[ IDE @ 01.07.2005. 15:01 ] @
imam instaliran Mandrake 10 na kompjuteru, a takodje imam i instalacioni za Suse 8.2 koji nikada nisam probao....
volio bih samo da mi kratko i jednostavno odgovorite:

-vase misljenje o mandrake-u uopste...
-uporedite suse i mandrake-koji je bolji i stabilniji
-uporedite suse 8.2 i mandrake 10-koji je bolji i stabilniji
-kakav je suse9 i vece verzije...

[Ovu poruku je menjao fucking voodoo dana 01.07.2005. u 16:02 GMT+1]
[ axez @ 01.07.2005. 15:42 ] @
To je sve hipoteticki i zavisi iskljucivo od licnih preferencija.

Licno, mislim da su oba zestoko s*****.
[ ljuba @ 01.07.2005. 20:27 ] @
Cao,

I ja sam pocetnik pa ti mozda moje misljenje nije bitno ... ali meni se Suse pokazao kao bolji i stabilniji - konkretno verzija 9.1 - sto je samo moje licno misljenje i iskustvo. Savetovao bih ti da nabavis Live verziju Suse-a pa probaj - dok sam ne probas - dzaba price ;)
[ bojan_bozovic @ 01.07.2005. 20:54 ] @
@axez

Svi na BSD!
[ MladenIsakovic @ 01.07.2005. 20:59 ] @
Citat:
axez: To je sve hipoteticki i zavisi iskljucivo od licnih preferencija.

Licno, mislim da su oba zestoko s*****.

Mada je ovo grubo rečeno, u principu, ima mnogo istine u tome... hmmm...
Što se Mandraka tiče, poslednji dobar Mandrake (po mom mišljenju) bio je 9.1, sve ostalo je teško s*****, a verzija 10.0 najveće moguće s*****!