[ vaske71 @ 02.07.2005. 21:09 ] @
Molim vas da mi kazete posto sam pocetnik koji je najbolji program sve u jednom
za prebacivanje dvd u divx u sto kracem vremenskom periodu ?
procesor Sempron 2400
Ram 512
Molim sve profije da mi bar napisu koji program da koristim a ako moze i malo objasnjeja bio bih vam veoma zahvalan Pozdrav Hakeri
[ Kosta ******um Rex Persia @ 03.07.2005. 00:25 ] @
Jesi li ti čuo sa search.Ali ajde,ovog puta ćemo ti oprostiti,jer je DVD u DivX toliko puta objašnjavana tema.

Dakle,skini sa www.xmpeg.net program XMPEG 5.03 koji nakon što učita DVD,njega prebacuje u DivX,Xvid ili bilo koji kodek koji imaš instaliran na računaru.Program je zaista lak za korišćenje i ne bi trebalo da imaš problema.

Ja ti ipak ne preporučujem DivX već Nero Digital format za prebacivanje DVD-a u Nero Digital MP4 format.Tu .mp4 ekstenziju kasnije možeš da bez problema preimenuješ u AVI format,i svaki plejer će čitati takav film. Naravno,pod uslovom da imaš instaliran Nero Digital paket i Nero Dekoder,.

Na Googlu ukucaj tačno i isključivo ovu reč u polje za pretragu:
Nero Digital MPEG 4 AVC h.264 dshow decoder v2.02.
Ovo ti je dekoder za Nero Digital koji moraš da skineš da bi Nero Recode 2.2(program koji kompresuje u Nero Digital AVC format) uopšte hteo da radi.


Ne znam hoćeš li prihvatiti ovaj moj savet,to je na tebi,ali ako hoćeš zaista vrhunski kvalitet,a da ti DVD film stane na 1 CD,onda je Nero Digital h.264 format ubedljivo najbolje trenutno rešenje,jer na istom bitrateu kao DivX daje daleko kvalitetnije rezultate.Kod njega nećeš da vidiš neke artefakte koje ima DivX ili Xvid kodek.


E da,da ne zaboravim,iz XMPEG-a ne možeš da biraš Nero Digital kodek,već samo to možeš da odradiš iz Nero Recode 2.2 aplikacije.

Pozdrav i javi kako si se snašao,ako ti bude trebala pomoć.
[ RMAN @ 04.07.2005. 21:50 ] @