[ misco @ 16.07.2005. 00:12 ] @
Imam Pinacle TV karticu TV Pro.Materjal sam kepcurovao u AVI formatu
i editovao u MPGE2 preko Pinacle Softwera Studio 9.Kako je moguce da mi dobijeni materjal radi u BS i Power DVD plejeru a nece u WinAmp i Windows Media Plejeru.
Inace sam totalni pocetnik u obradi videa.

Hvala,Milorad
[ ilijev @ 19.07.2005. 01:02 ] @
Vidim da ti niko ne odgovara, pa reko da je pridjem sa mojom teorijom.
Problem sam imao kod nekih programa da naprimer nesto sto uradim u Muvie Makeru ne mogu da uvezem u Virual Dub, ili nesto uradjeno u Premieru ne mogu da uvezem u Pinacle.
Deluje mi da i pored toga sto postoje standardni kodeci postoje i neko podvrse koje forsiraju odredjene jace firme, i da pustanje takvih filmova normalno zahteva i njihove plejere.
Uz izvinjenje na mom laickom objasnjenju, moram da kazem da i ja nemam bas puno iskustva u ovome ali se trudim. Ako ima neko strucniji neka se javi.
[ Cileinteractiv @ 20.07.2005. 12:06 ] @
Da bi ste korektno gledali mpeg2 fajlove potrebno je instalirati mpeg2 dekoder, ili posebno ili preko nekog plejera npr WinDVD zajedno sa sobom instalira intervideompeg2 decoder i onda je moguce gledati fajlove iz bilo kog plejera...
[ Audio @ 21.07.2005. 08:49 ] @
Ja capturujem pomocu Intervideo recordera i vise sam nego zadovoljan kvalitetom dobijenog mpg-a.Medjutim, taj mpg ne mogu posle da doradjujem u Pinnacle-u jer ga ovaj ne prepoznaje.Postoji li neka mogucnost da se to resi bez dodatne obrade materijala?
[ Cileinteractiv @ 21.07.2005. 14:04 ] @
Tvoj izbor za Capture je odlican! Pokusaj da obradjujes materijal uz pomoc 'mpeg video vizard-a', ja sam se odusevio mogucnostima tog programa kada je u pitanju editovanje mpeg2 videa...
[ todorgo @ 19.08.2005. 20:33 ] @
Da li moze da se registruje pinnacle studio 9 , posto, kao sto pretpostavljate , nemam legalnu verziju, i kako?


[Ovu poruku je menjao todorgo dana 19.08.2005. u 21:34 GMT+1]
[ DADO 22 @ 07.09.2005. 22:01 ] @