[ Ivan Dimkovic @ 20.07.2005. 14:45 ] @
Hoce li meni neko objasniti, kako se u Firefoxu iskljucuje ispucavanje modalnog message-boxa ukoliko sajt prestane da bude dostupan (ili nije dostupan na pocetku)

Koliko bre nervira kada na 15 tabova iskoci 15 modalih message boxova (modalni = blokira aktivnost "parent" prozora) - ***ote, da li su ti ljudi ikad citali osnove GUI dizajna gde se uvek izucava da zaustavljanje akcije korisnika treba da bude last-resort za kriticne greske.

Neverovatno, evo vec godinu dana proslo... i jos isto :(
[ japan @ 20.07.2005. 15:41 ] @
da, to bas nervira... nego kad smo vec kod tabova, kako se u IE otvara novi tab?
[ dwarf @ 20.07.2005. 15:43 ] @
Uh, ako neko zna neka kaže i meni. Kapiram da negde u nekom conf fajlu postoji rešenje, odnosno neka opcija koja treba da se postavi. :)

Isto tako od mene jedno pitanje: da li postoji negde u GNOME-u, kada se podešava dial-up konekcija, opcija da se čekira da ne čeka dialtone ili moram da prčkam po wvdial.conf??
[ BluesRocker @ 20.07.2005. 15:47 ] @
Citat:
japan: da, to bas nervira... nego kad smo vec kod tabova, kako se u IE otvara novi tab?

Skineš maxthon.
[ japan @ 20.07.2005. 15:54 ] @
cekaj, pa to je nesto besplatno? mora da je sh*t...
[ MladenIsakovic @ 20.07.2005. 16:28 ] @
Citat:
BluesRocker: Skineš maxthon.


...koji je žešće s***** od browsera...
[ dwarf @ 20.07.2005. 16:37 ] @
Maxthon nije browser no je shell za IE. I da, skinuo sam ga i koristim ga i mislim da je totalno bull pošto kod njega tabovi uopšte nisu tabovi već su samo na taj način predstavljeni prozori. U Firefoxu mogu da otvorim 5 prozora sa po 5 tabova. U Maxthonu moram da pokrenem 5 instanci sa po 5 "tabova" (odnosno prozora). Ne sviđa mi se nešto specijalo. A ako želiš tabove u IE-u možeš da skineš i najnoviju verziu MSN Toolbara i da imaš tabove.

@japan: ti to teraš neki sarkazam ili šta li?? :)
[ custominstall @ 20.07.2005. 17:02 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: kako se u Firefoxu iskljucuje ispucavanje modalnog message-boxa ukoliko sajt prestane da bude dostupan (ili nije dostupan na pocetku)


Preko about:config dođi do browser.xul.error_pages.enabled i promeni vrednost u true

[ Ivan Dimkovic @ 20.07.2005. 17:11 ] @
@custominstall - hvala puno na savetu! Ovo ce stvarno pomoci.

Trebalo bi obavestiti Firefox ekipu da ovo bude default.
[ BluesRocker @ 20.07.2005. 17:21 ] @
Citat:
japan: cekaj, pa to je nesto besplatno? mora da je sh*t...

Varaš se, sh*t nije besplatan. Možda prvi put... ;)
[ yooyo @ 20.07.2005. 17:32 ] @
Pogledaj:
http://kb.mozillazine.org/Firefox_:_FAQs_:_About:config_Entries
http://preferential.mozdev.org/preferences.html
http://www.mozilla.org/quality/networking/docs/netprefs.html

Tu su izlistani i objasnjenji skoro svi config elementi. Verovatno ces medju njima naci to sto ti treba.

btw.. negde sam naleteo na programcic za tweakovanje firefoxa ali nemogu da se setim imena.. ako se setim... javicu...
[ BluesRocker @ 20.07.2005. 17:38 ] @
Citat:
dwarf: Isto tako od mene jedno pitanje: da li postoji negde u GNOME-u, kada se podešava dial-up konekcija, opcija da se čekira da ne čeka dialtone ili moram da prčkam po wvdial.conf??

I mene živo zanima. :)
[ Ivan Dimkovic @ 20.07.2005. 17:45 ] @
Inace ovaj kratak eksperiment zapravo potvrdjuje tvrdnju da OSS developeri manje paznje posvecuju na usability nego drugi...

Ovo ponasanje, kakvo je u Firefoxu default, se izucava kao klasicna greska u dizajnu korisnickog interfejsa - jako je lose korisniku forsirano skretati paznju sa njegovog posla ovakvim neprikladnim porukama, koje su rezervisane za mnogo kriticnije greske.

I, eto - normalna opcija postoji, ali se do nje mora stizati kojekakvim konfiguracijama i kopanjem po about:config...

Onda, drugi problem - kada se otvara nova stranica, i ne uspe da se ucita iz nekog razloga - isto:

- Dobijes ruzni message box u facu
- (jos grdje) addess bar se obrise (!) sto je annoying as hell

Ovo nekom mogu izgledati kao sitne stvari, ali iskreno - to su stvari koje korisnike teraju od softvera.
[ SmilieBG @ 20.07.2005. 21:58 ] @
da, koliko je to samo bolje reseno u IE... eh... cek... pa nije uopste reseno... tamo nema config... cak ni za duplo vecu cenu... od besplatne ;)

Poz,
Sale
[ neetzach @ 20.07.2005. 22:06 ] @
Citat:
japan: cekaj, pa to je nesto besplatno? mora da je sh*t...


Je l' to ono pajtonovski:

"How much do you want for it?"
"Nothing, take it, it's yours."
"What's wrong with it?"
[ japan @ 20.07.2005. 22:33 ] @
upravo... ;-)
[ yooyo @ 20.07.2005. 23:11 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Inace ovaj kratak eksperiment zapravo potvrdjuje tvrdnju da OSS developeri manje paznje posvecuju na usability nego drugi...

Ovo ponasanje, kakvo je u Firefoxu default, se izucava kao klasicna greska u dizajnu korisnickog interfejsa - jako je lose korisniku forsirano skretati paznju sa njegovog posla ovakvim neprikladnim porukama, koje su rezervisane za mnogo kriticnije greske.

Ovo nekom mogu izgledati kao sitne stvari, ali iskreno - to su stvari koje korisnike teraju od softvera.


Hmm.. vratite Nero Burning ROM u Quick Launch umesto onog glupavog SmartStart-a. Ili ostavite korisniku da prilikom instalacije izabere sta zeli u QuickLaunchu. Takodje, nemojte registrovati DShow A/V filtere jer smaraju (ne zelim da ih koristim!). Koristite ih kad se Nero pokrene. I takve stvari teraju korisnike od dobrih programa.

Firefox je nov program koji se jos razvija i prilagodice se korisinicima kako to oni zele. Svi programi prolaze taj put pa cak i Nero!

yooyo
[ Ivan Dimkovic @ 20.07.2005. 23:14 ] @
How predictable - na koristan remark, bekstvo u white noise ;-)
[ BluesRocker @ 21.07.2005. 00:01 ] @
Citat:
Onda, drugi problem - kada se otvara nova stranica, i ne uspe da se ucita iz nekog razloga - isto:

- Dobijes ruzni message box u facu
- (jos grdje) addess bar se obrise (!) sto je annoying as hell

Ma nervira uzasno. Moras da se setis koju si to stranicu hteo da otvoris sto ume da bude problem.
[ KOLE89 @ 21.07.2005. 00:08 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: @custominstall - hvala puno na savetu! Ovo ce stvarno pomoci.

Trebalo bi obavestiti Firefox ekipu da ovo bude default.


U FireFoxu 1.1 Aplha 2 je stavljeno na default :)
[ xtraya @ 21.07.2005. 00:31 ] @
Citat:

Hmm.. vratite Nero Burning ROM u Quick Launch umesto onog glupavog SmartStart-a. Ili ostavite korisniku da prilikom instalacije izabere sta zeli u QuickLaunchu. Takodje, nemojte registrovati DShow A/V filtere jer smaraju (ne zelim da ih koristim!). Koristite ih kad se Nero pokrene. I takve stvari teraju korisnike od dobrih programa.


e stvarno dimke hajde urgiraj da makar moze da se bira da li zelis smart start ili ne... ipak treba dozvoliti korisnicima koji poznaju materiju, da izaberu sta zele, a ne IDIOT PROOF doktrina only...
[ dwarf @ 21.07.2005. 00:52 ] @
Zabavan komentar. Postoji, naime, i start meni u kome jako lepo stoji stavka "Nero BurningROM" pa može da se odabere. "Naprednim korisnicima" je isto tako ostavljena i mogućnost da sami prevuku shortcut iz pomenutog menija u QuickLaunch. Iskreno, i ja sam mislio da je kompletno bezveze da se stavlja Start Smart sve dok nisam video par ljudi da to koristi da startuje Nero Express jer im je "tako lakše da režu" i sl. Možda bi zaista trebalo pitati na kraju instalacije...

I da li neko zna odgovor na moje pitanje o GNOME-u?? :(
[ yooyo @ 21.07.2005. 01:51 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: How predictable - na koristan remark, bekstvo u white noise ;-)


Obrati paznju kako si poceo temu!
Mogao si samo da lepo pitas kako se to podesava i neko ce ti vec odgovoriti. To sto tebi smata u Firefoxu je stvar ukusa.

Ali, ipak vise volis da flejmujes.

btw.. Jos jedna sitnica za Nero... Kada prilikom pripreme za snimanje provali da je neki filename previse dugacak, Nero izbaci dijalog sa spiskom i checkboxom da ih on sam skrati. Bilo bi lepo da korisnik moze da sam promeni dugacko ime u nesto sto njemu odgovara.

yooyo



[Ovu poruku je menjao yooyo dana 21.07.2005. u 02:55 GMT+1]
[ srki @ 21.07.2005. 02:05 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:
Inace ovaj kratak eksperiment zapravo potvrdjuje tvrdnju da OSS developeri manje paznje posvecuju na usability nego drugi...

Ovo ponasanje, kakvo je u Firefoxu default, se izucava kao klasicna greska u dizajnu korisnickog interfejsa - jako je lose korisniku forsirano skretati paznju sa njegovog posla ovakvim neprikladnim porukama, koje su rezervisane za mnogo kriticnije greske.

I, eto - normalna opcija postoji, ali se do nje mora stizati kojekakvim konfiguracijama i kopanjem po about:config...

Nazalost vecina OSS je takva. Kod MS-a je ipak manji broj i nazalost IE je takav i zato ga ne volim. Kada nisam mogao po opcijama da nadjem da mi CTRL+N otvara blank page i kada nisam mogao da nadjem da mi nove linkove otvara u maksimiziranom prozoru onda sam ga batalio. Samo meni nije jasno, Forefox je tek oko verzije 1 dok je IE verzija 6 pa opet tu nisu vodili racuna o usability issues ili su se vodili nekim pogresnim stvarima. Da li neko zna kako da sredim te dve stvari u IE? Mozda postoje opcije ali nisu bas na vidnom mestu.
[ mrkidivx @ 21.07.2005. 03:15 ] @
Citat:
Kada nisam mogao po opcijama da nadjem da mi CTRL+N otvara blank page


Podesi u tools-internet options-general-use blank i naravno apply i imaćeš blank page na ctrl+n.


Citat:
da mi nove linkove otvara u maksimiziranom prozoru



Desni klik na ikonu IE-a-properties-shortcut run podesi na maximized.

[Ovu poruku je menjao mrkidivx dana 21.07.2005. u 04:17 GMT+1]
[ srki @ 21.07.2005. 03:32 ] @
Citat:
mrkidivx:
Podesi u tools-internet options-general-use blank i naravno apply i imaćeš blank page na ctrl+n.

Ne pomaze, to mi samo pocetnu instancu otvara kao blank a posle mi uvek ctrl+n otvara isti sajt koji mi je trenutno otvoren sto mi stvara probleme kod mnogih sajtova gde popunjavam neke formulare.


Citat:
Desni klik na ikonu IE-a-properties-shortcut run podesi na maximized.

Ma znam za to ali nisi me razumeo. To samo na pocetku otvori maksimizirano ali posle kada na nekom sajtu kliknem na neki link desnim dugmetom i open in new window taj prozor mi nije maksimiziran pa uvek to moram rucno da radim. Recimo kada gledam listu novih poruka na es-u onda kliknem na bezbroj linkova da mi se otvore u novim prozorima i zaista smara sto moram rucno sve da maksimizujem. Smara i to sto ne mogu da otvorim novi prozor a da mi fokus ostane na starom.

[Ovu poruku je menjao srki dana 21.07.2005. u 10:42 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 21.07.2005. 07:44 ] @
Uh huh, ljudi... polako,

Sto se Nero-a tice par stvari... DShow filteri moraju da se registruju jer dosta core aplikacija u Nero-u zavisi upravo od Nero DShow filtera (code reuse).

Za ostalo - mnogo toga se da lako podesiti, a default je upravo izabran slusajuci korisnike - ja cu svakako preneti vasa iskustva ljudima zaduzenim za GUI pa cemo videti.

Citat:

Obrati paznju kako si poceo temu!
Mogao si samo da lepo pitas kako se to podesava i neko ce ti vec odgovoriti. To sto tebi smata u Firefoxu je stvar ukusa.


E, pa vidis - nisi u pravu, to sto meni smeta u FF-u nije prosta stvar ukusa, vec je jedna od osnovnih stvari koja se obradjuje u GUI dizajnu - i nisam je ja izmislio uopste - nepotreban attention distraction je opasna greska u korisnickom interfejsu, i svakako je treba ispraviti.

Moj komentar je na mestu - proslo je vise od godinu dana, a siguran sam da je FF tim dobio mnogo poruka vezanih za brisanje URL-a i iskakanje poruka u modalnim message boxovima.

I na kraju oko flame-a - sam sam rekao da koristim FF (i ovo pisem iz njega) - jer je IE6 zastareo proizvod... ako je to vama flame, jbg...
[ jablan @ 21.07.2005. 08:40 ] @
Citat:
sam sam rekao da koristim FF (i ovo pisem iz njega) - jer je IE6 zastareo proizvod... ako je to vama flame, jbg...

Je l' ovo eufemizam za gori ili se samo meni čini?

Glede usabilityja: slažem se potpuno sa tobom da je popup dijalog kršenje jednog od usability načela, ali za razliku od, recimo, problema IE-a sa otvaranjem novog prozora koji navodi srki, ovaj ima rešenje.
[ Ivan Dimkovic @ 21.07.2005. 09:03 ] @
Pa jeste gori (zapravo nije gori, nego je crap) za standarde iz 2004/2005, zato sto je zastareo (to je proizvod iz 2000 ako se ne varam).

Mislim, to bi bilo kao kada bi poredili Mozillu neki rani milestone iz 2000 i IE6... ipak ne bi bilo fino poredjenje ;-)
[ jablan @ 21.07.2005. 09:14 ] @
Zastareo u kom smislu? Usability (usability pravila se nisu mnogo promenila od 2000. naovamo, zar ne?) ili HTML-compatibility (većina sajtova je još uvek pravljena za IE pre svega, a tek zatim za ostale browsere)?

Kad kažeš IE je gori za standarde 2004/5, da li to znači da bi IE6 bio jači od Firefoxa 2000? 1996? Možemo li čuti jedno gori bez ograda?
[ srki @ 21.07.2005. 09:40 ] @
Citat:
jablan: Zastareo u kom smislu? Usability (usability pravila se nisu mnogo promenila od 2000. naovamo, zar ne?)

U usability smislu je uvek bio grozan, zato ga ni pre nisam koristio dok sam imao win98.
[ BluesRocker @ 21.07.2005. 10:31 ] @
Citat:
srki: da mi nove linkove otvara u maksimiziranom prozoru

Otvoriš IE, ručno raširiš prozor preko celog ekrana (onako kako izgleda maximizovan) i zatim ga zatvoriš. Nisam mogao da nađem finije rešenje, ali i ovo radi posao. ;)
[ srki @ 21.07.2005. 11:54 ] @
Ne radi mi, nesto pogresno radim :(
[ silber @ 21.07.2005. 12:04 ] @
Citat:
Otvoriš IE, ručno raširiš prozor preko celog ekrana (onako kako izgleda maximizovan) i zatim ga zatvoriš. Nisam mogao da nađem finije rešenje, ali i ovo radi posao. ;)


Heh, a smejao si se mojim predlozima za ekstenzije. Ja cu sada da budem dovoljno covek pa cu da stavim prste preko ociju za ovo ;-))
[ BluesRocker @ 21.07.2005. 12:05 ] @
Možda zato što nisi zatvorio sve prozore. Otvoriš samo jedan prozor, povećaš ga po želji i zatim zatvoriš. Prvi prozor IE će se otvoriti maximizovan kao i uvek, a linkovi će se otvarati u prozoru veličine koju si odredio.
[ BluesRocker @ 21.07.2005. 12:16 ] @
Citat:
silber: Heh, a smejao si se mojim predlozima za ekstenzije. Ja cu sada da budem dovoljno covek pa cu da stavim prste preko ociju za ovo ;-))

Što? Rešenje je rešenje. Važno je da radi posao. Bilo bi smešno kad bi IE otvarao firefox zato što nešto nije u stanju da prikaže.
[ yooyo @ 21.07.2005. 12:20 ] @
Opet ja sa zahtevima oko Nera... Ti DShow filteri.. mozda jesu dobri i trebaju u vise aplikacija, itd.. ali.. ja sam pisao sw koji radi obradu videa u RGB24 ili RGB32 i lepo radi sa codecom koji ja instaliram na masinu, ali kad klijent instalira Nero, moj program ne radi jer se Nero codec-i uguraju umesto mog codeca. I jos vasi codeci ne umeju da isporuce RGB nego samo YUYV ili YUV2. Zato, svaki put posle instalacije Nera, moram da rucno uklanjam vase codece.

yooyo
[ mrkidivx @ 21.07.2005. 12:40 ] @
Srki, da bi funkcionisalo ono što je BluesRocker rekao moraš uraditi sledeće:

-pozatvaraj sve IE

-klikni desnim klikom na ikonu ie-a-properties-shortcut-run pa podesi na minimized, naravno klik na apply

-otvori IE on će se sada pojaviti minimiziran uceličaj ga i raširi po celom ekranu po x i y osi.Zatvori IE.

Sada kad otvaraš desnim klikom linkove novootvoreni IE će biti po celom ekranu.

To je to.

[ Ivan Dimkovic @ 21.07.2005. 12:46 ] @
Citat:

Opet ja sa zahtevima oko Nera... Ti DShow filteri.. mozda jesu dobri i trebaju u vise aplikacija, itd.. ali.. ja sam pisao sw koji radi obradu videa u RGB24 ili RGB32 i lepo radi sa codecom koji ja instaliram na masinu, ali kad klijent instalira Nero, moj program ne radi jer se Nero codec-i uguraju umesto mog codeca. I jos vasi codeci ne umeju da isporuce RGB nego samo YUYV ili YUV2. Zato, svaki put posle instalacije Nera, moram da rucno uklanjam vase codece.


Ne moras, najlakse resenje koje mozes da uradis je da promenis merit vrednost tvog DShow filtera, da ima veci merit od Nero filtera, i on ce uvek imati prioritet u aplikacijama.

Postoje i drugacija resenja (da tvoj app koristi bas tvoje filtere) - ali zahtevaju dodatno kodiranje.

Citat:
Jablan
Kad kažeš IE je gori za standarde 2004/5, da li to znači da bi IE6 bio jači od Firefoxa 2000? 1996? Možemo li čuti jedno gori bez ograda?


IE6 jeste gori, aman... Reci da je to zbog zastarelosti nije nikakva "ograda" - ko kad bih sad rekao Windows 3.1 je gori od MacOS-a 10... jeste gori.

Nije se usability promenio, ali su se ocekivanja od browsera i te kako promenila za ovih 5 godina - browser danas mora da podrzava mnogo vise stvari (tabbed browsing, npr), ocekuje se i bolja integracija i manipulacija bookmarcima, history-jem i sl...


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 21.07.2005. u 13:59 GMT+1]
[ Burgos @ 21.07.2005. 12:47 ] @
Ej da! Kada vec idu predlozi za Nero, da se i ja javim :)

Jaaako iritira cinjenica da Nero zakucava kada vadite/ubacujete diskove iz/u uredjaj.

PS. Ne kazem ja da bih napakostio Neru, ili tebi Ivane, to kazem da bi najbolji burning software ucinili jos boljim.
[ xtraya @ 21.07.2005. 13:13 ] @
jos ako ti je cd rom na istoj IDE grani sa hardom....QQ
[ mrkidivx @ 21.07.2005. 13:20 ] @
Pa sad kad već svi daju poneku primedbu za nero da dam i ja svoj doprinos-bilo bi lepo kada bi nero prikazivao realnu brzinu rezanja u toku rezanja a ne onu koju smo odabrali.Znači nešto poput cloneCD-a tačno pratiš kojom brzinom režeš.
[ xtraya @ 21.07.2005. 13:25 ] @
recimo da ako rezes preko 16X,imas realnu brzinu,a ne da samo pise 32X a to nije 32X,jer se preko 16X brzina menja u zavisnosti koji se deo diska snima...
[ yooyo @ 21.07.2005. 18:36 ] @
Citat:
Ne moras, najlakse resenje koje mozes da uradis je da promenis merit vrednost tvog DShow filtera, da ima veci merit od Nero filtera, i on ce uvek imati prioritet u aplikacijama.


To zna.. to i radim sa mojim filterima, ali ako nije u pitanju moj filter nego npr.... Elecard MPEG2 decoder... onda Nero filter ima "jaci" merit od Elecarda i eto problema.

Najjednostavnije je da registrujete filtere kada se Nero pokrene i posle ih odregistrujete i to je sve.

yooyo
[ Ivan Dimkovic @ 21.07.2005. 18:38 ] @
Kada bi to uradili, imali bi baraz zalbi drugih koji koriste nase filtere ;-) Priznaces, nije bas lako.

U principu ti mozes da menjas i merit drugih filtera - dakle, prilikom startovanja promeni merit Elecard dekodera u registry-ju i to je to ;-)
[ overburn @ 22.07.2005. 10:23 ] @
Citat:
mrkidivx: Pa sad kad već svi daju poneku primedbu za nero da dam i ja svoj doprinos-bilo bi lepo kada bi nero prikazivao realnu brzinu rezanja u toku rezanja a ne onu koju smo odabrali.Znači nešto poput cloneCD-a tačno pratiš kojom brzinom režeš.


Ovo je moguce dobiti i u Nero-u ali malo "zaobilazno" - verovatno su u menadzmentu odlucili da njihovu primarnu ciljnu grupu korisnika bas i ne zanima toliko ovaj podatak pa se zato ne moze nigde u samom programu ni podesiti vec se mora pristupiti editovanju registry-ja i to na sledeci nacin:
- Za verzije serije 5:
Startuj Regedit ('Start, Run, Regedit'). Pronadji kljuc: 'HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom\Recorder';
U njemu pronadji polje DWORD 'ShowSingleRecorderSpeed' i promeni mu vrednost u "1" (za manje upucene: desni klik na polje -> izabrati opciju "Modify");
- Za verzije serije 6:
Startuj Regedit. Pronadji kljuc:
'HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom\Recorder'
Napravi novo DWORD polje: (Edit-> New -> DWORD Value)
Preimenuj "New Value #1" u "ShowSingleRecorderSpeed" (naravno, bez navodnika)
Izaberi ga i desnim klikom odaberi funkciju "Modify"
Promeni vrednost polja sa 0 na 1.

Nakon ove operacije trebalo bi da, ukoliko ti je odabrana brzina snimanja veca od 16x dobijas realnu brzinu snimanja u svakom trenutku.

Eto, pa Ivane, ukoliko mozes da utices, mozes predloziti i da se negde u osnovna podesavanja programa unese opcija ovog prikaza (ocito postoje korisnici koje ovo zanima).
[ mrkidivx @ 22.07.2005. 10:54 ] @
Bravo overburn, odličan "hack" ovo funkcioniše!
[ xtraya @ 22.07.2005. 11:04 ] @
da ,ovo radi...doduse nije kao clone cd koji mnogo brze updejtuje, ali radi...

ako se nero nesto pobuni da je executable promenjen, ignorisite to, posle 2-3 paljenja vise ne pravi paniku....
[ Burgos @ 22.07.2005. 12:09 ] @
Mislim da je cackanje po about:config ipak lakse od Registry baze :)
Ivane, sta kazes?
[ Ivan Dimkovic @ 22.07.2005. 12:30 ] @
Citat:

Mislim da je cackanje po about:config ipak lakse od Registry baze :)


I certainly agree ;-)

Samo sto bih ispucavanje nepotrebnog modalnog message-boxa ipak stavio malo vise na listi prioriteta za fixovanje da imam veze sa FireFoxom... kao sto nemam ;-)
[ KOLE89 @ 22.07.2005. 14:11 ] @
Kao što već rekoh, u verziji 1.5 (zvanično ime verzije 1.1) će to po defaultu biti uključeno.
[ BluesRocker @ 22.07.2005. 14:17 ] @
Citat:
dwarf: Isto tako od mene jedno pitanje: da li postoji negde u GNOME-u, kada se podešava dial-up konekcija, opcija da se čekira da ne čeka dialtone ili moram da prčkam po wvdial.conf??

Ne možeš da čekiraš. :)
Možeš da odeš u /etc/chatscripts pa u provider-u promeniš pre broja telefona ATDT u ATX3DT. Isto imaš možda u još jednom fajlu u istom folderu pa i tamo promeni za svaki slučaj.
Kad neće linux zealoti da pomognu. ;)
[ dwarf @ 22.07.2005. 14:43 ] @
Ja sam "našao" slično rešenje, samo što ja editujem wvdial.conf, pošto skoro sve GNOME-based distribucije koje sam do sada probao imaju ovaj dialer (wvdial) pa mi je nekako logično da u njemu sređujem stvari. Conf fajl mu nije težak, naprotiv, INI format. Jedini problem koji nalazim u ovome jeste što neko actually mora da zna matore AT komande. Poslednji put kada sam video da se sa modemom dobija priručnik za iste je bilo davne 1994-1995 kada sam dobio svoj matori 14400 modem. :))

A KDE pak ima skroz super dialer...zanimljivo...