[ t3chX @ 25.08.2002. 01:33 ] @
Provedoh prethodnih sat vremena na ovom podforumu i ne mogu da verujem sta sam sve procitao ... Inace relativni sam pocetnik u JAVI (odnosno transferujem se lagano sa C++ i ne nalazim na bilo kakve poteskoce s tim sto olaksavajucim nalazim cinjenicu da su pointeri i memorijske alokacije duboko "sakrivene" u javi) pa bih zamolio ako bi neko bio voljan da mi objasni razlike izmedju AWTa i Swing-a (sa awtom sam radio proteklih dana dok swing jos nisam upoznao), odnosno kakve su razlike u dizajnu/look-u. Drugo sto bih zelio znati je sto je moguce vise o javinom front-endu za home korisnike (desktop aplikacije) i da li su te razlike toliko drasticne (neko u poredjenju sa C/++ govori i o 15-20 puta u korist cpp-a). OK procitao sam sve o Javinoj nameni za server-side aplikacije i multiprocesing ali ipak me zanima sta jedan desktop app. programer moze izvuci iz nje (nebitno da li se radi o Win ili *nix platformi).
Sto se tice okruzenja, nalazim da je JCreator (za Win) daleko najbolje resenje dok za *nix preporucujem Vim.
I da, da ne zaboravim ... ponovo ponavljam pocetnik sam u Java svetu ali posto se bavim vec duzi period programiranjem i koliko sam shvatio iz proisteklih diskusija ovde, zamolio bih doticnog gospodina da se ne prosipa svojim neargumentovanim izjavama ("java ne valja za baze" -> 10min posle -> "java je super za baze" - iz ovoga se treba ocekivati i "sta su to baze ?").

Unapred zahvalan,
[ kobrejabre @ 25.08.2002. 10:26 ] @
Sto se AWT-a tice, mozes slobodno da ga zaobidjes, jer je to nedonosce iz prve verzije jave koje je stvoreno na brzaka, pa je samim tim puno propusta. Swing je "zamena" za awt i trebalo bi njega koristiti jer je mnogo fleksibilniji i raznovrsniji.
Sto se tice pomenutog gospodina... tip je stvarno pacijent...
[ Dragi Tata @ 26.08.2002. 00:56 ] @