[ Ned123 @ 24.08.2005. 16:37 ] @
Iz firmware-a za rtl8181 ap sam izvadio image fajl sistema u obliku vmlinux.gz, koji se sa gunzipom fino raspakuje u fajl vmlinux, znači fajl je ispravan i sadrži fajl sistem sa 7 direktorija bin, etc itd. Kako da dođem do tih direktorija, odnosno do pojedinačnih fajlova? Pokušao sam sa mountom sa -o loop opcijom ali javlja mi da je fajl sistem nepoznat (u ap-u root fs je ext2). Ima li ko ideju kako da taj image pretvorim u direktorije.
[ Not now, John! @ 24.08.2005. 17:10 ] @
Jesi li ti siguran da je to image fajl sistema? To ime "vmlinuz" me podsjeća na kernel.
[ Ned123 @ 24.08.2005. 18:26 ] @
Citat:
Not now, John!: Jesi li ti siguran da je to image fajl sistema? To ime "vmlinuz" me podsjeća na kernel.

U firmware-u osim ovog fajla ima oko 20kB ispred(webpages.bin), koliko sam ja shvatio ovo je ramdisk image. U svakom slučaju ga ne mogu podići na računaru jer podržava samo MIPS procesore). (Još sam početnik u linux-u). Kako da ovo raspakujem u fajl sistem?

[Ovu poruku je menjao Ned123 dana 24.08.2005. u 19:47 GMT+1]
[ Leftist @ 24.08.2005. 19:53 ] @
Da li ce ti pomoci ili ne ne znam, ali komanda za moun image-a je mount -o loop ime_fajla lokacija

(pogledaj man 8 mount za detalje)
[ homoludens @ 25.08.2005. 09:07 ] @
to je kernel/driver za ap. mislim da tu nema fajl sistema.
bar ne dok se ne digne sistem.
bar tako mislim.
[ Ned123 @ 25.08.2005. 11:23 ] @
Citat:
Leftist: Da li ce ti pomoci ili ne ne znam, ali komanda za moun image-a je mount -o loop ime_fajla lokacija

(pogledaj man 8 mount za detalje)

Na ovo dobijam poruku da dotični fajl nije block device i da moram specificirati fajl sistem, a kada to uradim mountuje mi prazan direktorij iako u image-u ima oko 70 programa, kada pristupam preko telnet-a. Ovo mi sve treba zato što hoću da iz verzije firmware-a koji se plaća(nju ne mogu uflešati), da izvučem neke programe kojih nema u besplatnoj verziji.

Citat: