[ SerbianRenegade @ 14.09.2005. 01:04 ] @
Zelim da se prebacim na Linux.
Imam 3 distribucije Linuxa izmedju kojih moram da biram

Fedora
Knopix 3.4
Suse 8.0

Posto sam totalni pocetnik,koji da instaliram???
[ sadux @ 14.09.2005. 01:46 ] @
Pa to je sad diskutabilno pitanje,neki cak preporucuju i slack na pocetku...Ali sto se mene tice uzmi mandrake-mandriva (nemas na spisku) jer sam tako ja uradio i dobro sam se znasao za pocetak...

Uzmi malo i knoppix live pa se igraj..a na kraju,s obzirom na tvoj spisak onda uzmi suse..

pozdrav i srecno!
[ tdjokic @ 14.09.2005. 01:50 ] @
Knoppix poznajem vec dugo, posecujem i forum itd. Autor Knoppixa uopste ne podrzava isti za instalaciju na hdd a i moderatori na forumu savetuju da se NE instalira. U najboljem slucaju i ako ga instaliras, treba sto manje po njemu cackati jer je osetljiv, tako reci namerno - autor ga je sastavio optimalno za Live CD, kako je on zamislio, kao mesavinu razlicitih verzija Debiana i to hoce vrlo rado da se "zablesavi". Takodje imas i prilicno staru verziju, sada je vec prisutna 3.9 na CD-u i 4.0 na DVD-u.

Fedora - nisi naveo koja verzija, mislim da su novije verzije stabilnije i bolje od onih prvih, jer je to mlada distribucija.

Suse 8.0 je takodje dosta stara verzija, sad je vec izasla i 10.0. Stara verzija sama po sebi ne mora biti losa, jer je Suse vec dosta dugo prisutna distribucija, ali se moze desiti da imas probleme sa nekim novijim hardverom i slicno.

Fedora i Suse se instaliraju "normalno", starinski, korak po korak, dok je kod Knoppix-a to malo skraceno i nemas toliko kontrole, ide ceo CD odjednom.

Posto si iz Novog Sada, tvojoj paznji preporucujem vrlo lepu domacu distribuciju, bas iz N.Sada, http://www.atomixlinux.org/