[ Nix @ 03.10.2005. 03:09 ] @
Dakle, kako maskirate email link od email botova ? Na koje nacine ?
Svaki odgovor je dobrodosao.
[ Bhamby @ 03.10.2005. 03:34 ] @
Ovako.


[Ovu poruku je menjao Bhamby dana 03.10.2005. u 04:37 GMT+1]
[ IcyImpact @ 03.10.2005. 13:20 ] @
http://www.cert.hr/documents.php?id=195

Gore ces naucit dosta toga o SPAM porukama ali ces nac i desetak savjeta kako zastititi svoj e-mail od e-mail botova. Bahamy ti je dao mozda i najefikasniji primjer, svoj e-mail u obliku slikovne datoteke - to ti ja preporucujem i nijedan ti e-mail bot nece ukrasti e-mail adresu.

[ Nix @ 04.10.2005. 20:04 ] @
Hvala Vam puno !!!

Ja sam takodje upravo cuo da neki maskiraju i na ovaj nacin:
user at provajder dot com
Sta mislite o tome ?

Naravno saveti su i dalje dobrodosli...
[ crews_adder @ 04.10.2005. 21:49 ] @
http://spam.abuse.net/userhelp/#hide
[ bgdteam @ 04.10.2005. 22:11 ] @
Ja sam cak negde video i ovaj primer:

username(ovoizbrisi)@mail.com
[ Predrag Gajic @ 04.10.2005. 23:13 ] @
Neznam koliko pomaže...
Code:
<script language=javascript>
<!--
var showtag="@"
var showlink="tekstlinka";
var showname="ime";
var showhost="server.com";
document.write("<a href="+"mail"+"to:"+showname+showtag+showhost+
">"+showlink+"</a>")
//--> 
</script>
[ Joker @ 05.10.2005. 06:49 ] @
Izgenerises sliku
http://services.nexodyne.com/email/
[ crews_adder @ 05.10.2005. 10:07 ] @
Pa moze i

username @ domain.com

Ja biram ili kod - uz pomoc java skripta ili napravim sliku - mali gif ili jpg/jpeg, kako je to i Bhamby naveo.
[ Nix @ 05.10.2005. 11:54 ] @
Svaka cast ljudi, ima stvarno lepih primera...

Da dodam da ne radi link
http://spam.abuse.net/userhelp/#hide

Ocigledno da je generisanje slike najbolje...

Ova Java script nije losa
(za neupucene) ne funkcionise ako je nekome iskljucen javascript.

Idemo dalje...
[ Deda_Mraz @ 10.10.2005. 20:05 ] @
zar nije najlakše-----

tvojeime et gmail tačka kom ? :)
[ IcyImpact @ 10.10.2005. 20:44 ] @
Da, i najneprakticnije za onog tko hoce poslat e-mail.
[ crews_adder @ 10.10.2005. 21:45 ] @
Citat:
Nix: Da dodam da ne radi link
http://spam.abuse.net/userhelp/#hide


Sad sam ga probao ponovo i radi.

Korisno:
http://www.google.com/search?h...+from+spammers&btnG=Search
[ Buum @ 10.10.2005. 22:34 ] @
Ovde imaš prilično detaljno objašnjenje: http://jamesthornton.com/software/[email protected]

[Ovu poruku je menjao Buum dana 10.10.2005. u 23:35 GMT+1]
[ IcyImpact @ 05.12.2005. 10:25 ] @
http://www.cert.hr/htmltext.php?lang=hr&id=17
[ Deda_Mraz @ 05.12.2005. 19:14 ] @


ovo je totalno ne praktično i extremno glupo!
[ IcyImpact @ 05.12.2005. 19:51 ] @
Citat:
ovo je totalno ne praktično i extremno glupo!


Deda_Mraz - Ajde se smiri malo i nemoj pričati gluposti. Link gore daje sasvim dobre informacije, uz pomoć tablice - posao maskiranja je vrlo brzo gotov - i učinkovit. Ne znam zašto je tebi to extremno glupo niti me zanima. Što se tiče (ne)praktičnosti, to je cijena koju moraš platiti ako ne želiš primati spam poruke ili njihov broj svesti na minimalan.

Citat:
Dakle, kako maskirate email link od email botova ? Na koje nacine ?
Svaki odgovor je dobrodosao.


[Ovu poruku je menjao IcyImpact dana 05.12.2005. u 20:52 GMT+1]
[ Deda_Mraz @ 05.12.2005. 21:09 ] @
Pa ajde reci da nije nepraktično?
Nisam se ja ni uzbudio pa da se smirim, samo sam izneo svoj komentar o ovome!

samo mi molim te reci ko još radi to maskiranje putem ove tablice?
Znaš ti koliki je to posao? Pa lakše mi je da obrišem 500 spma mejlova nego da otkucam svoju mejl adresu po ovoj tablici!?

Pokušaj i sam da otkucaš npr. 5 svojih adresa. zatim kada ti 5 ortaka pošalje svako od njih po max 3 mejl adrese šifrovane....koliko bi ti trebalo da ih odšifruješ?

Ma ajde troženje vremena.... najlakši metod je onaj tvojeime et gmail dot com


P.S. Mislim poštujem ja to što se ti trudiš da napišeš i dopuniš ovu temu, ali samo konstatujem da je metod jako glup i totalno ne praktičan, a cena može da se i plaća mnogo efikasnijim metodama ;)

Pozzz
[ IcyImpact @ 05.12.2005. 21:25 ] @
Citat:
Pa ajde reci da nije nepraktično?


Možda i je, samo što meni osobno ovaj način nije naporan ako imam u glavi pun inbox spama, ali...

Citat:
Nisam se ja ni uzbudio pa da se smirim, samo sam izneo svoj komentar o ovome!?


U redu.

Citat:
samo mi molim te reci ko još radi to maskiranje putem ove tablice?


Muzičku želju? Sasvim sigurno da nije da ju nitko ne koristi i da imas ljudi koji su navikli na to itd. Ja ju recimo ponekad koristim. I ne, nisam mazohist.

Citat:
Znaš ti koliki je to posao? Pa lakše mi je da obrišem 500 spma mejlova nego da otkucam svoju mejl adresu po ovoj tablici!?


Znam, jako lagan i uopće nije onako kako ti misliš. Ako je tebi tako lakše onda ja nemam ništa protiv.

Citat:
Ma ajde troženje vremena.... najlakši metod je onaj tvojeime et gmail dot com


Na ovo je već dan komentar, najlakši - pa je.

Citat:
P.S. Mislim poštujem ja to što se ti trudiš da napišeš i dopuniš ovu temu, ali samo konstatujem da je metod jako glup i totalno ne praktičan, a cena može da se i plaća mnogo efikasnijim metodama ;)


Da je jako glupa i totalno ne praktična - više na to nemam komentara, a jasno, postoje i efikasnije i brže metode. Svatko ima pravo izbora pa neka izabere ono što mu najbolje paše i odgovara.
[ Deda_Mraz @ 05.12.2005. 21:41 ] @
Pa ko je rekao da si mazohist
[ flylord @ 05.12.2005. 22:33 ] @
To sa kodovima je jako lako da se odradi ako se koristi na dinamickim sajtovima, jednostavno se odradi iz aplikativnog jezika. Ja koristim slican metod, tj radim sa ACSII kodovima. Gde generisem obican Javascript koji preko document.write() samo ispise te kodove u browser. Jako prosto ako se ne radi rucno
[ Mister Big Time @ 06.12.2005. 00:58 ] @
juzernejm manki server tacka net





U sustini kada postoje vec zastite da se ne dozvoli unos email adrese, zasto ne bi postojao i bot koji radi suprotno - pametno sakuplja ovako "sifrovane" adrese....

Najbolja zastita je nigde ne objavljivati svoj mail :P
[ IcyImpact @ 06.12.2005. 08:54 ] @
Citat:
Pa ko je rekao da si mazohist


Nitko, no samo kažem (dajem na znanje), jer je tebi ta metoda maskiranja očito vrlo mučna.

Citat:
...zasto ne bi postojao i bot koji radi suprotno - pametno sakuplja ovako "sifrovane" adrese....


Siguran sam da postoji, ali zašto ga koristiti kad su dovoljni i klasični alati - jer, ipak veliki broj ljudi još ne koristi niti jedan vid maskiranja e-mail adrese kod objave na webu.


[Ovu poruku je menjao IcyImpact dana 06.12.2005. u 09:55 GMT+1]
[ Shadowed @ 06.12.2005. 09:22 ] @
Hehe, samo cekam kad ce spamerski botovi poceti da koriste image recognition i da skidaju adrese iz renderovanih strana.

Da odgovorim na pitanje - ne ostavljam mail-ove.
[ Deda_Mraz @ 06.12.2005. 14:41 ] @
Icy radi se o tome da je inače vrlo mučna metoda, sama po sebi.
Zaludjenim frikovima kao što je Flajko (zezam se) koji rade danoćno na razvoju aplikacije, naravno da nije mučna, ali nekome ko prvi put vidi tako nešto sigurno da jeste. I kada bi napravili anketu medju prosečnim korisnicima interneta i računara, znači da se malo više razumeju od drugih u terminologiju računara, glavu dajem da bi 90 anketiranih ljudi reklo da nebi koristilo ovu metodu šifrovanja mejl adrese zbog bota!
O tome ja pričam o globalu, a ne o pojedinčanim radnjama!


Nema to veze da li ti ostavljaš negde mejl ili ne opet ćeš dobijati spam na tu adresu!
Recimo ja sam to testirao...otvorio sam gmail nalog i ništa blejao mi je tako 3 meseca i nakon tri meseca dobio sam spam poruku, a mejl nisam ni takao, niti se registrovao preko njega, ili ga ostavljao!
[ Shadowed @ 06.12.2005. 14:51 ] @
Ja imam nekoliko Gmail naloga koje koristim i ni jedan spam mi nije stigao. Najstariji account ima 15 meseci.

Inace za to kodiranje se moze napraviti program. Cak se moze napraviti i addin za IE (ili ekstenzija za FF) koja ti omoguci da kliknes desnim, dobijes u meniju stavu encode e-mail (ili sta vec) i kad kliknes dobije prozorce u koje upises mail koji se zatim iskodira u stranu. Dosta jednostavnije od mnogih opisanih metoda.
[ Deda_Mraz @ 06.12.2005. 16:22 ] @
Pa pazi Shadowed i ja imam jedan gmail nalog koji sam dobio tek par nedelja od drugara kada je lansiran Gmail sistem znači imam ga već nekih godinu i 6-7 meseci, bio sam medju prvih 8.000 korisnika koji su testirali gmail! Na taj nalog mi ni dan danas ne stiže spam. Ali već sam napisao na ovaj što sam otvorio "skoro" da stiže spam, a nigde nisam ostavljao mejl adresu!?
[ aleksandaraleksandar @ 06.12.2005. 16:44 ] @
mozda nije 100% zastita, ali je barem spam pregledan i izfiltriran

http://www.elitesecurity.org/t...j-mail-adresa-po-jednom-nalogu
[ IcyImpact @ 06.12.2005. 19:45 ] @
Citat:
Icy radi se o tome da je inače vrlo mučna metoda, sama po sebi.


Ovisi o načinu njenog korištenja.

Citat:
Hehe, samo cekam kad ce spamerski botovi poceti da koriste image recognition i da skidaju adrese iz renderovanih strana


Dočekat ćemo i to.

Citat:
Nema to veze da li ti ostavljaš negde mejl ili ne opet ćeš dobijati spam na tu adresu!


To varira. Ako nikad niste dobili spam poruku, to smatram vraškom srećom.
[ Deda_Mraz @ 06.12.2005. 23:06 ] @
Citat:
Ovisi o načinu njenog korištenja.


E stvarno si neverovatan, na svaku moju konstataciju ti imaš neku kontru?! šta li te to toliko pogadja u mojim odgovorima da mi je znati?

Inače naravno da zavisi o načinu njenog korišćenja, a ja sam rekao da zavisi na globalnom nivou samo po sebi a ne pojedinačno! Oćeš i da ti nacrtam ono što kažem, da mi sad a ne udariš neki kontra argument kako je to dobro (pojedinačno..)


P.S. Vidim postao si korisnik Linux-a, a uredjuješ win aplikacije i to zaštitu LOOOL



[Ovu poruku je menjao aleksandaraleksandar dana 07.12.2005. u 02:38 GMT+1]
[ IcyImpact @ 07.12.2005. 20:23 ] @
Citat:
Zaludjenim frikovima kao što je Flajko (zezam se)...


Zaboravih, nemoj ti dirati Flajka, neka nam covijek napravi što bolje aplikacije (Go Flajko Go!).

Citat:
E stvarno si neverovatan, na svaku moju konstataciju ti imaš neku kontru?! šta li te to toliko pogadja u mojim odgovorima da mi je znati?

Inače naravno da zavisi o načinu njenog korišćenja, a ja sam rekao da zavisi na globalnom nivou samo po sebi a ne pojedinačno! Oćeš i da ti nacrtam ono što kažem, da mi sad a ne udariš neki kontra argument kako je to dobro (pojedinačno..)


Ništa me posebno ne pogađa, samo mi ne sjeda dobro kada se za neku metodu zaštite od spama govore svakakve riječi, a spam nas pritišće sa svih strana. Svaka metoda, svaki pokušaj je za mene hvalevrijedan te poželjan - ako se metoda ne pokaže dobrom, imamo i druge metode pa ko voli ne izvoli.

Ako hoćeš crtati/ako imaš volju, mogao bi - čisto da te bolje razumijem. )

Citat:
P.S. Vidim postao si korisnik Linux-a, a uredjuješ win aplikacije i to zaštitu LOOOL )


To je sve privremeno, sad sam opet na XP-u. LOL
[ broker @ 07.12.2005. 21:16 ] @
Ne zaboravite da, ipak, naveci broj ovih domacih, sitnih dusa, ne ume da koristi mail harvesting nego email adrese skidaju rucno sa sajtova. Kod njih ne pali kodiranje, bitmapiranje i slicno.

Jedini siguran nacin da se sacuva email adresa je da email adresa uopste ne bude dostupna. Korsitite serveske ksripte za slanej emaila, tako da posiljalac poruke samo popuni formular i klikne na send, a nikada i ne vidi email adresu na koju je poruku poslao.
[ Deda_Mraz @ 07.12.2005. 23:08 ] @
A kad tom liku, što je poslao formular, stigne odgovor na mejl adresu?
[ IcyImpact @ 16.12.2005. 15:33 ] @
Citat:
Ne zaboravite da, ipak, naveci broj ovih domacih, sitnih dusa, ne ume da koristi mail harvesting nego email adrese skidaju rucno sa sajtova. Kod njih ne pali kodiranje, bitmapiranje i slicno.


Još jedan od problema. Ali stravičan je podatak, da se za manje od sat vremena sa webu može pokupiti nekoliko tisuća e-mail adresa. Sve to preko copy-paste funkcija, bez pomoći dodatnih specijaliziranih alata. Kad se to radi ručno, većina metoda pada u vodu. Istina, to uspori i oteža proces skupljanja adresa, ali koliko vremena treba da se prepiše neka e-mail adresa. Da bi si sam to dokazao, u 45 minuta sam sakupio oko 3500 tisuće e-mail adresa, 99.9% njih je bilo bez ikakve zaštite. One koje su bile zaštićene, opet su se našle u listi. Sad bi se ta lista mogla prodati nekom spammeru (dobro, realnost je da se prodaju liste sa nekoliko (stotina!) milijuna e-mail adresa, ali...) i dotična e-mail adresa bi dobivala spam iako su poduzete mjere za zaštitu. S vremenom bi na adresu stizalo sve više spama - znate gdje će to onda udariti.

Citat:
Jedini siguran nacin da se sacuva email adresa je da email adresa uopste ne bude dostupna.


To stoji. Ali to znači da e-mail kao komunikacijski medij postaje skoro pa neupotrebljiv. Spam je zahvatio gotovo sve oblike komunikacije, nadam se da nećemo morati stalno ostavljati neki medij i stalno tragati za novim koji možda neće pasti u ruke "globalne bolesti" - spama.
[ Deda_Mraz @ 18.12.2005. 14:36 ] @
Ti si za 45 minuta prikupio 3500 adresa?
Ma daaa...

P.S. to znači da si u proseku na svakih 77 sekundi skupljao po 1 mejl adresu, grubo rečeno!

[Ovu poruku je menjao Deda_Mraz dana 18.12.2005. u 15:38 GMT+1]
[ Goran Mijailovic @ 18.12.2005. 14:53 ] @
Sta je to cudno samo ukucas @ u pretrazivac, btw postoje mnoge javne liste sa nezasticenim adresama.
[ IcyImpact @ 18.12.2005. 15:01 ] @
Gorane, pa nije baš tako. Ukucaj @ u neki pretraživač pa ćeš vidjet što ćeš dobit.
A tih lista ima dosta, oni i jesu najbolji izvor e-mail adresa. Evo, za primjer: http://www.mcs-informatika.hr/he-mail.html i http://www.quantum.hr/kontakt. Panjevi, ali to su male liste, gotovo zanemarivo mali broj e-mail adresa od onih pravih koje sadrže nekoliko stotina - to su pravi izvori.
[ Goran Mijailovic @ 18.12.2005. 16:29 ] @
Ma ja sam naveo banalan primer, svojevremeno je tako moglo.
Stvarno se ne dobije nista :) eh u moje doba to je radilo samo tako ;)

[Ovu poruku je menjao Goran Mijailovic dana 18.12.2005. u 17:33 GMT+1]
[ IcyImpact @ 18.12.2005. 16:52 ] @
Pregazilo ga vrijeme.
[ Goran Mijailovic @ 18.12.2005. 17:44 ] @
Hej pa nije to bilo tako davno pa Google krije te rezultate tek nesto jace od godinu dana.
[ IcyImpact @ 18.12.2005. 18:03 ] @
Kao što rekoh, pregazilo ga vrijeme, a ono sve brže prolazi.
[ Deda_Mraz @ 19.12.2005. 02:49 ] @
I dalje mi nisi odgovorio na pitanje/konstataciju !?

Ali dobro...
[ IcyImpact @ 19.12.2005. 09:22 ] @
Citat:
Ti si za 45 minuta prikupio 3500 adresa?

Da, za oko 45 minuta sam prikupio oko 3500 e-mail adresa. Ajde mi objasni što tu nije jasno?
Citat:
Ma daaa...

Daaa...



[ Goran Mijailovic @ 19.12.2005. 12:11 ] @
Citat:
IcyImpact: Kao što rekoh, pregazilo ga vrijeme, a ono sve brže prolazi.

Jel mozes da ovo objasnis?
[ Deda_Mraz @ 19.12.2005. 12:44 ] @
Citat:
IcyImpact: Da, za oko 45 minuta sam prikupio oko 3500 e-mail adresa. Ajde mi objasni što tu nije jasno


Metoda kojim si prikupljao mej adrese, jer je ne moguće na svakih 77 sekudni prikupljati svaki novi mejl, a pošto si ti rekao da nisi skidao nikakve liste sa stotinama mejl adresa nego svaku posebno, hteo bih da čujem na koji način si to uradio!? Ako si uradio uopšte!
[ IcyImpact @ 19.12.2005. 19:36 ] @
Citat:
Citat:
IcyImpact:Kao što rekoh, pregazilo ga vrijeme, a ono sve brže prolazi.


Jel mozes da ovo objasnis?


Naravno. Prije koju godinu problema spama nije bio toliko izražen i nije mu se pridavala (pre)velika pozornost. Kada se uvidjelo da se spammeri služe pretraživačima za masovno prikupljanje e-mail adresa - došlo je do reakcije. To "tvoje" doba je pregazilo vrijeme - novo vrijeme poznaje bolju zaštitu od problema zvanog - spam. A što se tiče brzine prolaska vremena, neki ljudi se ne snalaze oko toga baš najbolje ili nisu potpuno svjesni da je tempo sve brži (pa i prolaska vremena) - pa ih treba upozoriti na to. Da ne dođe do jedne reakcije od strane Gorana, stavljam , da se zna da je sve .

Citat:
Metoda kojim si prikupljao mej adrese,...


Pa, zove se "ručno skupljanje e-mail adresa".

Citat:
...jer je ne moguće na svakih 77 sekudni prikupljati svaki novi mejl, a pošto si ti rekao da nisi skidao nikakve liste sa stotinama mejl adresa nego svaku posebno, hteo bih da čujem na koji način si to uradio!?


Nigdje nisam rekao da nisam skidao nikakve liste tj. nigdje nisam rekao da ih nisam koristio u prikupljanju. Vjerojatno misliš na sljedeće:

Citat:
Još jedan od problema. Ali stravičan je podatak, da se za manje od sat vremena sa webu može pokupiti nekoliko tisuća e-mail adresa. Sve to preko copy-paste funkcija, bez pomoći dodatnih specijaliziranih alata. Kad se to radi ručno, većina metoda pada u vodu. Istina, to uspori i oteža proces skupljanja adresa, ali koliko vremena treba da se prepiše neka e-mail adresa. Da bi si sam to dokazao, u 45 minuta sam sakupio oko 3500 tisuće e-mail adresa, 99.9% njih je bilo bez ikakve zaštite. One koje su bile zaštićene, opet su se našle u listi. Sad bi se ta lista mogla prodati nekom spammeru (dobro, realnost je da se prodaju liste sa nekoliko (stotina!) milijuna e-mail adresa, ali...) i dotična e-mail adresa bi dobivala spam iako su poduzete mjere za zaštitu. S vremenom bi na adresu stizalo sve više spama - znate gdje će to onda udariti.


Pritom...

Citat:
Još jedan od problema. Ali stravičan je podatak, da se za manje od sat vremena sa webu može pokupiti nekoliko tisuća e-mail adresa. Sve to preko copy-paste funkcija, bez pomoći dodatnih specijaliziranih alata.

Citat:
Da bi si sam to dokazao, u 45 minuta sam sakupio oko 3500 tisuće e-mail adresa, 99.9% njih je bilo bez ikakve zaštite.


...sam mislio da si dokažem da se pomoću copy-paste funkcija, bez pomoći dodatnih specijaliziranih alata, sa weba i u manje od sat vremena može prikupiti nekoliko tisuća e-mail adresa.

Tebe je zbunio sljedeći dio:

Citat:
...ali koliko vremena treba da se prepiše neka e-mail adresa. Da bi si sam to dokazao...


Dakle, copy-paste i udri po listama, naravno, malo uređivanje je bilo potrebno (da se izbaci suvišan tekst).

Citat:
Ako si uradio uopšte!


Nema potrebe sumnjati.

[Ovu poruku je menjao IcyImpact dana 19.12.2005. u 20:52 GMT+1]
[ Deda_Mraz @ 20.12.2005. 15:22 ] @
Dobro svaka tebi čast ali mi i dalje nisi dao konkretan odgovor, razumem ja to copy/paste i znam kako se to radi (hvala bogu pa nešto znam na računaru).

A to da me je zbunilo....trebao si malo razumljivije da pišeš, ali dobro ja ti i dalje ne verujem da si našao za 45 min preko 3500 mejl adresa pomoću copy/paste, ali dobro moje mišljenje i moj stav, nema da se ljutiš
[ IcyImpact @ 20.12.2005. 21:15 ] @
Citat:
A to da me je zbunilo....trebao si malo razumljivije da pišeš...


My bed.

Citat:
...ali dobro ja ti i dalje ne verujem da si našao za 45 min preko 3500 mejl adresa pomoću copy/paste, ali dobro moje mišljenje i moj stav, nema da se ljutiš.


Nije bed ako mi ne vjeruješ, nema razloga za ljutnju. Nego, da izađemo iz laganog offtopic-a vratimo se temi: Maskiranje linkova od e-mail botova.
[ crews_adder @ 08.01.2006. 16:57 ] @
Evo ga jos jedan (web-based) skript:

Online Email Protector

[Ovu poruku je menjao crews_adder dana 08.01.2006. u 17:57 GMT+1]