[ zrnoo @ 04.11.2005. 17:08 ] @
Posto sam pocetnik u nazovi web programiranju, konkretno ja znam da uradim samu bazu podataka u sql server 2000, ali bih zeleo sada da te podatke iz baze izlistavam(ucitavam) na mojoj web stranici , ali i obratno da podatke koje unesem putem nekih formi sa web strane upisem u bazu, kako bi oni kasnije ponovo bili ispisani na mojoj web strani (automatski). U ostalom ko se razume malo u sve ovo znace sta zelim da kazem.

Zato bih zamolio sve one koji mogu da mi daju neku informaciju gde mogu da "KUPIM" ili download-ujem knjigu, koja objasnjava to povezivanje web strane sa bazom podataka.(znaci izlistavanje podataka iz baze i upisivanje) !!!

Cuo sam da posto je SQL server 2000 naravno microsoft-ovo resenje , da je za njega dobar i relativno lak za koriscenje ASP. Tako da bi onda bilo dobro nabaviti taj ASP ako neko zna gde i kako (misli mna literaturu, jer ASP mogu da pisem i u dreamweaver-u).

Molim sve one koji mogu da bi daju bilo kakvu informaciju, da mi posalju na email adresu: [email protected]
[ Fedya @ 11.11.2005. 16:13 ] @
Odlična knjiga je C# Baze podataka u izdanju CET-a. Tu imaš dosta o ASP.NET-u ali i o bazama u opšte pa ćeš stečeno znanje posle lako primeniti. Verujem da je ova knjiga obavezna literaturan za svakoga ko hoće da se bavi .NET programiranjem (pod time mislim i na ASP.NET)

Inače za klasičan ASP (ne .NET) imaš dobar tutorijal u Windows-u (2k ili XP), mada mnogi ne znaju za njega. U tom tutorijalu imaš osnove za rad sa bazama a dalje možeš sam. Tutorijal se (po default-u) nalazi u Windows\Help\iisHelp\iis\htm\asp\ASPTut01.htm".
[ zrnoo @ 11.11.2005. 17:31 ] @
Hvala puno na pomoci.
Inace sta mu znaci ova oznaka c "#" ?!


pozdrav
[ vula @ 18.01.2009. 19:12 ] @
Citat:
zrnoo: Hvala puno na pomoci.
Inace sta mu znaci ova oznaka c "#" ?!


pozdrav


C-Sharp :)
[ .:Marvin:. @ 19.01.2009. 09:29 ] @
c#:
http://en.wikipedia.org/wiki/C_Sharp_(programming_language)