[ infobih @ 05.12.2005. 11:45 ] @
Odmah po ukljucivanju N-Gage sistem nece da se ucita, da li je moguce da je neki virus. Posto sam pocetnik u ovome, kako je moguce reinstalirati Symbian operativni sistem?

Hvala na odgovorima
[ Iksi @ 05.12.2005. 16:19 ] @
Pozdrav! Hmm ovo je veoma nezgodno jer nemozes da formatiras telefon na
klasican nacin ali pokusaj ovo. Dok je telefon ugasen pritisni *# dok to
drzis pritisni power taster tj taster za ukljucivanje i zelenu slusalicu u
isto vreme. Ja sam imao problema sa ovom kombinaciom kad mi je screen reader
za mob do duse krekovani srusio system jer nije radio na 7.0 vec samo na
symbian 6, ali probaj ljudi kazu da su uspeli ali ja nisam.... P.s. Ako ti
ovaj code slucajno proradi telefon ce zapoceti formatiranje nakon par
sekundi.
[ Mile83 @ 08.12.2005. 01:17 ] @
formatiranje sa * 3 zeleno dugme radi provereno na N6600. probao sam 2 N-gage i to ne radi. na N-gage radi samo *#7370# ali da bio ovako formatirao telefon, telefon mora da bude sposoban da se bootuje. ali posto kod tebe to nije slucaj mislim da ces morati u servis
[ Iksi @ 08.12.2005. 14:29 ] @
aham a da li se svi tasteri drze u isto vreme... kakav bedak znaci bezveze
je moj phone isao u servis. :))
[ Mile83 @ 08.12.2005. 15:16 ] @
da, tasteri 3 * i zeleno dugme se drze istovremeno

i posto nemamo tri ruke, prvo upalis tel. pa brzo stisnes kombinaciju tastera koji su gore navedeni(najbolje je da ih vec drzis,pa tek onda upalih tel. ali je to malo tesko)

meni se desavalo da stisniem te tastere ali telefon ne krece da se formatira vec nastavlja sa butovanjem, zato treba biti malo uporan i probati ponovo
[ dakipro @ 09.12.2005. 10:53 ] @
Citat:
Mile83: formatiranje sa * 3 zeleno dugme radi provereno na N6600. probao sam 2 N-gage i to ne radi . na N-gage radi samo *#7370# ali da bio ovako formatirao telefon, telefon mora da bude sposoban da se bootuje. ali posto kod tebe to nije slucaj mislim da ces morati u servis