[ ChildInTime @ 07.12.2005. 18:54 ] @
| Interesuje me jedna stvar...prilikom rada forme u Accessu 2003 kada napravim neki Naziv/Tekst (Label),kako da napravim da mi on recimo prilikom prelaska miša preko njega promjeni boju u neku boju koju ja,naravno odaberem...znači da ne promjeni skroz
boju nego samo prilikom prelaska miša preko njega,kao na primjer na svim web stranicama kad pređemo preko neke opcije ili linka i slično.
Predpostavljam da treba otkucat neki VBA kod za properties On mouse move ili
slično.
Vjerovatno je ovo jednostavno,ali pošto sam ja početnik u ovom,treba mi pomoć...
Pa ako može neko da taj kod otkuca ili drugacije nekako.
Hvala unaprijed.
Pozdrav. |
[ vmatoic @ 08.12.2005. 12:47 ] @
Ima jedan primjer na ovoj zadnjoj adresi iz korisnih linkova (na vrhu stranice) zove se ChangingColorFields.zip no nisam ga isprobavao, pa pogledaj mozda ti pomogne ili da kakvu ideju.
Imas i hrpu drugih primjera. Dobra stranica.
[ Slavenko @ 20.12.2005. 01:33 ] @
Potrebno je da ukucaš kodove za događaj On MouseMove.
Prvo kreiraj jednu labelu i u nju unesi neki tekst i u prozoru Properties klikni na svojstvo ForeColor i odaberi neku boju ( Ja sam odabrao crvenu sa brojem 255). Labeli daj Name u prozoru Properties Label1. Zatim klikni na događaj On MouseMove i odaberi opciju da želiš pisati kod pomoću Code Builder - pa OK i otvara ti se prozor za pisanje koda gde treba da uneseš sledeći kod :
Private Sub Label1_MouseMove(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
Label1.ForeColor = 16711680 'Plava boja
End Sub
(Nadam se da znaš da treba da uneseš samo drugu liniju koda gde piše Label1.ForeColor = 16711680 , to isto važi i za kod ispod koji sledi samo sa brojem koji označava crvenu boju, jer ostalo dolazi samo po sebi kad klikneš na događaj MouseMove).
Pošto sam ja kreirao moju labelu u detail sekciji forme onda da bi napisao kod koji će da vrati boju koja je bila ostaje ti dakle da napišeš isti kod samo za početnu boju