[ Heinrich @ 20.12.2005. 18:19 ] @
Imao sam krah sistema i bilo je format c:

Otprilike sad shvatam da sam sve uradio amaterski ali sta da se radi.

Imao sam neke baze podataka u MySQL i one su se sve nalazile tamo i gde su kreirane u MySQL folderima

Posto nisam bio siguran da li se samo nalaze u folderu DATA pre formatiranja sam narezao ceo MySQL folder iz Program Files.

Sad sam oporavio mashinu instalirao MySQL
i pokusao da jednostavnim kopiranjem DATA foldera povratim i bazu.

Medjutim pristupim bazi i vidim tabele u njoj, ali kad hocu da vidim opise tabela on mi izbaci gresku" tabela `ime_baze.ime_tabele` ne postoji".

Kako da povratim bazu?
Poludecu!

Hvala svima unapred
[ Heinrich @ 21.12.2005. 10:30 ] @
Zna li neko gde se pri kreiranju baze i tabela u MySQL-u jos upisuju podaci sem u DATA folder?
Mozda neki .ini fajl ili slicno?
Jer verujem da je to razlog sto nisam u mogucnosti da pristupim tabelama u okviru baze, jednostavno MySQL nema informaciju da te tabele postoje, iako su one tu.
[ _owl_ @ 21.12.2005. 21:19 ] @
Prilikom kreiranja baze i tabela podaci se upisuju samo u DATA direktorijum. Ako se baza nalazi na Win platformi pogledaj da li su fajlovi writable ili su samo read-only. Da li si inastalirao istu verziju MySQL ili noviju (ako je ovo slucaj onda mozda zato ne radi).
[ adelante @ 22.12.2005. 11:11 ] @
Ja koristim win aplikaciju za manipulisanje bazama i isto tako sam radio, prepoznavao je baze ali nije mogao da im pristupi, resio sam to tako sto sam ih samo registrovao, sad ne znam sta ti koristis i kako bi to izveo, ali uglavnom resivo je.
[ Heinrich @ 22.12.2005. 12:33 ] @
Ista je verzija MySQL-a, ali nikako ne ide. Ima fajlova u data root folderu koji se moraju prekopirati, zajedno sa folderom baze, medjutim to se mora raditi dok je MySQL service iskljucen. Kad to uspem da uradim onda vise nikako ne mogu podici taj servis i localhost sa bazom mi ne radi.
I onda opet moram instalirati MySQL

@ adelante