[ Floppy @ 03.01.2006. 12:31 ] @
Da li neko zeli samnom da pravi igru u Game Maker-u (6.1).....ja sam pocetnik....voleo bih da napravim trku,pogled iz pticije perspektive.....ko zeli neka salje mail na [email protected]
[ Kill me @ 03.01.2006. 18:12 ] @
Ja sam radio neku strategiju u GM 6.1. Sada sam prestao, ima puno posla kad si sam.
slike:
http://b.1asphost.com/Basic1/orton.jpg
http://b.1asphost.com/Basic1/orton2.jpg
http://b.1asphost.com/Basic1/orton3.jpg

Možda bi se mogao uključiti.
[ CimBac @ 04.01.2006. 16:28 ] @
Ne stoji http://www.elitesecurity.org/t...e-ili-skoro-potpune-pocetnike-
bezveze tamo...
[ anon81183 @ 15.01.2006. 11:16 ] @
I ja sam jedan pocetnik, ali bi zeleo da ti pomognem. Tvo ti moj meil pa bi mogli da se dogovorimo da naucimo program i da pravimo nesto. Tvoju trku da pocetak. A posle mozemo praviti i nesto drugo.
Moj mail: [email protected]
[ ivan.a @ 08.02.2006. 00:37 ] @
Mozda mogu da pomognem. Evo ti dl link jedne moje igre napravljene u GM. Ima i online podrsku tako da moze da se igra i na net-u.

http://www35.websamba.com/gmProjects/tankz.zip
Potezna igra, kao scorched earth.
[ anon81183 @ 08.02.2006. 08:58 ] @
Evo ja sam se poslednjih dana bas nesto bacio na povaljivanje RPG Maker-a XP i nije mnogo tezak. Samo treba da se lepo slazu komande i ti je to. Nego hteo sam da se pitam kako da podesim kada npr. ja kao glavni lik uradim nesto na jednom delu mape onda se prebacim na drugu mapu i kad se vratim one je sve ispocetka uciteno nije zapamtio ismene koje sam ja uradio. Ubio nekog, pokupio nesto. To mi za sad stvara jedini poblem moguce ga je resiti timesto necu praviti tako nesto alo malo je gupo. Mada ako i ja lepo razmislim mislim da ta opcija uopste i ne postiji. Evo vam malo screan od moje igre.




[Ovu poruku je menjao StihiluS dana 08.02.2006. u 09:59 GMT+1]
[ tosa @ 08.02.2006. 10:02 ] @
Jedno pitanje, buduci da nisam koristio te Maker-e, da li je grafika na shotovima
isporucena uz program ili je to neko radio kod nas?