[ SimunRv1111 @ 18.01.2006. 23:25 ] @
Jeste li vidjeli ovu kartu na www.hr ? I meni bi trebala jedna takva, naravno malo izmjenjena za moju stranicu www.cro-riders.com

Dali netko zna da negdje mogu skinuti vec gotovu takvu kartu.fla , i dali je to teško za napravit???

Pocetnik sam u flashu pa tako da se bas nekuzim,,

Pozdrav
[ milance_kg @ 20.01.2006. 20:45 ] @
Evo karte u .FLA formatu (dekompajlirana), pa proučavaj.
[ zeljo_bl @ 01.02.2007. 10:01 ] @
posto sam totalni pocetnik u Flashu interesuje me kako da na gore pomenutoj karti napravim da kada neko klikne ka zoom+ karta se uvecava na odredenu tacku npr Zagreb i da centrira tu tacku u sredinu nakon nekoliko koraka...

nadam se da shvatate sta hocu da kazem...

[ gonzos @ 01.02.2007. 18:42 ] @
Nisam bas siguran, ali ako hoces bas na zagreb najjednostavnije je da ti registration point bude bas zagreb, onda skaliras po duzini i visini.No najbolji nacin bi bio nesto kao primitivni GPS. Znaci napravis boxs sa spiskom gradova ili dugmadi medju kojima je i Zagreb. Trebas kod koji kaze karti da je centar uvecanja bas ta tacka, dakle grad koji si odabrao ili kliknuo na njega. Karta se skalira u odnosu na tu tacku (izabrani grad).
[ zeljo_bl @ 01.02.2007. 22:07 ] @
Hvala na odgovoru pokusacu da to napravim(Zagreb sam naveo kao primer, u mom slucaju je to selo nadomak Banjaluke). Nema nikakvog linka naime bitno je da se zumiranjem otprilike vidi gdje se nalazi to selo, ja na maksimalnom zumu na BiH karti dobijem neki predio na sred drzave, pa korisnik mora da traga za selom vukuci kartu tamo-amo.

usput moze li neki konkretan primjer tog sa primitivnim GPSom posto sam totalni pocetnik sto se tice Flash-a
[ gonzos @ 02.02.2007. 18:22 ] @
Evo ovo sam ti sklepo na brzinu, karta koju sam poodavno poceo raditi ali je ne zavrsih. Nadam se da ces ti do dokrajciti. Znaci ideja je (to je ono nedovrseno) da skaliranje pocne od GPS uredjaja( crveni krug) kad izaberes grad u ovom slucaju ulicu.