[ coaaa @ 27.01.2006. 22:21 ] @
Imam wireles internet na 128/..i imam more problema sa konekcijom;danas kad sam isao na ""rapidshare"" da downloadujem fajl on mi kaze da se moja adresa koristi vec za neki download i da sacekam da zavrsi;posle nekoliko brisanja i resetovanja ponovljao je istu poruku;..zanima me da li je moguce da neko koristi moj IP;da li to moze da utice na konekcije koje se kidaju;i kako da proverim ista od ovoga?Da naglasim da sam laik sto se tice uopste wirles neta i takve vrste povezivanja!
Hvala unapred!
[ Ilic Igor @ 28.01.2006. 00:10 ] @
Resetuj komp i sve ce lepo da bude.
[ buljko @ 28.01.2006. 00:55 ] @
Ti si, najverovatnije, deo mreze koju RS vidi kao jednu IP
adresu (DNS Servera).
[ Shadowed @ 28.01.2006. 07:18 ] @
Wireless korisnici su cesto NAT-ovani tako da nemaju javne IP adrese pa sajtovi vide samo IP rutera nezavisno koji korisnik pristupa sajtu. Ili ako svi koristite isti proxy.
[ time @ 28.01.2006. 08:19 ] @
to se i meni desava?jel moguce da je to zato sto smo iza nat-a a vec neko downloaduje?
[ Shadowed @ 28.01.2006. 08:36 ] @
Pa upravo rekoh da jeste
[ coaaa @ 28.01.2006. 09:19 ] @
Hvala vam!
[ braker @ 28.01.2006. 11:41 ] @
Evo jedan kratak citat iz decembarskog broja pc chip-a:"Ipak,ostaje chinjenica da svi mi koji to zelimo,mozemo besplatno surfati internetom,spajajuci se na nepoznate mreze po Zagrebachkim ulicama,u potpunosti oslobodjeni bilo kakvog naprednijeg znanja ili dodatne opreme"CHlanak je naslovljen kao "Lov na bezichne mreze",a autorka ovog texta naglashava da je naoruzana notebookom navedeno sprovela u praksi,shto je moguce ako router nije odgovarajuce podeshen.Mozda kratak komentar upucenijih?
[ Shadowed @ 28.01.2006. 12:18 ] @
Pa, hm, nista, neko ne podesi AP tako da prihvata konekcije samo sa odredjenih MAC adresa pa onda moze bilo ko da se prikljuci u mrezu, podesi taj AP ao gateway i surfuje.
Iskreno, ako neko hoce da bude ISP i ostavi to tako nepodeseno, bas mi je drago da im kradu bandwidth.