[ jux @ 19.02.2006. 23:45 ] @
Potpuni sam početnik na Mac-u i molio bih osnovne praktične savjete ukoliko imate živaca na ovako ozbiljnom sajtu davati osnovne informacije. Imam Mac PBG4 giga RAMa 120Harda i ostalo što je išlo uz Powerbook prije 2 mjeseca.
Za sada imam par osnovnih pitanja:
1) Na PC-ju sam imao uvijek dvije particije: sve bitno na jednoj, druga sa OSi i programima
Sistem padne, reinstalacija je kao od šale. Poznati koji se bavi grafičkim dizajnom ima isti stroj, star 2 god, i sad je 1. put odlučio raditi reinstalaciju (radi prelaska na Tiger, nije pao sys). Posla do besvjesti, veli.
Da li je jedna particija OK?
Da li uopće Mac može jednosavno pospremati dokumente na tu moju sigurnosnu particiju a imati os na drugoj?!? Neki vele da je to bezveze. No meni se Firmware Battery Updater is zadnjeg (mojeg drugog) Update-a gadno zamjerio jer ne moze apdejtirati moju bateriju pa mi sad fino drži jedva sat vremena, a bez toga je držala skoro 4 h.
2) da li se može DEINSTALIRATI update? If yes, gdje i kako?
3) particioniranje harda, to ovdje ne postoji, jeli?
4) to malo sto sam stigao kopati po papirima, čini se da je svaka (re)deistalacija OSi - de novo, da nema ono ko na PC-ju izbor: reinstalacija ili formatiranje harda. Ovdje je uvijek formatiranje ili kako se to već zove na Mac-u, a?
5) Može par riječi oko deinstalacije programa uopće? Šta ako istalirani program nema uninstaller?

Vaše sugestije oko korištenja su mi beskrajno dragocjene jer u životu nemam vremena za bjesomučno traženje odgovora po brojnim sajtovima pa na žalost ovako bahato moljakam da mi malo olakšate, sve na jednom mjestu, kako bih najbolje dalje...

Sorry i hvala na pomoći
[ madamov @ 20.02.2006. 12:48 ] @
Citat:
Da li je jedna particija OK?
Da li uopće Mac može jednosavno pospremati dokumente na tu moju sigurnosnu particiju a imati os na drugoj?!?