[ redovnik @ 23.02.2006. 15:18 ] @
Kupio sam kartcu SKY STAR 2 i ubacio je u kompjuter,ali je problem što je kompjuter
ne poznaje.Sve je urađeno profesionalno ali kompjuter je ne vidi.Da li neko zna rješenje ovog problema.Bio bi mu veoma zahvalan.
[ vayas @ 23.02.2006. 18:48 ] @
Jesi li instalirao drajvere koje si dobio uz karticu (Technisat)? Moras ih manuelno instalirati jer ih XP nema u svojim. Kad ih instaliras, resetuj komp i bice sve u redu.Nakon toga moras instalirati jedan od softverskih satelitskih programa da bi mogao gledati (mpr. Prog DVB ili ALT DVB). Na cd-u sa drajverima imas DVB viewer koji ti ne bih preporucio da instaliras jer su gore navedeni dosta bolji,a podrzavaju i Softcam-ove.
[ redovnik @ 23.02.2006. 22:11 ] @
Na CD-u sam dobio samo Acrobat Reader,DirectX 9,Windows Media Player 10,DVB Viewer,onda nešto SKYDSL tune,SKYDSL status i neke softferske alate:Europe Online,
Open SKY...
Pošto sam totalni laik za to možeš li mi objasniti šta prvo treba da instališem.
[ buljko @ 23.02.2006. 22:14 ] @
Citat:
redovnik: Sve je urađeno profesionalno ali kompjuter je ne vidi.

Ako je kompjuter ne vidi onda je ili crkla ili nije ubodena u slot kako treba. Ako je ipak vidi ali kao nepoznat uredjaj, (Network controller) moras ici na update drajvera i pokupiti SkyNET.sys sa CD-a ili foldera sa drajverima. Tek posle toga sve ostalo.

[Ovu poruku je menjao buljko dana 23.02.2006. u 23:23 GMT+1]
[ najdanovicivan @ 24.10.2006. 19:24 ] @
moras spojiti jumper na kartici pored tunera to je ono limeno na kartici
[ izida @ 27.10.2006. 18:27 ] @
Citat:
redovnik: Na CD-u sam dobio samo Acrobat Reader,DirectX 9,Windows Media Player 10,DVB Viewer,onda nešto SKYDSL tune,SKYDSL status i neke softferske alate:Europe Online,
Open SKY...
Pošto sam totalni laik za to možeš li mi objasniti šta prvo treba da instališem.

pa mora da si dobio drivere uz karticu proveri to malo bolje
[ StORM48 @ 28.10.2006. 15:05 ] @
Citat: