[ unknown-3 @ 10.03.2006. 19:09 ] @
| here is the srory..jednostavno nisam bio zaintresovan za programiranje i nisam imao pojma o tome...odjednom sam poceo sa C++ i svatam da mi neide....ili sam anti-programer:) ili mi treba nesto lakse...sta preporucujete?nije da ne mogu da ga svatim vec me jednostavno NERVIRA bree...smatram ja programiranje vaznim ali simply me C++ i ove njegove korice od knjuge uzasavaju:)onako mi koncetracija pada kad pocnem da radim C++...citam citam citam radim radim i jednostavno mi "dokur-ci" ne znam dal da pocnem sa necim slabijim ili da sacekam josh koju godinu kad krenem u srednju school.
[Ovu poruku je menjao unknown-3 dana 10.03.2006. u 20:20 GMT+1] |
[ Pharos @ 10.03.2006. 19:25 ] @
Pazi, autor C++ preporučuje odma s učenjem C++-a.
Drugi smatraju da je prvo bolje učiti C pa preći na C++. Ja sam učio prvo C i mogu ti reći da mi je mnogo lakše bilo da skapiram C++. Ne znam kako bih ga radio bez prethodnog predznanja iz C-a. Taman fino shvatiš šta su pointeri, šta su strukture, skontaš sintaksu i način pisanja koda. Onda neke stvari zaboraviš i samo nastaviš sa C++-om.
Da sam na tvom mestu, učio bih prvo C.
Život je posle mnogo lakši.
[ NastyBoy @ 10.03.2006. 19:34 ] @
Sachekaj srednju skul. Do tada se igraj u Delphi-u ili VB-u
[ unknown-3 @ 10.03.2006. 20:10 ] @
hvala na savetu...inace mene zanima security a ne bas "programiranje":)
[ rumpl @ 11.03.2006. 07:28 ] @
pffff, ali pffffff
Nisi ti nista shvatio
[ anon75319 @ 11.03.2006. 07:55 ] @
Ja sam prvi srednje poceo sam programirati negdje u 7. razredu u QBASIC ... 
Da se vratim u 7. razred nikada nebi poceo u QBASICu nego bi nagovorio profesora barem za pascal ili mozda python jer je QBASIC po meni uzas i nista se s njim ne moze napraviti(da se ali to je sve "điđi miđi")
Ali on je naravno dobar uvod u programiranje jer sam ja shvatio što je programiranje, kako to radi...
A, ako te programiranje nervira pa šta se onda mučiš s tim...