[ Dukidule @ 16.03.2006. 18:21 ] @
Otvorio sam account na moneybookers.com, upisao swift kod i broj mog racuna u Raiffeisen banci, prebacio 15€ za pocetak i taj novac mi je dospeo na racum. Ali nikakav verifikacioni kod mi nije stigao. Kada sam pitao u banci za taj kod u reference field, oni su me samo belo gledali i rekli mi da ne postoji tako nesto.

Da li neko moze da me posavetuje sta da radim, sada su mi pare izgleda zarobljene kod moneybookers-a.
[ gavra20 @ 16.03.2006. 18:42 ] @
Nesto mi nije jasno.
Ti si upload-ovao 15eur sa Raiffeisen racuna na Moneybookers i te pare su ti sad na Moneybookers racunu.
Jel tako ili sam ja nesto pogresno razumeo?
Ako su te pare na tvom Moneybookers racunu ti njima mozes da raspolazes i placas.
[ Dukidule @ 16.03.2006. 19:04 ] @
Ne, poslodavac mi je uplatio odredjenu sumu na moneybookers a ja sam od te sume uplatio 15€ na moj racun u Raiffeisen banci. Problem je sto ne mogu da vidim taj verifikacioni broj da bih prebacio ostatak novca.
[ gavra20 @ 16.03.2006. 19:40 ] @
Evo ovako.
Ja imam online banking kod Raiffeisen banke i kada otvorim pregled racuna imam sledece stavke:
Datum valute, Datum obrade, Opis osnova transakcije, Referenca, Valuta, Isplate, Uplate i Stanje.
Kada radim sa moneybookersom Opis osnova transakcije je MONEYBOOKERS EUR, LONDON, GB(******), a Referenca je neki 10-cifreni broj.
Znaci ako ja to vidim na sajtu ne znam zasto oni u banci ne bi videli nesto slicno.
(Mozda da otvoris tekuci u banci pa da i ti dobijes online banking, ako ti oni ne mogu pomoci)
Nadam se da sam pomogao.


[Ovu poruku je menjao gavra20 dana 16.03.2006. u 21:22 GMT+1]
[ Dukidule @ 16.03.2006. 20:38 ] @
Mislim da ne mogu da otvorim tekuci racun. Ja radim kao freelancer, nisam zaposlen. Moracu da se prebacim na Delta banku, kod njih je moguce da se vidi online stanje, barem tako mislim.
[ boccio @ 16.03.2006. 21:26 ] @
rajfajzen i delta koriste isti softver za online banking...
[ gavra20 @ 16.03.2006. 22:39 ] @
Citat:
Dukidule: ... nisam zaposlen.


Ni ja nisam zaposlen za stalno.
Kad sam pitao za online banking, sluzbenica je rekla nema problema.
Samo sam popunio formular i uplatito 300din na taj tekuci racun, i to je to.
[ Dukidule @ 16.03.2006. 23:02 ] @
Citat:
gavra20: Ni ja nisam zaposlen za stalno.
Kad sam pitao za online banking, sluzbenica je rekla nema problema.
Samo sam popunio formular i uplatito 300din na taj tekuci racun, i to je to.

Ja sam ranije pitao za online banking i sluzbenica mi je izricto rekla da to moze sa tekucim racunom ali da moram da budem zaposlen da bih ga otvorio. A i u PDF obrascu za otvaranje tekuceg racuna postoje polja gde se upisuju podaci o zaposlenju. Stvarno mi nije jasno kako si to uspeo da izvedes
[ gavra20 @ 16.03.2006. 23:40 ] @
Ja sam otisao u banku sa namerom da uzmem Visa Virtuon karticu.
Posto sam znao da treba da je verifikujem na Moneybookersu pitao sam za online banking (da ne bih morao da idem u banku da trazim izvestaje). Na licu mesta sam popunio formular (bez podataka o zaposlenju, preduzecu i kreditu) i dobio plastificirane kartice sa brojevima tekuceg racuna i Virtuon deviznog racuna i naloge za uplatu na ta dva racuna (potrebno je uplatiti 20eur za Virtuon i 300din za tekuci za otvaranje racuna). Sve to zavrsio sam za 10 min.
Po Virtuon karticu sam dosao posle nedelju dana.
Sve se ovo desavalo pocetkom oktobra 2005. Mozda se nesto promenilo od tad.

No bez obzira na sve to u banci bi trebao da dobijes izvestaj na kome pise Referenca transakcije.
[ Dukidule @ 17.03.2006. 10:04 ] @
Citat:
gavra20: Evo ovako.
Ja imam online banking kod Raiffeisen banke i kada otvorim pregled racuna imam sledece stavke:
Datum valute, Datum obrade, Opis osnova transakcije, Referenca, Valuta, Isplate, Uplate i Stanje.
Kada radim sa moneybookersom Opis osnova transakcije je MONEYBOOKERS EUR, LONDON, GB(******), a Referenca je neki 10-cifreni broj.
Znaci ako ja to vidim na sajtu ne znam zasto oni u banci ne bi videli nesto slicno.
(Mozda da otvoris tekuci u banci pa da i ti dobijes online banking, ako ti oni ne mogu pomoci)
Nadam se da sam pomogao.

Da li mozes da mi posaljes screenshot te online stranice pa da ja to odstampam i pokazem u banci? Naravno, ono sto ne smem da vidim "zamrljaj" u photoshopu.
[ gavra20 @ 17.03.2006. 13:39 ] @
Evo screenshot-a.
[ Dukidule @ 17.03.2006. 14:13 ] @
Citat:
gavra20: Evo screenshot-a.

Hvala puno!
[ Frederic Bastiat @ 18.03.2006. 10:09 ] @
Dukidule i ja sam imao slicno iskustvo nedavno...kad mi je sluzbenica kategoricno tvrdila da nikakav kod nije stigao...medjutim na jednom od papira koje sam dobio od nje(naslovljenom :Izvestaj o naplati iz inostranstva) a koje mi je dala prilikom podizanja tih prvih/verifikacionih 15€, u polju PRIMEDBA, pored moga imena, maticnog broja i broja racuna kod banke, pisalo je i sledece:
TRANSFER VRF CODE xxxxx MONEYBOOKERS, MOJA ADRESA

ostatak novca sam povukao isto kao i prvih 15 € samo sam morao ukucati taj PETOCIFRENI KOD koji se sastojao od slova i brojeva

ISPRAVKA KOD JE BIO SESTO A NE PETOCIFREN

[Ovu poruku je menjao Frederic Bastiat dana 19.03.2006. u 09:22 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Frederic Bastiat dana 20.03.2006. u 16:14 GMT+1]
[ Frederic Bastiat @ 18.03.2006. 10:31 ] @
uglavnom kako se jasno vidi iz svih ovih komentara na ES, bankovni sluzbenici opcenito nemaju bas mnogo pojma o svom poslu ....barem ne o ovim internet transakcijama.....odnosno cesto znaju dati pogresnu info........

evo jednog potencijalnog primera...

kad sam nedavno tovario/slao pare na moj moneybookers racun sluzbenice su mi rekle da ce pored 10€ koje mi uzima moja banka za taj transfer i ino/posrednicka banka uzeti odredjenu sumu, po njihovoj slobodnoj proceni mozda i 20€, i pitale su me da odaberem da li da

1. mi pare skinu sa bankovnog racuna ili
2. da se odbije od sume koju saljem, tj. da primalac novca(MB) plati...

ja sam odabrao ovo drugo...kad gle cuda MB me obavestio za par dana da je novac stigao i to u punom iznosu koji sam poslao...dakle nije bilo nikakve provizije ino/posrednicke banke ili je to placeno od MB?

[Ovu poruku je menjao Frederic Bastiat dana 18.03.2006. u 11:32 GMT+1]
[ Dukidule @ 19.03.2006. 01:00 ] @
Dakle, evo sta se desilo. Kada sam im pokazao onaj screenshot koji mi je Gavra20 poslao (hvala jos jednom) sefica sa kojom sam se prethodni dan raspravljao je bila u fazonu "gle, stvarno postoji tako nesto". Onda mi je odstampala nekakav nalog za naplatu i zaokruzila broj koji je u stvari broj naloga: 110-13-156653-3. Odmah sam ukapirao da to nije to ali mi je ona rekla "ma to je, nemoj da brines" ili nesto u tom fazonu. Naravno, to nije taj broj, ne postoji nista slicno na tom izvestaju a ja sam ukucao svaki broj koji je na tom papiru i ni jedan nije prihvacen. Jednostavno, hteli su da me otkace a i ja sam to ukapirao pa sam se bez dalje rasprave udaljio. Izgleda da oni samo znaju da sklapaju ugovore o kupovini "Dacie Logan" na kredit, ove ostale stvari su im spanska sela.

Da li mogu da otvorim drugi racun u nekoj normalnijoj banci i da ponovo prebacim 15€ sa moneybookersa na taj novi racun? Mislim, da li je ta ponovna verifikacij dozvoljena od strane moneybookers-a?
[ Frederic Bastiat @ 19.03.2006. 08:26 ] @
Ja verujem da moze...nisam video da ima ogranicenja vezano uz broj racuna koji se moze otvoriti/vezati za MB...samo neces moci vise koristiti, vezano za MB, taj racun koji nije verifikovan..
[ gavra20 @ 19.03.2006. 11:20 ] @
Mozes verifikovati novi racun, samo trazi e-banking u toj drugoj banci obavezno da se ne bi cimao. Npr. ja sam u Delti svojevremeno, sada Banka Intesa, takodje dobio tekuci bez stalnog zaposlenja i online banking.
A sto se tice Raiffeisen-a izgleda da sam ja imao srece da naletim na sluzbenicu koja je htela da mi otvori tekuci. Malo mi je cudno sto ekspoziture iste banke u razlicitim gradovima imaju razlicita pravila, ali verovatno nisu svi imali istu obuku :).
[ Frederic Bastiat @ 20.03.2006. 15:14 ] @
Ja sam napisao:

"ostatak novca sam povukao isto kao i prvih 15 € samo sam morao ukucati taj PETOCIFRENI KOD koji se sastojao od slova i brojeva"

ISPRAVKA KOD JE BIO SESTO A NE PETOCIFREN
[ TereT @ 24.03.2006. 00:20 ] @
Imam devizni racun i visa virtuon u Raiffeisen SCG banci, i kada sam, prvi put, podizao pare sa Moneybookers-a na devizni racun, pre mesec
dana, jednostavno sam isao na withdraw(200eur), i za tri dana mi je sav novac stigao na racun(198.2 +1.8eur MB provizije i 300din proviz.Raiffeisen).
Nije bilo nikakvog koda potrebnog da se unosi.
Dukidule jesi li probao da podignes ostale pare sa MB bez tog ver. koda?
Frederic jesi li "tovario" pare na MB bankovnim transferom (wire transfer)?
Ja sam do sada na MB slao pare samo visa virtuon karticom, dok nisam popucao limit(50EUR, za mesec dana jos 100EUR, sledeci mesec jos 100), onda sam u RF banci trazio da mi posalju pare bankovnim transferom na MB tj. na njihov racun u banci u Nemackoj. Rekli su mi da je to nije dozvoljeno po zakonu. Nisam mogao da posaljem ni neku malu sumu (5 - 10EUR) radi verifikacije racuna, tj. povecanja limita.
[ Frederic Bastiat @ 24.03.2006. 00:47 ] @
Da, pare sam slao/tovario bankovnim transferom, ne karticom. No ja ne zivim u
Srbiji , gde je to kako izgleda zabranjeno, izuzev srodnicima i sl.

Zasto ti nije bila potrebna verifikacija racuna stvarno ne znam...da nisu
ukinuli taj postupak? Da li si morao verifikovati karticu? Mozda ti je racun
vezan za karticu, koju si ranije verifikovao, pa ti zato nije bila potrebna
verifikacija?

Lep pozdrav!

Zlatan

[Ovu poruku je menjao Frederic Bastiat dana 24.03.2006. u 08:28 GMT+1]
[ TereT @ 24.03.2006. 09:49 ] @
Karticu sam verifikovao tako sto su mi skinuli neku malu sumu (1 - 3EUR), i ja sam to kasnije uneo. Devizni racun, na koji su mi pare stigle sa Moneybookers-a nije vezan za karticu. Jednostavno sam upisao broj racuna(IBAN valjda, promenjen mi je broj rac. nekoliko dana pre transakcije), i SWIFT kod banke. Banka je prepoznata i racun je registrovan kao primarni. To je sve!
[ Dukidule @ 24.03.2006. 11:50 ] @
Uspeo sam da podignem novac. Trazio sam da sam pogledam sta pise na monitoru i u polju gde stoji ko mi je poslao novac lepo stoji verifikacioni kod (MONEYBOOKERS.......GB , LONDON.... VFC CODE 1E5D6T... ili nesto slicno).
PS. Nisam mogao odmah da podignem sav novac, morao sam da prodjem verifikaciju.
[ Frederic Bastiat @ 24.03.2006. 13:09 ] @
A meni bas sad jedan kolega javlja da je uspeo bez koda poslati pare(po drugi puta) sa MB
acounta na svoj bankovni racun(ni on nije uspeo pronaci kod na bankovnom
izvestaju)...izgleda da ili su ukinuli kod ili kod pravilo primenjuju samo u
nekim slucajevima...ili je trazenje tog koda samo sminka odnosno opravdanje
pred nekom strogom regulativom koju im drzava namece?

[Ovu poruku je menjao Frederic Bastiat dana 24.03.2006. u 14:11 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Frederic Bastiat dana 24.03.2006. u 14:12 GMT+1]
[ Slobelix @ 27.03.2006. 10:52 ] @
Izvini DukiDule, o kakvoj je verifikaciji rec?
[ limited @ 29.03.2006. 16:20 ] @
LJudi procitao sam topic i da dodam ja bez problema sam povlacio novac sa MB na Visa Classic Banca intese. Posle nekoliko dana jednostavno preko on line pogledam i kes je stigao. Nisam jos podizao ali to valjda nije problem. Dobijam redovno izvestaje da na kartici para imam.

Medjutim imam drugi problem. Ne mogu da uploadujem novac na MB. Nikako. Prilikom verifikacije pogresno sam uneo iznos koji su mi skinuli sa rachuna ali sam imao jos dva pokusaja i kad sam to odradio kako treba i dalje kazu ne moze moras preko bankovnog transfera. Naravno iz ove zemlje to ne moze.

Uspevate li vi da ubacite novac na MB.

Treba mi pomoc oko ovoga. Kako da ubacim novac na MB. Ili postoji li jos neki on line accounti tipa MB ali da rade sa nama Srbima.

Poz.
[ Goth_Reborn @ 10.04.2006. 12:05 ] @
Posto sam izvadio visa virtuon i tekuci racun sad me zanima sta treba da pisem kad se prijavljujem na online banking na sajtu u polju broj racuna. Da li tu pisem broj tekuceg ili deviznog racuna koji je vezan za virtuon, i mogu li da imam nekako uvid u oba racuna. Ovo mi je najvise potrebno zbog verifikacije na moneybookersu. Broj racuna mi pocinje sa 2 slova i posle 20cifara a u polju broj racuna ne mogu da se pisu slova samo cifre i to maksimalno 18 cifara, ne znam koji deo racuna treba tu da upisem.


[ gavra20 @ 10.04.2006. 16:18 ] @
Citat:
Goth_Reborn: Da li tu pisem broj tekuceg ili deviznog racuna koji je vezan za virtuon, i mogu li da imam nekako uvid u oba racuna.

Za dobijanje username i password potrebno je uneti broj tekuceg racuna. On bi trebao da bude bez slova na pocetku i trebalo bi da ima 18 cifara (bez CS73 na pocetku, bar je kod mene tako) i da pocinje sa 265.
Brojevi deviznih racuna pocinju sa CS73 (sto je medjunarodni identifikacioni kod banke), a ostale cifre su broj racuna.
Kada se ulogujes na sistem dostupni su ti svi racuni vezani za tvoje ime, tako da ces videti i taj koji je vezan za Virtuon karticu.
[ dados.p @ 30.12.2008. 10:26 ] @
jedno pitanje, da li imate problem sa transferom novca u poslednjih nedelju dana sa moneybookersom ja sam zatrazio novac prosle nedelje u utorak i obicno cekam oko 2 dana da mi legne na racun ali ovog puta je proslo vec 7 dana sa vikendom?
[ legija @ 05.01.2009. 11:34 ] @
Evo da ozivim temu,

Meni danas "legle" pare od 24.12.2008.
[ dados.p @ 05.01.2009. 11:45 ] @
Evo i ja da potvrdim i meni su legle danas pare od 24.12.2008.
[ Novi_clan @ 15.12.2009. 09:34 ] @
Evo da aktiviramo opet ovu temu.Zamolio bih sve vas koji znate da mi pomognete,imam veliki problem
Otvorio sam svoj moneybookers nalog na sajtu,verifikovao ga....poslate su mi neke pare,ali ja to nigde ne vidim u svom depozitu,pise 0.
Da li treba jos nesto da odradim da bi ih video? Ili moguce da toliko kasni prenos.....?

Hvala unapred

[ dados.p @ 15.12.2009. 11:20 ] @
Ako dobijas pare od nekog servisa tipa getafreelance onda kasni malo, meni zna da kasni dan, dan ipo, ali ako mi neko prebaci direktno pare legnu odma...
[ Novi_clan @ 15.12.2009. 13:15 ] @
Hvala ti.

A da li postoji mogucnost da su pare na mom racunu a da ih ja ne primetim? Da li mozda moram prvo uspostaviti kontakt sa bankom?
[ dados.p @ 15.12.2009. 13:27 ] @
iskreno sad ne razumem tvoje pitanje, ako ti je neko prebacio pare na moneybookers ti njih moras da vidis na racunu... Eventualno sacekas dan dva da se transfer izvrsi ako je potrebno, ali ako prebacujes sa moneybookersa na devizni u banci to je vec nesto drugo, i tu cekas par dana, a za praznike i vise... Tako da gledaj da te ne zakace praznici...
[ vlada1970 @ 25.01.2010. 02:12 ] @
Moram i ja da pitam i da obnovim temu jer mi sad treba Moneybooker-s da iskoristim za primanje para od strane fizickog lica iz inostranstva.

Imam nalog vec dve godine, i do sada sam bio koristio samo jednom MB, kad sam platio za neku kupovinu. Tada sam imao Visa Virtuon karticu kod Raiffeisena. Ali sada imam samo tekuci i devizni racun kod Societe General banke. Pa me prvo zanima, da li mogu sa takvim racunom da posaljem 5 EUR-a radi verifikacije bankovnog racuna? Ili mora da se ima neka kartica? Jer mi nisu jasna ova pravila koja sam dobio na sajtu, kad sam kliknuo da hocu da posaljem 5 EUR-a radi verifikacije.




Znaci , u vezi ovoga:

Citat:
# We cannot debit the amount from your bank account: You need to instruct the bank transfer by yourself!


na koji nacin da posaljem pare sa mog deviznog racuna u Societe-u a da to bude bank transfer by myself ? I da koliko to kosta, ako se salje sa bankovnog racuna?

Hvala unapred, Vlada
[ abc @ 17.07.2010. 07:34 ] @
Da li imate problem oko prebacivanja novca sa MB-a u poslednjih petnaestak dana. Izgleda da se vise ne moze raditi povlacenje novca ukoliko vam banka radi preko stranih posrednickih banaka.
[ view @ 17.07.2010. 09:22 ] @
ja sam pre desetak dana prebacio nesto para na karticu i sve je proslo ok (kartica je od banke intesa)
[ dados.p @ 17.07.2010. 16:08 ] @
Ja sam takodje u Intesi i prebacio sam pare poslednji put 06.07.2010 i jedino sto sam primetio da je prenos duze trajao, trebalo je oko 5 dana umesto dosadasnjih 2-3 dana...
[ abc @ 17.07.2010. 17:26 ] @
Preko nekih banaka (OTP i Prokredit za koje znam) nije moglo da se vrsi prebacivanje zadnjih transfera pa je MB povlacio pare nazad koje su "zaglavile" kod posrednickih banaka. Izgleda da se o radi o americkim posto citam u novinama da Obama pocinje da zavodi neki red u finansijskim institucijama Amerike.
[ view @ 17.07.2010. 21:15 ] @
Koliko je meni poznato MoneyBokers je UK kompanija i ne verujem da ovo ima veze sa Obamom nego u saradnji izmedju banaka i ne bi smelo da se desi ako ti moneybookers uplati novac da to ne legne na tvoj devizni racun
[ dados.p @ 18.07.2010. 02:36 ] @
E da samo da napomenem i ja nesto sto se tice Amerika, mozda i ovo nema veze ali eto... Imam par klijenata iz Amerike i oni odavno ne mogu da koriste moneybookers tako da i ja mislim da to nema veze sa Obamom i Amerima...
[ homerruma @ 30.08.2012. 16:12 ] @
Kako da prebacim eura sa deviznog racuna rajfajzen banke na moneybooker nalog onlajn i kolika je provizija?