[ vladakru @ 30.03.2006. 23:12 ] @
skinuo sam Shout_Box_v8.5.2 ali posto sam totalni pocetnik u ovome treba mi objasnjenje kako da stavim ShoutBox na stranici????
[ TUPKO @ 31.03.2006. 06:44 ] @
Poz!

Predpostavljam da se radi o phpnuke!

Za sve sto instaliravas na php nuke imas unutra read me file!

Ali posto vidim da ti je mrsko citati taj faj pokusati cu ti objasniti !
kada zelis bilo sta da instalira na php nuke otpakuejs i vidis da tamoo stoje folderi
modules,block,images nebitno sada koji su tu.

znaci kada zelis nesto da uploadas iz foldera recimo block uploads isto u web u folder bock tako sto se nalazi u folderu images uploads u folder images itd itd redom znaci one foldere koje imas na comp kada raspakujes uploads ih i na web ali samo fajlove iz foldera. e sada ja predpostavljam da se taj shotcast mora instlirati tj da moras ubaciti sql file u bazu podataka posto ne znam da li imas instalacioni php file pomocu kojeg isto mozes da ih ubacis to isto mozes i rucno da ubacis fino odes u cpanel svoje stranice odes na mysql phpmyadmin
odaberes bazu pomoci koje radi tvoj php nuke i dodas mu sql file koje dodje uz taj shotcast.

Nadam se da sam napisao razumljivo i da ces moci skontati!

[Ovu poruku je menjao TUPKO dana 31.03.2006. u 07:46 GMT+1]
[ vladakru @ 01.04.2006. 01:50 ] @
da... to sam vec uradio kako si rekao. ali kako sada ja to da stavim da se vidi na stranici????
[ TUPKO @ 02.04.2006. 02:22 ] @
super ako si sve installirao kako treba sada odes www.tvojsite.com/admin.php logujes se kao admin kliknes na Block dole izaberes Shoot_Box ostalo sve ostavis prazno i activate i to je to !kao i sve ostale blockove koje aktiviras :)
[ vladakru @ 02.04.2006. 11:27 ] @
nece :((( a jel ima mozda veze sto sam na free hostingu www.mojsajt.6te.net ??? mada oni podrzavaju PHP
[ TUPKO @ 03.04.2006. 00:08 ] @
nema nikakve veze sto si na free hostu ako podrzavaju php mysql tako da bi mogao da instaliras php nuke jer on to zahtjeva kao sto i sam znas :)