[ Adi_o_bi @ 08.04.2006. 23:15 ] @
Prije svega svima veliki pozdrav!
Imam par zadataka iz C++ za one koji zele pomoci. Nisam ljen ali nemam vremena da naucim, radim, a vanredni sam student. Ili me bar uputite na adresu gdje mogu naci slicne zadatke. Hvala svima unaprijed.

1) Napisati program kojim se prirodan broj n>10 transformira u broj u čijem su zapisu prva i posljednja cifra zamjenile mjesta (broj cifara nije poznat).

2) Napisati program koji učitava jednu riječ i izracunava pozicije grupe slova „AS“. Ako slova nepostoje program javlja poruku „Slova AS ne postoje“.

3) Prodavnica ima pakovanje praska u vrećama od 16kg, 17kg, 21kg. Napisati program kojim se određuje kako da se kupcu isporuči naručenih 185kg bez otvaranja vreća. Ispisati sve mogućnosti.

4) Napisati program kojim se u tekstu čije je obilježje kraja „ * “određuje broj samoglasnika, suglasnika i praznina.

5) Napisati program koji zamjenjuje čžšđć u czsdc

6) Napisati program koji broji riječi u jednoj rečenici. Riječi su odvojene razmakom. Rečenica završava tačkom.

Znam da obicno odgovarate ruzno na ovakav niz pitanja (cout<<“ja sam ljen“<<endl;), ali bilo koji zadatak bi mi puno znacio. Hvala jos jednom.
[ leka @ 17.04.2006. 16:21 ] @
Adi, prema pravilniku ES-a zadaci ne bi trebalo da se resavaju. Naravno ljudi koji zele da rese gore navedene zadatke za tebe to mogu raditi, i moderatori protiv toga nemaju nista. Cilj ovog mog teksta je da te obavestim da ne ocekujes da ti ES korisnici rese zadatke, i da treba da budes srecan ako neko bude resio da zagreje stolicu umesto tebe...

U principu, pomoc dajemo samo ljudima koji pokazu interes, i ukoliko nam pokazu da su makar pokusali da rese svoje zadatke.
[ k4rl0 @ 22.04.2006. 23:56 ] @
Zadaci nisu zapravo teski.
2.,4.,5.,6. koriste funkciju substr.
Sa njom provjeravas(uzimas) oderedeni dio stringa.Npr.



Code:

string ime="Ivan";
string drugoslovo;
drugoslovo=ime.substr(2,1);
cout<<drugoslovo;