[ footwalls @ 10.04.2006. 03:19 ] @
Pozz ljudi

Sta ima?

Da ne duzim, imam komp nekih 5 godina, ali doslo vreme da se kupuje novi pa me zanima da zajedno sastavimo konfiguraciju do oko 1000 evrica (bez monitora). Jel' to dovoljno?

Komp mi prvenstveno treba za dizajniranje, web, photoshop, filmovi bla bla bla ali naravno ponekad i neka dobra (i zahtevna) igra (nazalost na mojoj kanti to mi je zadovoljstvo prilicno uskraceno pa se snalazim )

Takodje vise uopste ne pratim stanje na kompjuterskoj sceni tako da bi mi bilo tesko da sastavim neku dobru konfiguraciju sam (a da me ne zeznu ko sto mi se prvi put desilo pa mi uvale svasta), tako da molim da svi koji imaju par minuta vremena da predloze neku kvalitetnu komponentu/konfiguraciju i (otprilike) cenu.

Vecno zahvalan. LBC tj footwalls

[Ovu poruku je menjao footwalls dana 10.04.2006. u 04:19 GMT+1]




ok ajmo ovako posto niko nece da pise:

ASUS A8N-E S-939 nForce4 Ultra A64/64FX
97

AMD Athlon 64 3000+ Venice 512k (S-939) BOX
142

ASUS Silent Square 3-in-1 (478/775/K heat pipes
42

Kingston - DDR2 1GB PC533 CL4 ECC
129

Maxtor DiamondMax 10 SATAII 8MB 200GB 6V200E0
89

Genius Navigator Optical USB + ps/2 Ruby
16

ASUS DRW-1608P 16x(8x) DVD+/-R(RW)DL Black Retail
44


eto dajte svoje komentare i sta se jos moze budziti komp posto je sve zajedno 558 E a reko sam moze do 1000.

[Ovu poruku je menjao footwalls dana 11.04.2006. u 13:06 GMT+1]
[ bugsu @ 11.04.2006. 17:40 ] @
Ja to nebi uzeo ni u snu

Moj izbor :

Pentium D 805 2.66MHz DualCore 2x1MB L2 Casha
Gigabyte Lg775 i945P
1Gb DDR2 Na 667MHZ
HDD WD Sata nekih 300gb

ostalo biraj

kod tvoje konfe mi nije jasno kako si ti mislio strpati DDR2 na AMD kada se zna da tje DDR2 memoriju podrzavatti AM2


[Ovu poruku je menjao bugsu dana 11.04.2006. u 19:25 GMT+1]
[ footwalls @ 11.04.2006. 18:35 ] @
hvala ti konacno neko da baci komentar

kao sto sam rekao uopste vise ne pratim trendove na komp. sceni a i nije me to nikad previse interesovalo tako da se ocekuju te "katastrofalne" greske
[ StORM48 @ 11.04.2006. 18:55 ] @
Citat:
bugsu: Ja to nebi uzeo ni u snu


Jel' bi ovo trebalo da zvuči kao neki argument ili šta?

Pozdrav
[ McKracken @ 11.04.2006. 19:24 ] @
Masina sa 1Gb ne upada u greammachine klasu ni pod razno :)
[ Kosta ******um Rex Persia @ 11.04.2006. 19:28 ] @
Footwals, ako već uzimaš AMD-a, bolje uštedi još 120 do 150 evra i uzmi Athlon 64 3800+ koji radi na 2.4 GHz.

A ako se ne varam, ti mora da imaš mnogo love, čim si naslovio temu “Sastavite konfiguraciju iz snova ”. Grešim li, ali ako ne grešim, onda je za tebe jedini pravi izbor dual-core procesor.
[ Carnivore @ 11.04.2006. 20:01 ] @
Tebi i ne treba bas neka ubitacna masina, pa bi i ovo bilo dovoljno:

Maticna
MSI K8N Neo4-FI - ca. 100 eura

Procesor
AMD Athlon 64 3700+ - ca. 200 eura

Memorija
2GB DDR400 TwinMOS - ca. 150 eura

Graficka
GeForce 7800GT, 256MB - ca. 300 eura



To je osnovno. MSI maticna ploca je sasvim OK uzimajuci u obzir cijenu. Naravno da ima boljih, i ploca, i procesora i grafickih, ali ovo sam sastavljao uzimajuci u obzir to da dobijes najvise za ulozen novac.

DVD rezac, HDD, tasturu i misa izaberi sam ....
Sto se tice HDD-ova, neko voli Maxtor, neko Hitachi, neko WD itd.....
Inace, ne bi bilo lose da pogledas diskove od 320GB, jer oni trenutno imaju veoma povoljnu cijenu kad pogledas odnos euro/GB.
WD 320GB S-ATA kosta oko 110-120 eura.
Takodjer, u zadnje vrijeme su sve popularniji diskovi s podrskom za NCQ.

A, ako bas zelis, sacekaj da se pojavi AMD M2, pa cemo onda da sastavljamo masinu sa DDR2 memorijom.
[ bugsu @ 11.04.2006. 20:35 ] @
Citat:
StORM48: Jel' bi ovo trebalo da zvuči kao neki argument ili šta?

Pozdrav


ne vetj otju da kazem da za te pare mozesh uzeti mnogo bolji pc
shta bi vishe od 2jezgra koji pice na 2.66gHZ a mozesh klokovati do 3.6ghz po jezgru
i josh tjesh imati ddr2 memoriju
ja bi na njegovom mestu uzeo bez oklevanja
[ StORM48 @ 11.04.2006. 20:56 ] @
E, tako već može :)
Samo se trudite da iznosite nekakve argumente i dovoljno je.

Što se mašine tiče, ne ulazim u to da li ova ili ona ploča/grafička, ovoliko ili onoliko memorije može biti sastav jedne "konfiguracije snova", samim tim što se afiniteti korisnika projektuju kroz odvojenu sumu ("1000 evra bez monitora"), a ne kroz naslov.

Ne postoji "dream machine" (šta god to značilo) ni za 5 puta veće pare, zato se i ovakve teme trebaju shvatiti uslovno.

Pozdrav
[ footwalls @ 11.04.2006. 21:57 ] @
ma sta ste zapeli za taj "dream", to sam stavio da tema bude privlacnija
i da spreman sam da izdvojim do 1000E za "dobru" mashinu i zato mi treba vase misljenje u vezi svake komponente
nego sta je AMD M2? stvarno nisam upucen ako ce to biti toliko dobro onda mogu sacekati (i tako mi se ne zuri sa kupovinom novg kompa dok sve detaljno ne proucim ), nego kad ce se pojaviti taj AMD M2? malo detalja please

i hvala svima na odgovorima, sad je vec sarenije
[ Kosta ******um Rex Persia @ 11.04.2006. 22:10 ] @
AMD AM2 ti je novo procesorsko podnožje, a imaće jedan pin više, tj. 940 pinova. Novi AMD procesori izlaze zvanično 6. juna ove godine, a podržavaće DDR2 memoriju do brzine od 1066 MHz.

Nema potrebe da čekaš, jer se ti procesori kod nas neće pojaviti bar tri ili četiri meseca od zvanične premijere. Kupi ti lepo jedan dual-core AMD Athlon X2 3800+ i nemaš brige.
[ footwalls @ 11.04.2006. 23:08 ] @
ok znaci procesor je resen - AMD Athlon 64 X2 3800+ Dual-Core (S-939) BOX (kod mene u So je 353E)

e sad sta uzeti od ploce, graficke i memorije ;)
[ Carnivore @ 12.04.2006. 09:10 ] @
Samo da te upozorim da X2 3800 Dual radi sporije u igrama i u vecini programa od 3700 Single (doduse zanemarljivo), a kosta oko 150 eura vise.
Jedine dve igre za koje znam da podrzavaju Dual Core su Quake4 i Oblivion (iako ih mozda ima vise).
Naravno da ce se igre sve vise praviti za Dual Core, ali je trenutno situacija ovakva.
Trenutna prednost Dual Core-a je vecinom u multitaskingu (a mozda je to bas ono sto ti treba). Nisi naveo koje programe koristis za dizajniranje.

Ja licno bih uzeo polovni X2 4400 jer se vec mogu pronaci za oko 360 eura.

I, da dodam.... ako vec namjeravas da uzmes dodatno hladjenje, onda ti ne treba BOX verzija X2 3800. BOX znaci da procesor dobijes u kutiji s hladnjakom.
[ gojdo @ 12.04.2006. 11:16 ] @
Ja ne bih kupio nikakav Prescott single ili doublecore. Oskudan je u performansi, skup, greje(t.e. trazhi vechi i buchan kuler).
Varijanta 805 je jeftina za doublecore(nije dual jer to su dva procesora jedan do drug, a ne jedan dvojadreni procesori) ali je oskudna u performansi.
Suvishe je rano za vishejezgarnih procesora jer softver je neoptimiziran.
Narvno onaj koji je savetova 805 najverojatno nije ga testirao i sporedio sa ostalih Intelovih i AMD-ovih procesora. Takodje ne uzima u predvid cena DDR2 koja znatno vecha nego cena DDR-a.
AMD sAM2 to je apsolutan promashaj. Za da K8 sAM2 bi radio kao s939 sa DDR-400, potreban je skoro duplo poskup ram, DDR2-800MHz CL4.
Moji sovet je jednojezgarni ili ako vech imash novac i zhelja za dvojezgarni da to bude AMD Opteron. Stabilan, hladan i lako overklokabilan. Uz njega neki DDR sa BH-5 chipovima.

A ako imash vremena sachekati do Septembar, ondak bez dvoumljenje uzmi Conroe. To je prava stvar koja razbija sve sa jeftini DDR2-667 CL5 i budeche znatno jeftiniji od AMD K8 i Intel P4.

[Ovu poruku je menjao gojdo dana 12.04.2006. u 12:18 GMT+1]
[ footwalls @ 12.04.2006. 12:45 ] @
Citat:
Carnivore: Samo da te upozorim da X2 3800 Dual radi sporije u igrama i u vecini programa od 3700 Single (doduse zanemarljivo), a kosta oko 150 eura vise.


Znaci otpada dual-core , a taj sto si spomenuo 3700 jel to ovaj AMD Athlon 64 3700+ San Diego 1M (S-939)?

U prvom postu sam napisao za sta ce mi komp trebati, znaci prvenstveno photoshop, illustrator, dremweaver, za dizajn web stranica tako da ce mi trebati masina optimizovana za takve stvari, naravno ne treba mi neka zver od kompa vec neki solidan komp koji ce potrajati 3-4-5 god do nove generacije i da mogu lepo da radim pomenute stvari

Znaci procesor ne treba da bude super brz i skup ili sta ja znam, ali opet da spada u neku visu klasu I jos nesto, posto volim da radim u tisini cooler treba da bude neki extra tih a da opet dobro radi svoj posao Ima li takvih?

Citat:
gojdo:
A ako imash vremena sachekati do Septembar, ondak bez dvoumljenje uzmi Conroe. To je prava stvar koja razbija sve sa jeftini DDR2-667 CL5 i budeche znatno jeftiniji od AMD K8 i Intel P4.
[Ovu poruku je menjao gojdo dana 12.04.2006. u 12:18 GMT+1]


Dugo mi je to cekati, ja bi neki komp pre leta, a i ovaj sadasnji vec steka polako pa sto pre to bolje

[Ovu poruku je menjao footwalls dana 12.04.2006. u 13:46 GMT+1]
[ Carnivore @ 12.04.2006. 16:24 ] @

Da, 3700+ ima San Diego jezgro.
Namjerno sam ti preporucio 3700+ jer 3800+, koji je prvi slijedeci jaci procesor, odmah "skace" oko 100 eura sa cijenom, a za tako mali porast preformansi mislim da nije pametno dati 100 eura vise. Bolje je tu razliku uloziti u kvalitetniji monitor.


Ja imam Thermaltake Big Typhoon - ovo cudo tezi preko 800 grama i VEOMA je tih (deklarisan na 16dB). Koristi ventilator od 12cm koji mozes da zamijenis po potrebi.
Prije ces cuti hladnjak graficke kartice i napajanja.
http://www.thermaltake.com/coo...l-p0114bigtyphoon/cl-p0114.htm
Smatram da je Big Typhoon u samom vrhu sto se tice tihog, a mocnog hladjenja. Da bi postigao nesto bolje, vjerovatno bi morao da investiras u vodeno hladjenje.


Mozes i da pogledas Noctua NH-U12, Scythe "Ninja" SCNJ-1000 i Tuniq Tower 120.
http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_id=1
http://www.scythe-eu.com/products/cpu/ninja_plus/scnj-1000P.php
http://www.tuniq.com.tw/Cooler%20Info/Tower-120.htm


Naravno, najpametnije bi ti bilo da cujes i sta drugi imaju da kazu.
[ bugsu @ 12.04.2006. 19:11 ] @
a shto ne uzmesh Intel 805(cena 150e) posle ga mozesh klokovati ili staviti neki procesor 9xx(cene tje ima drasticno pasti na leto) serije bez izmene maticne
a + intel podrzava ddr2 dok tjesh za am2 morati cekati josh nekoliko meseci

Intel DualCore(ima dva jezgra) 805(oznaka)
takt jezgra : 2.66GHZ9Moze se klokati do 3.6GHZ po jezgru)
Fbs : 533mhz
L2: 2x1mb
odlican procesor za te pare(znaju i amdovci za to ali netje da priznaju )

[Ovu poruku je menjao bugsu dana 12.04.2006. u 20:15 GMT+1]
[ OgoBonif @ 14.04.2006. 17:28 ] @
Rekao si 1000 :-). Evo konfiguracije koja je po meni ok...

-DFI nF4 Ultra Infinity, nForce4 Ultra, (Socket 939), 4xDDR, BIOS CPU/DRAM overclocking, 5.1 sound, GLAN, SATA, RAID, 1394, 1xPCI Exp x16, 2xPCI Exp x1, 3xPCI...cca 100
-AMD Athlon 64 3700+, (2,2GHz), 1MB, BOX (Socket 939)...cca 290
-DDR 1GB Kingmax Super Ram PC3200/400 CL3...cca 90
-DDR 1GB Kingmax Super Ram PC3200/400 CL3...cca 90
-Gigabyte NX68G256D, GeForce 6800GS, 256MB, 256 bit, 425/1000 MHz core/mem clk, DVI, TV, PCI-Express...cca 235
-SATA 80GB SEAGATE, 7200rpm, 8MB...cca 60
-SATA 80GB SEAGATE, 7200rpm, 8MB...cca 60
-Napajanje...cca 60
Ovo spremam za sebe za pocetak juna... (uz dodatak TT BT cooler-a)


[ footwalls @ 14.04.2006. 18:48 ] @
eee to je vec nesto

nego zasto tako mali diskovi po 80gb bolje uzeti neki veci oko 200-300 ili ja nesto ne shvatam

i kazes za pocetak juna, jel to izaslo kod nas ili treba cekati jun

pozdrav

btw mislim uzeti i 17'' tft monitor sony s75 (valjda se tako pise), jel ima neko iskustva sa tim monitorom
[ hazeldine @ 15.04.2006. 10:41 ] @
Eto, šta se tiće diskova. Ja bi na tvom mjestu uzeo neke WD hdd na 10000 o/min cjena im je malo viša al diskovi su stvarno dobri. ili možeš stavit kombinaciju od recimo neki manji (36 GB ili 74GB) WD na 10000 okretaja na kojeg ćeš strpat windowse, programe i igre i uzmeš si jedan 'groose' od 200 GB na kojem uradiš particije i čuvaš skupocjene podatke. Ja sam to uradio jednom frendu i stvar funkcionira perfektno.
[ wux @ 18.04.2006. 08:45 ] @
za 1000€ možeš da sastaviš super konfiguraciju.
Ja sam za dual-core varijantu, ali umesto D805 (koji sam ja uzeo) stavi D920, jer se uklapa u cenu.
Ima nešto istine u tome da trenutno dual-core ne postiže duple performanse, ali ni ne košta duplo. U Photoshopu ćeš primetiti razliku, u igricama trenutno ne, ali će noviji naslovi imati optimizaciju za dva jezgra, isto kao i drajveri za grafičku itd. tako da ćeš za par meseci biti mnogo srećniji ako imaš dva umesto jednog jezgra.
A igrice će raditi i sa jednim i sa dva jezgra na 2.5-3Ghz, tu ti je važnija grafička - ja sam uzeo x1300pro (mislim da je to trenutno best buy), ali ako hoćeš bolje performanse uzmi neku x1600.
2x512MB memorije je optimalno, gledaj da ima što manju latenciju.
HD od 160GB ima povoljnu cenu, naravno SATA2, najbolje 2 kom u RAID-u.
Intel 945 ploču, proizvođača odaberi sam.
Na kućištu i napajanju nemoj da štediš, ali ne moraš ni uzeti najskuplje.

ne navodim konkretne modele jer nemaju svi sve, a razlike (među dobrim proizvođačima) su zanemarljive, tako da je sve stvar afiniteta.
[ Nenad Vranjanac @ 18.04.2006. 20:28 ] @
za hdd zasto ne sata 80GB za + 2x200GB u RAID-u (stripping)? to je ukupno oko 250e?

drugo voleo bih da mi neko posalje (ako treba privatno) gde to ima Athlon 64 3700+ za 200e?
[ Ilic Igor @ 18.04.2006. 22:19 ] @
Podsetio me je naslov na marfijev zakon:
Ako kupiš naj jači računar, čim budeš izašao iz prodavnice on je već zastareo .
[ OgoBonif @ 18.04.2006. 23:03 ] @
Sto se tice hdd-a-sve zavisi od tvojih potreba.Meni licno nije potreban neki extra prostor (tu je uvek cd,dvd za bekap),vazno je da su 2 zbog raid 0 moda (i da su Seagate :)).Izmedju 80 i 120GB je mala razlika u ceni s obzirom na dodatni kapacitet.Athlon 64 3700+ se moze nabaviti za oko 290E kao sto sam rekao i on je poznat kao veoma dobar overkloker (lako ide na 2.8 GHz i sa vanila kulerom) mada uzmi u ramatranje i wux-ov predlog i Intel D920 uparen sa 667 Mhz memorijom.Ne bih da te miniram i da se pravim pametan (ili glup :)) ali ovaj Sony monitor i nije bas najbolji izbor.Sa makinom od 1000 E lepse leze neka 19-ka sa brzim odzivom (koju ces usput i platiti koliko i taj Sony).
[ Mystery_Men @ 19.04.2006. 00:36 ] @
euri:):
ASUS P5N32-SLI/DL NF4SLI LGA775 D-DDR2 PCI-E GLAN 232e
Intel P4 820 Dual Core LGA 2.8GHz/800MHz/2x1MB 300e
Kingston - DDR2 1GB PC533 CL4 ECC (komada 2 , dual channel:) 270e komad : 135e
WD Caviar 160GB/WD1600JB, 7200rpm, 8MB, 8.9ms 83e
MSI NX6600 -TD512E DVI&TV-Out PCI-E (512mb DDR2) 164e
kuciste : BRIZA codegen 6099 55e
________________________________________________________ukupno: 1104e - jevreja:)
e sad - definitivno ti predporucujem intel varijantu - ova ploca i procesor su vrh..
ostaje ti da korigujes grafiku , hard , memoriju , najbolja ti je varijanta
da se odreknes jedne ddr2 memorije od 1giga , da uzmes neki extra hard (ovaj sto sam lupio je neki xxx..)
a drugu memorijicu da dokupis kad budes imao kinte (to korigovanje bi trebalo da se uklopi u 1000e)
Ako odlucis da ulupas 1000 jevreja u neku amd varijantu sigurno ces se ispaliti:)

[Ovu poruku je menjao Mystery_Men dana 19.04.2006. u 01:37 GMT+1]
[ Carnivore @ 19.04.2006. 12:35 ] @
Citat:
blayv: za hdd zasto ne sata 80GB za + 2x200GB u RAID-u (stripping)? to je ukupno oko 250e?

drugo voleo bih da mi neko posalje (ako treba privatno) gde to ima Athlon 64 3700+ za 200e?


Ovdje.
Potpuno nov, u prodavnici.....
http://prisguide.hardware.no/product.php?product_id=33572

Inace, polovne mozes da pronadjes i za oko 150.
[ musicmaster @ 19.04.2006. 21:08 ] @
Sachekaj josh koje vreme,dodaj josh malo para,prodaj nekom 'dimnjicharu' tvoj stari komp za 500 ojra(kazi mu da milioner radi bolje nego na bilo kom drugom kompjuteru) i kupi sebi posle toga jednu zagrizenu "jabuku".
To je uvek bilo izvan i iznad PC-ja.
[ footwalls @ 19.04.2006. 22:36 ] @
musicmaster ova ti je dobra ROFL

nego sad vidim da ovde vladaju razlicita misljenja, vise ni sam ne znam sta da kupim :P

neko je spomenuo da sony s75 ne valja wtf kako moze da ne valja, ali dobro, ako bas ne valja onda koji mi preporucuje 19'' za istu cenu

nego jesam li napomenuo da mene vise zanimaju konfiguracije bazirane na amd-u

znaci ovaj procesor Athlon 64 3700+ mi se svidja i to je to, ako neko moze da nadje jos dobru plocu uz njega, i neku graficku sa 256mb


Citat:
Ilic Igor: Podsetio me je naslov na marfijev zakon:
Ako kupiš naj jači računar, čim budeš izašao iz prodavnice on je već zastareo .


slazem se


Citat:
hazeldine: Eto, šta se tiće diskova. Ja bi na tvom mjestu uzeo neke WD hdd na 10000 o/min cjena im je malo viša al diskovi su stvarno dobri. ili možeš stavit kombinaciju od recimo neki manji (36 GB ili 74GB) WD na 10000 okretaja na kojeg ćeš strpat windowse, programe i igre i uzmeš si jedan 'groose' od 200 GB na kojem uradiš particije i čuvaš skupocjene podatke. Ja sam to uradio jednom frendu i stvar funkcionira perfektno.


to sam i ja mislio, jedan manji za win a drugi veci za sve ostalo


Citat:
OgoBonif: Sto se tice hdd-a-sve zavisi od tvojih potreba.Meni licno nije potreban neki extra prostor (tu je uvek cd,dvd za bekap),vazno je da su 2 zbog raid 0 moda (i da su Seagate ).


mozes li mi objasniti ukratko sta znaci "raid 0 mod" i zbog cega je to vazno, thx



[ Nenad Vranjanac @ 19.04.2006. 22:51 ] @
ukratko podaci se pisu delom na jedan, a delom na drugi disk, isto i prilikom citanja

tako ti ukupan protok bude 2x pojedinacni protok (tj od 2 hdd-a 200gb dobijes jedan od 200gb koji je duplo brzi od oba, ili je bar u teoriji tako)
[ Mystery_Men @ 19.04.2006. 23:30 ] @
Citat:
footwalls:
nego jesam li napomenuo da mene vise zanimaju konfiguracije bazirane na amd-u ;)
znaci ovaj procesor Athlon 64 3700+ mi se svidja i to je to, ako neko moze da nadje jos dobru plocu uz njega, i neku graficku sa 256mb :D ;)


hm...
Intel P4 820 Dual Core LGA 2.8GHz/800MHz/2x1MB
Brzina rada 2,8 GHz DUAL-CORE 64-bit (dvojezgarni procesor)
Takt 800 MHz
Cache 1 16 KB
Cache 2 2048 KB 2 x 1MB L2 kes memorije (svako jezgro koristi po 1MB kes memorije)
ws
AMD Athlon 64 3700+ San Diego 1M (S-939) BOX
Maksimalna temperatura: 65' C
128-bitni wide memorijski kontroler (dual-channel)
HT 2000 System Bus
Tehničke karakteristike
Brzina rada 2,2 GHz
Takt 200 MHz
Cache 1 128 KB
Cache 2 1024 KB
Cache 3 0 KB
Think again:)..samo 30e jura je skuplji intel
Ako se odlucis za Athlon varijantu najbolje ploce za tu vrstu procesora su nekih 120e - tako da automatski ce te izaci otprilike ploca + procesor oko 400e (a ti rece da imas oko 1000e na raspolaganju za ceo comp) za ovog athlona ploca : MSI K8N SLI-FI S939 NF4/SATA/RAID/7.1/GBlan/1394 (oko 115e)

Za razliku od ploca za athlone , asus je ponudio u pravom smislu reci zver ASUS P5N32 (oko 235e) koja bi + onaj intel dual core sto sam gore napisao izasla oko 535e....(mnogo ti je bolja ta varijanta od varijante athlona koju si planirao)

sto se grafike tice MSI NX6600 -TD512E DVI&TV-Out PCI-E (512MB DDR2) 165e
-ako bas oces da uzmes neku od 256mb i da pristedis - on da ti je solidno resenje MSI NX7300 gs (oko 90e)
ali isto ti od srca predlazem ovu iznad (prvu pomenutu)

Da sam na tvom mestu za hard bi se malo strepeo:D (uzmi neki sata 2 ) ...pa kad budes imao josh para dokupi jos jedan disk.......Mozes za te pare mnogo bolje sklopiti comp - od verzije Athlon San Diego...

EDIT::::::::i ako si bash zagrizen za athlon onda: AMD Athlon 64 X2 3800+ Dual-Core (S-939) BOX
rzina rada 2 GHz
Takt 400 MHz System Bus (MHz): 2000
Cache 1 128 KB 2 x 64KB
Cache 2 1024 KB 2 x 512KB
Cache 3 0 KB
+ MSI K8N SLI-FI S939 NF4/SATA/RAID/7.1/GBlan/1394 = oko 480e (i ta varijanta je losija od one intel varijante)...

[Ovu poruku je menjao Mystery_Men dana 20.04.2006. u 00:46 GMT+1]
[ StORM48 @ 20.04.2006. 01:39 ] @
Samo da napomenem da ne oterate temu preko ivice (već dovoljno gazite po istoj, potenciranjem AMD vs Intel dileme), jer joj tako sledi ključ.

Citat:
musicmaster: Sachekaj josh koje vreme,dodaj josh malo para,prodaj nekom 'dimnjicharu' tvoj stari komp za 500 ojra(kazi mu da milioner radi bolje nego na bilo kom drugom kompjuteru) i kupi sebi posle toga jednu zagrizenu "jabuku".
To je uvek bilo izvan i iznad PC-ja.


Bilo nekad. Sada se pripoveda. Sada se Mek može potumačiti kao svojevrstan "pokvareni" PC, jer ni po čemu nije poseban, a ne rade mu Windows-i. ;) Dno dna za Apple.

Pozdrav
[ Mystery_Men @ 20.04.2006. 02:09 ] @
Ma nadam se i ja da nece da ode u duel amd ws intel...
ali ova varijanta intela je definitivno bolja od San Diego Athlona (a nije mnogo skuplja) - podatci o brzini i taktu dovoljno govore
[ Carnivore @ 20.04.2006. 11:54 ] @
Ako je vaznost podataka imperativ (meni jeste), nikad nikom ne bih preporucio dva diska u RAID 0 (osim, mozda, neprijateljima).
[ StORM48 @ 21.04.2006. 02:56 ] @
Slažem se. RAID 0 je kao lutrija. Kad stane, sledi potpuno nepotreban trošak, jer je tragedija mogla biti izbegnuta jednostavno - držanjem važnih podataka na nekom drugom disku. Ja RAID koristim za sistem i ostali softver. Provuče se tu još ponešto (kada ponestane prostora na dodatnim diskovima), ali se trudim da to izbegavam.

Pozdrav