[ mojeKorIme @ 09.05.2006. 09:31 ] @
Pozdrav,
kod pokretanja kylixa iz konzole prijavljuje mi sljedecu gresku
Code:
/usr/local/kylix3/bin/bcblin: relocation error: /usr/local/kylix3/bin/libwine.borland.so: symbol errno, 
version GLIBC_2.0 not defined in file libc.so.6 with link time reference

nekako uspijem pokrenuti kylix kad dodam sljedece redove u startdelphi shell script
Code:
export LD_ASSUME_KERNEL=2.4.22
export LANG=en_US

ali nakon toga pokrene mi se kylix neobicnih dimenzija i ledi.. nikako ne mogu raditi u njemu.. koristim kylix3
i OS SUSE 10.0.

da podsjetim da sam pocetnik u linuxu

[Ovu poruku je menjao mojeKorIme dana 09.05.2006. u 10:31 GMT+1]
[ dogriz @ 09.05.2006. 09:55 ] @
i ja sam se patio sa istim problemom i nisam uspeo da resim. na kraju sam se vratio na SuSE 9 gde sve radi kako treba. nadam se da ce u verziji 10.1 biti ispravljen ovaj problem.
desavalo mi se cak da za razlicite verzije kernela koje navedem dobijem drugacije rezultate (sto se tice vizuelnog prikaza), ali je uglavnom sve bilo neupotrebljivo. jednom sam cak uspeo da pokrenem kylix "normalno", ali je ostao problem sa prelaskom sa jednog prozora u drugi (npr. iz code editora u obj. inspector itd.) i sto je jos gore, prilikom kompajliranja se totalno zakucavao. i tako, kao sto rekoh, SuSE 9 odradjuje posao bez problema.
[ Miloš Baić @ 09.05.2006. 10:31 ] @
Da, na nekim distribucijama Kylix pravi probleme, ja sam uspeo da ga instaliram na Slackware 10.1 distribuciji, ali ne kao root, nego kao korisnik...
[ mojeKorIme @ 09.05.2006. 12:09 ] @
:( imam ja CDove i od SUSE 9.3 ali....nekako mi nelogicno sad rusiti 10tku..
valjda ima neko rjesenje..navikao sam na delphi pa mi se ne prelazi na nesto
drugo..ako neko zna rjesenje pliz da ga objavi ovdje
[ morlic @ 10.05.2006. 00:06 ] @
Napisah danas neke odgovore i linkove ali sam izgleda kliknuo na pogresno dugme pa je ko zna gde to zavrsilo :)

Elem,

google->kylix suse 10 problem