[ glavince @ 08.06.2006. 23:56 ] @
Iz yahoo-a uzimam vremensku prognozu Code: <? $fhandler = fopen('http://weather.yahoo.com/forecast/MKXX0004_c.html?force_units=1','r') or die($php_errormsg); while (! feof($fhandler)) { $page .= fread($fhandler,1048576); } $s = strip_tags($page); //momentalna temperatura preg_match('/Currently:\s*[A-Z0-9,-]{1,}/', $s, $momentalno); $string = $momentalno[0]; $pattern = '/(\Currently:)/i'; $replacement = 'Momentalna temperatura '; //maksimalna temperatura preg_match('/High:\s*[A-Z0-9,-]{1,}/', $s, $maksimalna); $string_max = $maksimalna[0]; $pattern_max = '/(\High:)/i'; $replacement_max = 'Maksimalna temperatura '; //minimalna temperatura preg_match('/Low:\s*[A-Z0-9,-]{1,}/', $s, $minimalna); $string_min = $minimalna[0]; $pattern_min = '/(\Low:)/i'; $replacement_min = 'Minimalna temperatura '; ?> <table width="90%" border="0" align="center" cellpadding="2" cellspacing="2" class="login1"> <tr> <td height="25" class="login"><div align="center">Vremenska Prognoza </div></td> </tr> <tr> <td bgcolor="#B5CBEF"><div align="center"><? echo preg_replace($pattern, $replacement, $string)." °C";?> </div></td> </tr> <tr> <td bgcolor="#B5CBEF"><div align="center"><? echo preg_replace($pattern_max, $replacement_max, $string_max)." °C";?> </div></td> </tr> <tr> <td bgcolor="#B5CBEF"><div align="center"><? echo preg_replace($pattern_min, $replacement_min, $string_min)." °C";?> </div></tr> </table> javlja mi ovu gresku: Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Compilation failed: PCRE does not support \L, \l, \N, \P, \p, \U, \u, or \X at offset 2 in D:\www\portal\prognoza.php on line 38 Problem se stvara ovde: $pattern_min = '/(\Low:)/i'; Sta oznacava L ? |