[ mnn @ 17.06.2006. 12:00 ] @
Kako u windows xp da pređem u ms- dos i nazad ,to mi treba kako rekoše za rad u assembleru
[ tosa @ 17.06.2006. 12:36 ] @
Start/Run pa otkucaj cmd i Enter.
Nije ti neophodan DOS (niti je moguć u kombinaciji sa WinXP), osim ako ne radiš
u protected modu, u šta sumnjam budući da tek počinješ.
[ mnn @ 17.06.2006. 15:18 ] @
Pa vidi se da sam početnik i u knjizi Programiranje mikrokontrolera od Inter Hit - a piše ovako "Da biste iskopirali softver na hard disk morate se vratiti u MS-Dos.......",a uz to sam dobio i CD sa softverom . E sad već na početku sam zbunjen i ne znam kako dalje.
[ random @ 17.06.2006. 15:51 ] @
Citat:
tosa: Start/Run pa otkucaj cmd i Enter.
Nije ti neophodan DOS (niti je moguć u kombinaciji sa WinXP), osim ako ne radiš
u protected modu, u šta sumnjam budući da tek počinješ.


Valjda u real modu??

P.S. http://dosbox.sf.net/
[ tosa @ 18.06.2006. 04:50 ] @
Citat:
random: Valjda u real modu??

P.S. http://dosbox.sf.net/

Ne, protected mode je ono što ne radi pod WinXP. Dosbox je sjajna alternativa!
[ mnn @ 18.06.2006. 12:19 ] @
Da skinuo sam "DOSBox-v0.65", a šta dalje ?
[ random @ 18.06.2006. 23:05 ] @
Citat:
tosa: Ne, protected mode je ono što ne radi pod WinXP. Dosbox je sjajna alternativa!


Čini mi se da se negde promašujemo u terminologiji. Windows XP sam po sebi radi u protected modu, pa samim tim i svaka aplikacija koja pod njim radi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Protected_Mode
[ tosa @ 19.06.2006. 03:07 ] @
I upravo zbog toga nećeš moći da pokreneš DOS aplikaciju pisanu da radi u protected modu.
[ random @ 19.06.2006. 10:17 ] @