[ voodoons @ 04.07.2006. 21:34 ] @
Hocu za diplomski da napravim sajt potpunosti u flashu pa me interesuje koji program i literaturu je najbolje da koristim? Vidim da postoji Dreamweaver MX 2004, Flash MX 2004, Flash 4, Flash 5, itd. pa me interesuje koji je najlaksi za ucenje posto sam apsolutni pocetnik sto se flash-a tice.
[ CtrlAltDel @ 04.07.2006. 22:12 ] @
dreamweaver je html generator tako da ako zelis kompletan sajt u flash-u on ti je nepotreban...

najbolje se drzi flash 7 ili 8 ,znaci mx 2004 i ovaj je valjda mx 2006...

literatura: pa proguglaj a imas i dosta knjiga u knjizarama sve su u sustini pocetnicke bez obzira sto pise napredni ili ovo ili ono...

takodje dosta lepih flash primera moz da vidis na templatemonster.com

dosta se lepo uci kad uzmes neki gotovi pa swf decompiler programom ga vratis u fla (izvorna ekstenzija - nekompajliran ) pa vidis kako je covek radio koji efekat.

e tu naravno uvek imas dve mogucnosti rucno ili actionscript.

tolko od mene
[ dragancesu @ 05.07.2006. 07:31 ] @
U kojoj to skoli prihvataju izradu sajta za diplomski?
[ voodoons @ 05.07.2006. 08:56 ] @
Citat:
dragancesu: U kojoj to skoli prihvataju izradu sajta za diplomski?

nije skola nego fakultet...
a sto ne bi mogao sajt da bude kao tema rada: Implementacija Flash-a u web dizajnu?
pa ne pisem doktorsku disertaciju niti magistarsku tezu.....

Citat:
CtrlAltDel: dreamweaver je html generator tako da ako zelis kompletan sajt u flash-u on ti je nepotreban...

najbolje se drzi flash 7 ili 8 ,znaci mx 2004 i ovaj je valjda mx 2006...

literatura: pa proguglaj a imas i dosta knjiga u knjizarama sve su u sustini pocetnicke bez obzira sto pise napredni ili ovo ili ono...

takodje dosta lepih flash primera moz da vidis na templatemonster.com

dosta se lepo uci kad uzmes neki gotovi pa swf decompiler programom ga vratis u fla (izvorna ekstenzija - nekompajliran ) pa vidis kako je covek radio koji efekat.

e tu naravno uvek imas dve mogucnosti rucno ili actionscript.