[ felikus @ 13.01.2003. 21:14 ] @
Da li mi mozete poslati link sa kojeg mogu downloadovati Mandrake 9.0 !
Hvala !!
[ axez @ 13.01.2003. 21:47 ] @
ftp://ftp.linux.co.yu/pub/linux/mandrake/iso
[ felikus @ 14.01.2003. 00:10 ] @
Evo nasao sam na ovom linku: ftp://ftp.linuxserbia.com/pub/mandrake/iso/
Hvala !!!

[ cest @ 15.01.2003. 14:46 ] @
mozda bi ti bio interesantan i sledeci link

http://plf.zarb.org./

tu imas i neke stvari koje takoreci fale u Mandrake distribucijama.

Napr. stvari koje trebaju da ti proradi mplayer ili mosfet's liquid...

Ah, da.
morash da uvezes plf-ov javni kljuc plf.asc u "root's keyring" ( #man gpg) da bi ti se RPM-ovi instalirali na Mandrake-a

meni je sve shtimalo za #urpmi

Eto, i sretno.
[ felikus @ 15.01.2003. 19:55 ] @
Prvo da ti se zahvalim na trudu koji si ulozio da mi pomognes! Posto sam ja sad pocetnik, neke stvari koje si napisao i nisu mi bas jasne ;) Nadam se da necu imati problema oko instalacije, a onda idem da odradim ovo sto si mi napisao ;))) U svakom slucaju tebi se zahvaljujem na pomoci ;))
Puno pozdrava od felikusa !
[ xenox @ 16.01.2003. 01:40 ] @
Mislim, nije mi problem da ga smaknem as ftp-a, ali ima li koga iz Informatike da pokupim Mandrake na CD-u?
[ kruzer @ 20.01.2003. 00:39 ] @
A jel može neko da mi objasni kako na 9.0 da instaliram Lucentov 56K.
Tražio sam, al drajvera nigde nema_!
Da li je to moguće?!
[ caiser @ 20.01.2003. 00:48 ] @
Ne znam gde si tražio ali na EliteSecurity sigurno nisi. Da si se malo potrudio i uradio pretragu naovom sajtu našao bi XXX poruka na tu temu.

Elem, pošto već pišem post ajde da ti kažem. Skini drajvere sa www.mandrake.co.yu provereno rade.

Pozdrav
[ kruzer @ 20.01.2003. 17:56 ] @
Izgleda da nije problem sa drajverom... mandrake 'vidi' modem ali kad pokušam da se konektujem:
- running PPP(ili tako nešto) ok
- initializing modem...
i tu prekine i kaže mi da nije uspeo da inicijalizuje modem?!