[ sendai @ 01.08.2006. 18:52 ] @
Totalni sam pocetnik u programiranju pa se unaprijed izvinjavam na mozda glupim pitanjima.
Znam da je Microsoft odbacio MFC i da prelazi na NET.platformu i da je C# dio te platforme.
Zanima me gdje je tu C++/CLI i da li ima velikih razlika u odnosu na standardni C++?
I je li C++/CLI dovoljan da se napravi kompletan program sa GUI-em?
Neki link na tutorial (ili vise njih) bi bio dobrodosao.

Hvala.
[ kiklop74 @ 01.08.2006. 21:17 ] @
http://en.wikipedia.org/wiki/C++/CLI

http://msdn.microsoft.com/visu...ageheadlines/ecma/default.aspx

http://www.codeproject.com/managedcpp/cppcliintro01.asp

http://www.codeproject.com/managedcpp/#C%2B%2B%2FCLI

Procitaj sve na ovim linkovima i bice ti jasno
[ NrmMyth @ 02.08.2006. 07:22 ] @
Definitivno punopravan sa C# i jos bolji!
[ Dragi Tata @ 02.08.2006. 11:31 ] @
Citat:
NrmMyth: Definitivno punopravan sa C# i jos bolji!


Kako se uzme. Visual Studio mnogo bolje podržava C# nego C++/CLI. Količina dokumentacije, primera i gotovog koda za C# je neuporedivo veća. U C#u se mogu pisati ASP.NET strane, za razliku od C++/CLI.

Dve velike prednosti C++/CLI su mogućnost pisanja "mixed assembiles" (mešan native i managed kod) i kompatibilnost sa C++om i samim tim mogućnost da se koriste mnogobrojne gotove C++ biblioteke.
[ vladab @ 02.08.2006. 16:19 ] @
Ako hoces da predjes na .net bolje se upoznaj sa c#. On je i pravljen za .net, dok je c++ samo adaptiran. Ako hoces bas c++, mislim da ti je bolje da batalis .net, vec da pogledas biblioteke kao qt, fltk, wxwidgets i slicno...
[ NrmMyth @ 02.08.2006. 16:37 ] @
Citat:
Dragi Tata: Visual Studio mnogo bolje podržava C# nego C++/CLI.

Volio bih da im se ta strategija malo promijeni. Ne shvacam sto ljudi vide u C++/CLi kao prijetnju.

Citat:
Dragi Tata: U C#u se mogu pisati ASP.NET strane, za razliku od C++/CLI.

Da to sam skroz zaboravio...

Citat: