[ antalus @ 03.08.2006. 00:01 ] @
zanima me da li neko moze da me uputi na pravi put.
ulatio sam domen i hosting i treba da aplodujem sajt.
sta da radim da bih ima sto vecu posecenost i zaradu svi pricaju ali niko konkreetno da kaze ja sam radio to i to i zaradio sam toliko.ako moze pomoc dobro bi mi dosla. hvala
[ srlexic @ 03.08.2006. 00:52 ] @
Pa, reci nam prvo nesto vise o tvom sajtu, kako mislis ovako neko da ti pomogne?
[ antalus @ 03.08.2006. 10:21 ] @
ovih dana treba da ga uplodujem. ja sam pocetnik znaci nije to sad ekstra kvalitet. pravim sajt za pretrazivace koledza.
za dva tri dana bi trebalo da ga dovrsim pa me zanima da li bih imao bar nekakvu pomoc od strucnijih ljudi?
[ antalus @ 08.08.2006. 11:23 ] @
e ljludi evo mog sajta.
www.findthebestcollege.com

sponzori su mi odobrili samo pet banera. ali ako ti se povecava zarada povecace ti se i mogucnost da dobijes i bolje banere i vise banera.
sad sta treba da uradim,poceo sam da prijavljujem sajt na pretrazivace to je sve sto znam za sada.
[ DaForgottenEmperor @ 08.08.2006. 17:49 ] @
Bez uvrede, ali s takvim sajtom nećeš ništa zaraditi.
- Header ti zauzima prostora više nego 5 bannera. Uspio sam ga smanjiti sa 40.59kb na 9.29kb bez vidljivog gubitka kvalitete.
http://img311.imageshack.us/done.php?l=img311/3967/naslovgx2.jpg
- onu navigaciju sa strane si mogao riješiti sa CSS-om. Postoje WYSIWYG programi specijalizirani za izradu navigacije u CSS-u.

Sredi malo sajt pa probaj sa adsenseom.
[ antalus @ 08.08.2006. 23:31 ] @
znam da mi je sajt ocajan ali ja sam i pocetnik. ovaj kod me malo ubija u pojam,zapravo od celog koda znam samo gde se postavljaju baneri i gde se ubacuju kljucne reci ostalo nista ne znam.
cuo sam za te pojmove navigacija i to....to se prdrazumevaju dugmici npr. home, about as i slicno? znam da ovo zvuci glupo ali ima strucnih termina a ja sam pocetnik.
iskreno nisam dobio vise banera da bi sad to na nesto licilo a zapravo reklamiram pretrazivace i vidis da to ninasta nevalja.