[ valajbeg @ 28.04.2003. 20:28 ] @
... iako mi je soft modem (conexant HCF Chipset) .. naravno nasao sam savim odgovarajuce drajvere zanjega ali problem je u tome sto nemogu da podesim konekciju!.

- znam da sam u 8.0 imao vec po instalaciju kppp dajler. ali sada ga uopste nema u paketim i sve je islo ko podmazano bez ikakvih problema !

2. kada sam instalirao te drajvere, konfigurisaoih ... dobio sam dostup modemu preko /dev/ttySHCF0 i to je OK... ali pri konfiguraciji konekcije mi izbaci samo pristupe preko
/dev/tty01 pa do 8 i to je to!..

kako to da ustelim ! ?
[ caiser @ 28.04.2003. 22:06 ] @
A da nemas mozda da izaberes i /dev/modem? Ako imas onda stavi simbolicki link

Code:

ln -sf /dev/ttySHCF0 /dev/modem


A ako nemas vidi na kom ti je portu modem pa uradi ovo isto samo sto zameni /dev/modem sa portom na kom ti je modem.
[ valajbeg @ 28.04.2003. 23:09 ] @
eh. miljane kad bibio sam malo detaljniji!...

ti znas da sam ja pocetnik care!...

* razumijem sta si htjeo da mi kazes ... ali molimte step by step : .

dakle kako da sa /dev/ttySHCF0 prebacim pristup modemu na /dev/tty03 ili sta vec...
kako da to preimenujem . )jesi li mi to predlagao ???
[ caiser @ 28.04.2003. 23:54 ] @
Pa rekoh ti bre. :) Ako si SIGURAN da ti je modem na tty03 uradi ovo:


Code:


ln -sf /dev/ttySHCF0 /dev/tty03

[ valajbeg @ 29.04.2003. 01:57 ] @
hm SAD BAS NISTA NEKONTAm...
ustvari mozda nisam ni trazio takvo objasnjenje.!:

* kako to da nemam nikakvog dajlera?
[ caiser @ 29.04.2003. 02:41 ] @
Uz KDE sigurno ide KPPP. Nema sanse da ga nema. Ti ga mozda nisi instalirao ali ga imas na CDu sigurno.
[ tdjokic @ 29.04.2003. 04:11 ] @