[ BlueIce @ 04.05.2003. 23:50 ] @
E balo meni, odlučih i ja da probam Linux (zbog programiranja).
Pozjamio sam od druga,1998 prešao je na non-win rešenja, Slackware 9.0 koji je "jedna od najboljih i na najstabilnijih" i ostavi me da se sam igram sa njim. Bože moj, namestim particije i instaliram to čudo, sasvim fino i lepo. pa čak mu nekako (čućete zašto) podesim X i KDE. Međutim...
1. Hadverski problemi. SW, ne podržava moju Eagle/ili-slično-sra**e G-FORCE MX400 64MB grafičku i SiemensNixdorf 17" 1703 monitor
2. Takođe na slacku ne mogu normalno da pokrenem mysqld, greška sa socketima. Takođe želim da se kao home direktorijumi za njega i Apache nalaze na windows direktorijumima, jer mi se tu nalaze php skripte i baze. Skroman li sam :)

E sada, pošto sam početnik u *nuxu, želeo bih Vaše mišljenje, koji bi meni najviše odgovarao za:
- jednostavan interfejs i dobro dokumentovane komande
- robusnost pri radu
- stabilnost
- prilagodjen programerima (db, php, gtk, c/c++), ima kvalitetan IDE
- ima dobar set office alata
- "slaže" se dobro sa windows-om
- lakoća instalacije i održavanja

Hvala!
I pliz, ne pokrećite distro i flame war, ok?
[ Dusan Marjanovic @ 05.05.2003. 00:46 ] @
balo tebi načitaćeš se dokumentacije...

1. X očigledno nisi podesio...s obzirom da isti neradi...probaj da se malo više pozabaviš XF86Config-om. ko je taj SW? :o)

2. Daj ti nama lepo output te greške..."greška sa soketima" zbilja nije baš nešto.

mislim da svaki *nux (Linux, Furunux i koji li već unixlike os-evi počinju na nux) dolazi sa obiljem man strana, pa samim tim i taj Slackware 9.0, takođe u svakom *nuxu imaš da biraš koji shell želiš tako da lepo nađeš neki koji ti odgovara po jednostavnosti interfejsa, ako recimo voliš WAP tehnologije...uzmeš wapsh...i komanduješ svome *nuxu preko nokije, simensa ili koji već telefon imaš.

dalje...