[ jovanmal @ 12.05.2003. 11:03 ] @
Imam instaliran Linux RH 9 i win 2000, i apsolutni sam pocetnik u Linuxu. Kada pokušam da dignem Linux, dobijam sljedecu poruku:

Kernel panic: No init found. Try passing init= option to kernel

Ovo mi se još jednom dogodilo, pa sam ga ponovo instalirao "na čisto".

Root particija je veličine 5 GB, a swap 512 MB. Nemam ama baš nikakvog iskustva sa konzolom, pa bih vas molio da pomognete. Pozdrav!
[ darkside @ 12.05.2003. 22:27 ] @
huh, pazi ni ja nisam preterano iskusan, ali sam problem resio ovako:
boot sektor ti je sjeban, sredi ga sa Win2k boot disketama (kada ucitas sve 4 idi na repair i tu trazi help, videces komandu koja je za popravku boota (fix boot sektor ili nesto sl) tako si sredio da ti startuje win i nema grub-a
onda formatiraj disk i ponovo instaliraj linux, samo pri instalaciji pazi, pise ti da ti glavni boot bude na root-u ako imas pored njega i win2k, a ne master boot

ovako sam JA sredio, ako ima neki nacin koji nije toliko drastican ja ga ne znam...
nadam se da je pomoglo
[ jovanmal @ 13.05.2003. 12:28 ] @
Pazi,
win 2000 mi se bootuje sasvim normalno. Mogao bih pomoću Partition Magica da formatiram Linux particiju, i da sve instaliram ispočetka... To mi se jednom vec dešavalo, ali vjerovatno postoji bolji način... Vjerovatno preko konzole, ali rekao sam da nemam iskustva. HELP!
[ Miroslav Strugarevic @ 13.05.2003. 12:39 ] @
Pa instaliraj lilo ponovo..
To bi mozda pomoglo... Nisam siguran...

Meni slak i win2k rade super...
[ fimalbonegaculo @ 13.05.2003. 14:22 ] @
Ovo je već bolje objašnjenje problema od onog kojeg si mi dao usmeno...

E pa čini mi se da ti kernel ne prepoznaje root filesystem ili ne može da ga mountuje. Probaj da proslijediš opciju pri boot-u (koristiš LILO, zar ne? ), recimo:
Code:
root=<tvoja_root_particija>
gdje je tvoja_root_particija recimo /dev/hda1 ili /dev/hda2 ili gdje ti je već / (root) filesystem