[ kakosi20 @ 23.10.2006. 11:55 ] @
Treba mi neki savet kako da napravim u exelu da mi obračuna broj sati zaposlenih na mesečnom nivou, a takodje da mi razdvoji dnevne i noćne sate.Ja sam mislio da napravim da mi u listu jedan bude spisak svih radnika(50),a u drugim listovima 1,2,3,4, itd budu dani u mesecu tako da on proveri list 1 pa ako ima npr Petrović Pera da mu prebaci broj sati koliko piše u ćeliji pored imena u njegov fond, s tim da ako radi od 22.00 do 6.00 da mu te sate izdvoji u fond noćnih sati.Znači da sabere ukupan broj sati,zatim da od ukupnog broja sati izdvoji dnevne sate i noćne sate.Posle toga da provrava list 2 itd.Listovi koji bi prestavljali dane imali bi spisak radnika koji su radili taj dan i vreme od kad do kad.Da li ovo može da se izvede ili neko ima neko prostije rašenje.Ja sam početnik u exelu pa bih vam bio zahvalan na savetu.
[ timmy @ 23.10.2006. 15:47 ] @
Evo ideje kako bi to moglo da se napravi.

Mislim da je mnogo bolje resenje od kreiranja zasebnih listova za svaki radni dan,
pravljenje jedne liste u koju bi za svakog radnika unosio podatke kada je dosao i
kada je otisao sa posla tj. onako kako se dogadjaji i desavaju.

Pogledaj primer1 tj kako bi se ovo moglo izracunati, odnosno primer2 na kojem je
lista sa podacima o dolascima na posao. Na osnovu ove liste (a naravno i novo
dodatih podataka) generise se izvestaj (pivot tabela) na posebnom listu sa
zbirnim podacima za svakog radnika.

Formula racuna broj dnevnih sati bez obzira u koje doba dana ili noci radnik dodje
odnosno ode sa posla.

Ukoliko treba da se jos nesto pojasni, slobodno pitaj.

Pozdrav
[ kakosi20 @ 23.10.2006. 21:33 ] @
Nije loša ideja moram malo da prostudiram,baš mi je ovako nešto trebalo.
[ kakosi20 @ 25.10.2006. 14:21 ] @
Kako da u polju gde je ukupna suma sati bude samo broj a ne ono 01d 2:00.Znač da umesto ovoga izbaci 26.
[ Jpeca @ 25.10.2006. 14:52 ] @