[ Nesha_bg @ 27.10.2006. 02:36 ] @
Ja sam jos pocetnik u ovome svemu pa mi treba mali help.
Kako da mi google vidi ceo forum a da i dalje mi ostane zakljucan znaci da mora prvo registracija da bi se uslo?
forum je na adresi www.forum.miroslavdjuricic.com ( nezelim da se reklamiram) samo vas molim da mi pomognete!
[ broker @ 27.10.2006. 08:07 ] @
Ako uradis tak nesto Google ce te izbaciti iz indeksa. Google zahteva da vidi isto sto i svaki drugi korsinik koji dodje na sajt.
[ Untouchabble @ 09.12.2008. 21:12 ] @
Da li ovo moze nekako da se predupredi? Imam forum koji mora da bude zakljucan za neregistrovane clanove - mogu li nekako da dozvolim googlebotu da pristupi (tj da ga "registrujem")?
[ Predrag Supurovic @ 09.12.2008. 23:49 ] @
Mozes, ali ce Google vrlo brzo da provali da si to uradio pa ce da ti izbaci sajt iz indeksa.
[ Untouchabble @ 10.12.2008. 00:40 ] @
Goddamit, pa zasto je tako uredjeno?! Forum je javnog tipa, moze bilo ko da se registruje!
[ misk0 @ 10.12.2008. 07:45 ] @
Svejedno ti je potpuno. Ako google indeksira sadrzaj, to znaci da ce sav tekst manje / vishe da se nadje u njegovom indeksu i mocice se pristupiti sadrzaju foruma preko google cache tako da ljudi nece ni posjecivati tvoj forum a imace sve informacije koje ti zelis da sakrijes.
[ Miroslav Ćurčić @ 10.12.2008. 07:53 ] @
Ako je javnog tipa zašto ne dozvoliti svakom da ga vidi, npr. kao ES ?

Ne slažem se s pretnjom da će ga G. izbaciti iz indexa. Unestite na G. sledeći red: site:burek.co.yu
Dobijem 1,260,000 rezultata, a kad kliknem na dobijene linkove prikaže mi login stranicu.
[ Untouchabble @ 10.12.2008. 08:28 ] @
^Da, to sam i ja primetio. Ali sam takodje video da je i Googlebot registrovan kao user i da povremeno pretrazuje forum.