|
[ Zoran Rodic @ 04.11.2006. 08:33 ] @
| The world just isn’t ready for Linux
A najbolje
Citat: ...Too many people I've spoken to feel that making the leap to Linux means that they have to become some sort of fanatic or join a cult....
covece, daj da nadjemo nekog za zrtvovanje petkom uvece vrhovnom bogu skandinavije
Mislim, svasta sam procitao ... ali ovo ni na advocacy nema
do sada  |
[ B4lt4z4r @ 04.11.2006. 08:50 ] @
Procitao sam text i ne mogu da se slozim u vecini stvari...
Igrice doduse ne igram pa me i ne interesuju...Linux koristim ali ne jos 100% jer nisam jos resio problem sa modemom!
Cim resim problem Xp mi ide u zaborav!Kaze da nema softvera za linux..O boze pa kad sam ja pocetnik u Linuxu nasao brdo programa za moju distribuciju!
Sta sad ako zelim da koristim linux ja cu da postanem fanatic ili da udjem u linux sektu:)
[ cynique @ 04.11.2006. 11:27 ] @
Citat: B4lt4z4r:Linux koristim ali ne jos 100% jer nisam jos resio problem sa modemom!
Cim resim problem Xp mi ide u zaborav!
Čim riješimo problem s ovim, s onim.....na Windowsima nitko ne rješava takve "probleme", modem jednostavno radi OOTB ili nakon 30s instalacije drivera sa support CD-a.
[ Mitrović Srđan @ 04.11.2006. 11:32 ] @
Da da i virusi mi rade out of the box :)
[ Slobodan Milivojevic @ 04.11.2006. 12:40 ] @
Meni Intel modem u linuxu radi nakon 30sec instaliranja drajvera sa tog istog CD-a :)
Samsung stampac takodje sa tog istog CD-a.
Na laptopu mi sve sem wifi kartice i modema radi out of the box, a pomenuta dva komadica hardvera nakon inalacije drajvera i skinutih oko 1mb sa neta, a winXP na istom ovom laptopu out of the box radi jedva, cak ni touchpad ne radi kako treba, a kamo li obicna 10/100 mrezna ili cak intel graficka u widescreen modu. Sve to proradi tek nakon 20-ak minuta instaliranja raznoraznih drajvera i bezbroj restarta sistema.