[ Imaginary_Friend @ 09.12.2006. 01:45 ] @
Ovako,jako me zanima WEB(ali sam totalni pocetnik) i hteo sam da upisem neki kurs gde je veliki akcenat stavljen na Dreamweaver.Zadnjih 2 meseca sam ucio,vezbao HTML i CSS,pa me zanima da li u Dreamweaver treba da se upustam bez poznavanja JavaScripta i DHTMLa??? znam ja osnove (ali samo osnove) iz oba pomenuta ali ipak da li je to dovoljno?ne bih hteo da u mom ucenju preskacem i da zurim vec da ucim korak po korak...


P.S. izvinjavam se ako je ovakvo neko pitanje vec postavljeno,ali sam nov na forumu,pa se nadam da cete mi oprostiti....




Unapred hvala
[ leny @ 09.12.2006. 02:18 ] @
Upravo tako korak po korak. Najbolje je da prvo "rucno" napravis neki sajt
kako bi sto bolje razumeo DHTML. To ce ti puno pomoci kada se potpuno prebacis
u Dreamweaver u kome ces dolaziti u situaciju za nekim promenama u izvornom
kodu koji Dreamweaver sam generiše.
[ Mitrović Srđan @ 09.12.2006. 07:15 ] @
Zasto nebi trebao?
DW je veoma simple WYSIWYG software koji je namenjen
kako pocetnicima tako i advanced developerima.
DHTML? i DW ;)
[ leny @ 09.12.2006. 14:37 ] @
Mislio sam da on sam pise kod, naravno da moze i u
Dremweaveru ali prvo samo to, a kasnije nek koristi i ostale
mogucnosti koje pruza Dreamweaver za dizajn i ostalo.
[ Imaginary_Friend @ 09.12.2006. 15:34 ] @
aha... znaci sve lepo korak po korak... html,xhtml (mada mu to dodje veoma slicno koliko sam svatio),css,javascript,dhtml?

e jos jedno pitanje... posto sam antitalenat za dizajn uopste a zanima me vise WEB develop,na sta bi najvise trebao da obratim paznju? ici cu na taj kurs sigurno (PS,flash i DW),ali ako nisam do sad ozbiljnije radio sa programiranjem (od sledece godine radim C i C++ na faxu),da li treba da pocnem i sa PHPom i MySQlom?

[ leny @ 09.12.2006. 22:52 ] @
Sto se tice Internet programiranja najbolja bi ti bila Java
ali s' obzirom da to ne radis na faxu, bar po meni
mnogo ti je lakse da sam krenes sa PHP.
[ Imaginary_Friend @ 10.12.2006. 02:29 ] @