[ daft @ 28.05.2003. 15:13 ] @
Radim u jednoj diskoteci gde trenutno na nasoj strani imamo nekakav PHP chat, i posto se to ne da bas tako fino kontrolisati rekose mi da se malo raspitam kako bi se to moglo uraditi sa nekakvim IRC serverom.
Kod kuce na svom serveru sam instalirao neku verziju IRCD-a ( ircd 2.10.10.pl18-4 Undernet IRC Server daemon ) . I u sustini radi bez ikakvih problema. Medjutim nikako nisam uspeo da podesim services (skinuo sam ircservices sa www.ircservices.za.net) .
Posle nadjem nekakvog lika na chatu od kojeg sam jedva uspeo da izvucem podatak da rade sa nekakvim ircd-hybrid . OK skinem i to pokusam da kompiliram , ono djoku trazi neki ZLIB (zaboravio sam reci da sam pocetnik),.. Krenem ja u akciju i instaliram svaki ZLIB koji sam nasao. A ono i dalje nece. OK onda odem na rpmfind i skinem neku malo stariju verziju tog hybrida ,.. instalirao, startovao ,.. i kao radi, .. ali ne mogu da se konektujem i ako sam podesio podatke o serveru kao i na onom prvom ircd-u.
E sada , ja znam da sam glup, inace bi to vec sam resio ,.. ali kontam , mozda neko od vas slucajno moze malo da mi objasni, ili da me uputi na neki laksi put. Mozda neka druga verzija ircd-a ili, mozda mi je na google omanula neka dobra stranica sa onako relativno finim objasnjenjem.

Pa ako je tako, hajde recite koju ...


cu
daft
[ daft @ 28.05.2003. 16:47 ] @
Evo opet ja ,...
Sada sam uspeo da kompiliram ircd-hybrid , ali idalje ostaje pitanje , koje ircservices da upotrebim , ili bolje receno koji ircservici sada pasu ... ?

cu
daft
[ Adnan Hajdarevic @ 28.05.2003. 18:43 ] @
LakeServ za windows ako oces , najnovija ti je verzija 5 final (il je 4 ne znam)
[ daft @ 28.05.2003. 20:07 ] @
nije windows ,.. debian ...

cu
daft
[ Adnan Hajdarevic @ 30.05.2003. 22:24 ] @
Ok, onda ti nemogu pomoc :(
[ Dejan Topalovic @ 31.05.2003. 03:18 ] @