[ edo_mo @ 14.12.2006. 01:06 ] @
zna li ko ,nesto o ovom programcicu...?
[ mimke @ 14.12.2006. 01:17 ] @
ja sam ga jutros dobio,i pokretao ga,ali ne znam namjesiti konekciju za adsl...ili sam pocetnik ili je ovo stvarno komplikovano...ako neko zna nesto u vezi toga neka napise...al temeljito molim vas :D
[ VRider @ 14.12.2006. 01:24 ] @
Jel taj "programcic" zapravo Live Linux ili sta?
[ Mitrović Srđan @ 14.12.2006. 08:34 ] @
Da backtrack je "hakerski" linux distro. U pitanju je live cd
opremljen sa svim alatljikama za jednu "hacking" sesiju.
Znaci komplet alati za skeniranje/popisivanje/pen testing itd.
[ jorganwd @ 14.12.2006. 11:30 ] @
BackTrack je linux live cd, koji se moze instalirati takodje na particiji, baziran na slackware 10.2.
Namijenjen je security system administratorima, ima par stotina alata, sve na jednom mjestu... Inace, dobra stvar koja mi se svidjela jeste sto se recimo Kismet automatski podesava za vasu wifi karticu!
Namrtvo je tezak, inace slax je tezak, tako da preporucujem neku malo laksu distribuciju dok se ne ustosate.

Evo ja ga koristim vec par nedelja, dobar je ko zna ;)

p.s. ako nekom treba pomoc oko BT, tu sam.
[ VRider @ 14.12.2006. 11:49 ] @
Pitam zato sto edo_mo spamuje po svim forumima ovde o tom "programcicu", a u google kaze da je LiveCD, pa proveravam ko je ovde lud.
BTW, edo_mo, jedna tema se postuje na samo jedan forum. To sto ti radis je zabranjeno pravilnikom, koji ti preporucujem da procitas.
[ Mitrović Srđan @ 14.12.2006. 13:24 ] @
http://www.remote-exploit.org/index.php/BackTrack_Tools
[ Marko Medojević @ 14.12.2006. 13:40 ] @
BackTrack is a Slackware and SLAX-based live CD with a collection of security and forensics tools. It was created by merging Auditor Security Linux with WHAX (formerly Whoppix).
http://distrowatch.com/table.php?distribution=backtrack
[ mimke @ 14.12.2006. 14:47 ] @