[ velimirlackovic @ 30.05.2003. 21:13 ] @
Zdravo svima,


Bio bih vam veoma zahvalan ukoliko bi mogli da mi pomognete povodom jedne sitnice jer
sam krajnji pocetnik za ove stvari.Naime u neke dokumente treba da ubacim Print Screen slike.
Kada to uradim (u rezoluciji 800*600) u dokumentu dobijem poprilicno mutnu i slabo preglednu sliku.
Koliko sam primetio u svim knjigama to je vrlo bistro i ostro,pa me zanima kako to da postignem.
Posto sam krajnji pocetnik za ove stvari svaka pomoc bi mi bila dobrodosla.
Unapred hvala.

Pozdrav,
Velja
[ drdrksa @ 30.05.2003. 21:36 ] @
Da li direktno stavljas screen shot u dokument, ili ga pre toga obradis u nekom programu (Paint, Corel, Photoshop ...) ?
[ velimirlackovic @ 31.05.2003. 00:12 ] @
Jedino sto sam do sada radio je da podesim u Photoshop-u rezoluciju na 300 dpi.Medjutim zanima me da li pored ovoga postoji jos nesto?
Hvala.
[ drdrksa @ 31.05.2003. 09:15 ] @
Sad tek videh. Ako direktno ubacujes sliku u Word, moras je resizeovati da bi lepo izgledala. Ovako izgleda mutno.
[ Corleone @ 21.06.2003. 03:21 ] @
Ako direktno ubacuješ slike u Word, probaj da je u Wordu paletom alata Picture malo doteraš i obradiš, iako je mnogo bolje da je prvo obradiš u Photoshop-u ili koji već program koristiš, pa tek onda da je ubacuješ u Word.
Pozdrav
[ dejan @ 01.07.2003. 10:42 ] @
Slika koju vadis na PrintScreen uvek je ostra koliko i na ekranu (paste-uj je u bilo koji program za obradu slike i videces; ne verujem da postoji ikakva potreba da je dodatno obradjujes sem da je mozda uvecas).

Ako je ubacujes u Word onda je to vec druga stvar posto ti on u startu resizuje sliku na njeke njegove dimenzije pa to ne izgleda onako kako bi trebalo. Probaj da ostampas da vidis kako ce ispasti, pa ako je i dalje mutna povecaj rezoluciju pre grabovanja..
[ neo01 @ 04.09.2007. 13:46 ] @
Meni se dogadja sledece. PRINT SCREENujem sliku i pastujem u Word. I UVEK MI BUDE MUTNA, kad se smanji. Kako ovo da izbegnem tj. da imam smanjenju i ujedno jasniju sliku?