[ katerini @ 20.12.2006. 22:37 ] @
Pozdrav svima.
Imam laptop Toshiba Satellite L10-117 , processor 1.50 GHz i 240 MB RAM sa hard diskom od 40 GB. Na pocetku je sve bilo ok, ali sam vremenom "napunila" komp, tako da mi je od 40 GB ostalo samo oko 4 GB slobodno. Koliko kosta u Srbiji da se nadogradi memorija i ako neko moze da mi objasni sta se tu ustvari nadogradjuje - RAM ili HD?
P.S. Nadam se da sam navela podatke koji ce vam biti od koristi da mi pomognete, jer sam totalni laik sto se tice memorije.
Unapred zahvalna.
[ SASA M. @ 21.12.2006. 06:58 ] @
Iz ovoga bihh rekao i jedno i drugo. za sada ti je "kritican" hard disk, ako ne zelis da pobrises to sto na njemu imas. Zamena zavisi od nekih uslova, 20-30e za disk, za memoriju ne bi trebalo vise od 10e, plus cena same komponente + instalacija softvera.
[ zoran_dojkic @ 21.12.2006. 14:24 ] @
Jedno od rešenje ti je da uzmeš hard disk za PC i uklučiš ga u laptop preko USB HDD rack-a. (Ram je radna memorija, a hard disk je memorijski prostor za skladištenje podataka i instalaciju programa.)
[ katerini @ 21.12.2006. 17:38 ] @
Citat:
SASA M.: Iz ovoga bihh rekao i jedno i drugo. za sada ti je "kritican" hard disk, ako ne zelis da pobrises to sto na njemu imas. Zamena zavisi od nekih uslova, 20-30e za disk, za memoriju ne bi trebalo vise od 10e, plus cena same komponente + instalacija softvera.

Za koliko MB, tj. GB moze da se poveca memorija? I da li je moguce da nadogradim samo hard disk. Ovde kada sam pitala za nadogradnju , svi su mi pricali o MB , pa pretpostavljam da su mi objasnjavali za RAM.
Bas sam u nedoumici sta da radim!!!! Da izbrisem podake sa hard diska je nemoguce jer su mi potrebni, a ne znam kako funkcionise sve to oko nadogradnje.
Pomozite jednoj neznalici koja je zavisna od kompa .
[ SASA M. @ 21.12.2006. 17:46 ] @