[ flylord @ 23.12.2006. 23:25 ] @
Koristim FCKEditor u komercijalnoj aplikaciji. E sad je problem sto on ima dvojaku licencu.

Citat:
Open Source License

The editor is distributed under the LGPL, so you have the freedom to use it however you want. The full text of the license can be found here.
Commercial License

For many companies and products, Open Source licenses or the donation mechanism is not an option. This is why the Closed Distribution License (CDL)

vise na adresi http://www.fckeditor.net/license
E sad, sta konkretno ovo znaci: da li komercijalnu licencu mogu da koriste kompanije koje zele da rebrendiraju fckeditor i da ga prilagodjavaju, i da koriste svoju licencu za njega, ili znaci da svi komercijalni projekti moraju da korsite komercijalnu licencu. Meni vise lici da ja, ako mogu da koristim CDL samo ako mi je neophodno to, ali ne moram.

Da li sam u pravu?

[ Fuzz @ 24.12.2006. 14:18 ] @
Pa naveli su razliku izmedju ove dve dozvole Fly...

Citat:
The CDL is base on the LGPL license with the following addedums:

The license is valid for a single product;
There is no need to distribute the LGPL license along with your product and no reference to it have to be done;
No references to FCKeditor have to be done in any file distributed with your product;
The source code of FCKeditor doesn’t have to be distributed along with your product;
You can remove any file from FCKeditor when integrating it with your product.

Znaci ako ti nije potrebna niti jedna od ovih mogucnosti, LGPL ce ti odraditi posao.
[ flylord @ 25.12.2006. 21:16 ] @
Gle, razumem engleski, ali mi ponekad pravi problem da razumem neke licence. A posto intezivno koristim FCK, a uskoro krecem sa prodajom CMS koji sadrzi FCK, plasi me da nesto nisam lepo shvatio po pitanju licence.

Pravnici umeju da cudno razmisljaju :)
Zato sam zeleo da mi jos neko potvrdi da ne bih danas-sutra imao problema
Hvala ti