[ slavke76 @ 03.02.2007. 09:18 ] @
Pozdrav.
Instalirao sam ,pored windows XP i fedora core 6 sa instalacionog DVD-a, i sve radi ok, jedino sam imao malih problema sa adsl-om, ali i to je proradilo.
Sinoc sam updejtovo sve i sad kad upalim kompiuter i kad mi na monitoru pise da izaberem koji OS da podignem pise da ima dva Fedora core updejtovan i onaj pre updejtovanja , dali je to normalno ? i ima others, sto je windows.
Skroz sam pocetnik za Linux, celu instalaciju sam uradio uz vasu pomoc sa sajta, HVALA.
I jos nesto kako da proverim koliko mi je ostalo mesta na hardu za Linux?
[ unleaded @ 03.02.2007. 10:45 ] @
Za provjeru slobodnog prostora na disku, u konzoli (terminalu) ukucaj

Code:
df -h

i dobices otprilike ovakav
Code:

Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
/dev/hda6              25G   19G  5.1G  79% /
odgovor.

Ako si napravio update svega, onda vjerovatno imas i noviju verziju
kernela u odnosu na verziju koja je dosla u distribuciji. Probaj da je
podignes, pa ako sve prodje, postavi je da ona bude default.
Da li je normalno? - Kad napravis update svega onda je obicno
normalno da sistem nece da se podigne ili ima problema, dakle
nije normalno da se sve podigne normalno :). Za distro-e tipa RedHat
ja nikad ne pravim update svega, samo paketa koji me zanimaju i paketa za
bezbednost sistema a kad je Fedora u pitanju ne pravim update
nicega - novi distro dolazi svakih 6 mjeseci - svakako cu ga
instalisati i probati pa mi se cini da je update nepotreban.
[ slavisha1976 @ 03.02.2007. 21:24 ] @
Hvala na odgovoru.
Ponovo sam instalirao fedoru ali sad preko celog harda ( imam dva), i cim sam instalirao kaze sistem ima nov updejt, izabrao sam samo sto me interesovalo, i to se instaliralo, i ponovo kaze imam nove updejte.
Dali ima neki nacin da se disable updejt.
I jos nesto, dali ima neki programa koji se instaliraju samo na klik, kao na windowsu, i ako da koji su nazivi fajlova? ( u windowsu je .exe)
[ unleaded @ 04.02.2007. 12:51 ] @

System >