[ markalauskas @ 08.03.2007. 11:08 ] @
Totalni sam laik za video prezentacije i formate a potrebna mi je pomocu u vezi ovoga. Ovako, radio sam drugaru kompletno graficko resenje i web sajt. Sad me zamolio da mu se raspitam za video prezentaciju. Ima ponudu da postavi reklamu na veliki "video bim" (ili kako se to vec zova) velicine 10 metara x 5 metara iz vise manjih monitora. E sad, sta je tacno treba da trazim, ko radi ove stvari, da li je to izvodljivo u flashu, koliko kosta, koji format se koristi za ovo i koje su ostale informacije koje bi mi bile potrebne? Nadam se da sam potrefio forum, ako ne, molim moderatore da prebace temu u odgovarajuci. Hvala
ps. prezentacija bi se sastojala iz slika (vektorske i jpeg ili slicno) koje bi se pojavljivale i nestajale i "setale" po ekranu.
[ Cileinteractiv @ 08.03.2007. 12:13 ] @
Pozdrav. Najbolje da se raspitate kod firme koja "drži" taj video bim u kom formatu je najbolje da bude video. Predpostavljam da očekuju sirov DVavi ili neki drugi sirov format pa ga oni posle prilagođavaju za puštanje na bim.
[ markalauskas @ 08.03.2007. 12:33 ] @
hvala na brzom odgovoru. jel mozes da mi kazes nesto vise o samom procesu, cenama, bilo sta sto bi moglo da mi pomogne (pojasni) u ovom slucaju
[ Cileinteractiv @ 08.03.2007. 13:35 ] @
VIdeo fajl bi trebao da ima ove karakteristike: DV PAL 720/576px, 25 frejmova/sek, Lower Field First, Compresor Microsoft DVavi, ton PCM(wav). Ne znam za cene ali sigurno je najbolje dati sirov video pa neka pakuju kako im odgovara.
[ markalauskas @ 08.03.2007. 15:14 ] @
jos jedno i gotov sam :) u kom programu se najcesce radi ovo? znam da verovatno ima negde na forumu, ali da ne bazam sada kad sam vec otvorio temu. hvala na svim odgovorima jos jednom. pozdrav
[ Mister_rap @ 08.03.2007. 15:22 ] @
Premiere recimo...
Ja sam skoro imao zadatak slican tebi i pitao sam ljude u kom formatu da im dostavim klip?
Ladno su mi odgovorili: "Samo ti to kompresuj u DivX 5 i sve ce da bude super..."