[ mr.marvin @ 19.03.2007. 22:57 ] @
Nakon sto sam shvatio da je Python jezik koji je kao stvoren za ono cime ja zelim da se bavim (jezik i eksperimenti sa istim) bacio sam se na ucenje. Ovo ovdje je rezultat vjezbanja programiranja u Pythonu (vrsta hobija) i rijec je o projektu u vezi sa latinskim jezikom. U trenutnoj verziji moze da deklinira imenice, pridjeve, neke zamjenice, da pravi neka vremena i slicno... Kada jednog dana bude konacno gotov, ovaj projekat ce posluziti za jedan mnogo veci zalogaj.

Eto, ako neko zeli neka pogleda, a iskusni progameri mogu da nabace koji savjet u vezi sa greskama/losom programerskom praksom.
[ StefanJer91 @ 23.03.2007. 20:00 ] @
Super sto si napravio Latinski recnik, bas mi je nesto takvo trebalo za skolu. Takodje i ja volim python samo sam pocetnik a tvoj program ne umem da pokrenem. Pa bih molio da das neko upustvo ako nije problem. Hvala unapred!
[ mr.marvin @ 23.03.2007. 23:26 ] @
Hm, gornja verzija ima gresku sa putanjama, tako da skini fajl uz ovu poruku. O "problemu" sa putanjama mozda u nekom od postova...

Latinam je paket i da bi mogao da radis sa modulima potrebno je jedno od ovoga: 1) kopirati citav direktorijum u lib\site-packages u pythonovom folderu ili 2) u istom folderu napraviti fajl koji mora imati eksenziju *.pth i fajl neka sadrzi putanju do foldera gdje je latinam.

Sad mozes da pokrenes python i importujes paket:

import latinam

Ako je sve ok nece biti greske. U latinam.locals sam ubacio cesce koriscene klase koje koristim, pa se moze i to importovati (from latinam.locals import *). Recimo da hoces da radis sa imenicama i da vidis oblike imenice lex,legis:

imenica = Nom("lex")

Padezi se dobijaju sa imenica.casii, a finu listu istih sa imenica.show(). Znacenje imenice je smjesteno u imenica.translate. E sad, rjecnik sam uzeo iz jedne Freelang distribucije i taj fajl ne mogu da distribuiram dok se ne uvjerim uz kakve licence ide.