[ anonimuss @ 28.03.2007. 21:23 ] @
da opisem kratko o cemu se radi.
treba mi pomoc kako da uradim u vb 6
znaci da jedan dio pozora bude dio gdje mogu da pisem text koji naravno mogu da sacuvam poslije
a na drugi dio da ima pretraga rijeci koje sam ja napisao prije toga. znaci upisem zadnja 3 slova ili 2 ili 1 ili 4 ono mi izbaci sve rijeci koje se zavrsavaju na ta slova sto sam ukucao i da mogu da updateujem tu bazu rijeci.
ne znam jesam li bio dovoljno jasan.

da napomenem da sam amater i da bi bilo najbolje da mi neko napise kod za to ako mu nije tesko.
hvala unaprijed
[ goranvuc @ 28.03.2007. 21:55 ] @
Mozda ne bi bilo lose da pogledas odgovor dva topika nize; Izgleda da je ovih dana prava navala zahteva da se uradi "ceo posao"...

Molio bih te, kao i sve korisnike ubuduce da takve zahteve salju u "IT Berza Poslova", a ukoliko misle da im se ceo posao uradi "za dz" mogu da okusaju srecu ovde, ali neka se ne ljute ako im niko ne odgovori. U krajnjem slucaju, mozda neko na ovaj nacin dobije neku ideju za izradu softvera, tako da sto se mene tice OK.
[ anonimuss @ 28.03.2007. 22:03 ] @
dobro ne mora citav posao moze li makar za drugi dio znaci samo da pretrazuje te rijeci.
a za text cu se snac nekako radio sam ranije u VB ali ima vise od pola godine kako ga nisam ni upalio.
[ Marko_L @ 28.03.2007. 22:08 ] @
Ako ćeš da koristiš neku bazu podataka, recimo Access, onda tu vrstu pretragu možeš da radiš preko SQL upita, a ako ćeš da radiš sa tekst fajlom, onda pretragu radiš tako što čitaš red po red, i izvučeš svaku reč koja se poklapa sa zadatim kriterijumima.
[ anonimuss @ 28.03.2007. 22:11 ] @
mozes li da mi nmapises kod za to ako ti nije tesko jer sa bazama nikad nisam radio ne znam cak ni sta su
[ Aleksandar Ružičić @ 29.03.2007. 14:41 ] @
pogledaj top temu imash tamo link ka tutorijalu o bazama podataka
[ flighter_022 @ 29.03.2007. 17:49 ] @
Moze ovako:

-Na formu stavi 2 tekt kontrole, nazovi ih text1 i text2

-text1 neka bude samo jedna linija