[ Bootta @ 23.04.2007. 09:02 ] @
C++
Naso sam zadatak koji glasi:

Unesite dva broja gdje svaki od njih moze imati maksimalno 50 cifara.Unos se ne vrsi odjednom cijeli broj,nego cifra po cifra.Na izlazu treba da se ispise kolicnik i proizvod ova dva unesena broja.

Ja sam pokusao sve sto sam znao ali nikako ne moze



[Ovu poruku je menjao X Files dana 23.04.2007. u 11:59 GMT+1]
[ X Files @ 23.04.2007. 11:21 ] @
Ako kažeš da si nešto pokuša(va)o, obavezno navedi šta, pa čak ostavi i kod dokle
si dogurao. Da bi neko pomogao, potrebno je i da autor poruke pokaže inicijativu.

Što se tiče manipulacije velikim integer brojevima, već je na [ES]-u bilo o tome reči:
http://www.elitesecurity.org/t134491-0
[ Bootta @ 23.04.2007. 17:09 ] @
Hvala za pomoc.Pokusat cu da postavim i kod zadatka dokle sam stigao.Kod nije kod mene nego to sam radio u skoli
[ Bootta @ 23.04.2007. 17:34 ] @
Zna li ko da objasni samo princip rada programa koji mnozi i dijeli velike brojeve(50 cifrene)
(Ako je moguce bez rada sa fajlovima,da se koriste:nizovi,funkcije,petlje)
[ milos_tesic @ 25.04.2007. 15:39 ] @
Ne znam da li ces to moci da uradis direktno. Tip double je velicine 8 bajtova sto mu dodje
dvadesetak cifara. Pokusacu da resim, iovako spremam ispit.
Srecno.
[ obranko @ 26.04.2007. 01:03 ] @
pozdrav,

evo ti pocetne ideje.
definisi svoju klasu CBroj. ta klasa predstavlja broj do 50 cifara (moze i vise ako hoces). cifre (unutar klase) stavljas u niz char, int ili slicnog tipa. takodje definises i operacije sabiranja i oduzimanja nad tvojom klasom. koristeci operacije sabiranja i oduzimanja mozes izvesti mnozenje i deljenje.
ako imas problema, pitaj
[ Bootta @ 27.04.2007. 14:25 ] @
Ma to je sve dobro sto si objasnio Obranko ali misli da niti jedan tip ne moze da ima brojeve velicine do 50 cifara,a sto se tice klasa tu bas nisam dobar,jer to tek ucim.hvala na pomoci
[ Bootta @ 27.04.2007. 14:35 ] @
Imam sad jednu ideju ali me nesto zeza brebacivanje int tipa podataka u char tip.Mislio sam da mnozim brojeve kao sto sam ucio monozenje brojeva u skoli rucno(npr 250*40 cu pomnozit sto cu da izmonozim svaki broj sasvakim 0*0,0*5,0*2 pa onda
4*0,4*5(=20,uzimam 0 a 2 pamtim),4*2(=8 i dodajem 2 koje sam pamtio) i to sve tako.)