[ nesmajnik @ 26.04.2007. 08:29 ] @
Ja sam ljudi amater za fotografisanje,ali bih voleo da znam kako bih mogao na ovom aparatu CANON A620 da uradim fotografiju koja bi imala "zamazanu" pozadinu,odnosno blur background?!Ne bih voleo da to svaki put radim u Photoshopu!Ima li ikakve sanse da se to uradi sa ovim digitalcem?
Hvala unapred
[ Abdee @ 26.04.2007. 09:12 ] @
Paaa... Vidi pazi ovako... Pre svega skini ili kupi neku knjigu o fotografiji da bi uopste znao zasto i kako se pozadina muti bez PS.

Do tada, ako hoces malu dubinsku ostrinu (a samim tim mutnu pozadinu) uvek gledaj da si u telefoto delu raspona i da radis u AV modu da bi ti blenda uvek bila sirom otvorena. I gledaj da si sto blize objektu koji fotografises.
[ Zarko Silic @ 26.04.2007. 09:25 ] @
Blur zavisi od velicine senzora i konstrukcije objektiva i na to ne mozes da utices.
Medjutim na nesto ipak mozes da utices:
1. Izbor zooma,
2. Mesto sa koga ces snimati i
3. Malo, ali ipak ima uticaja, otvor blende.
Na zalost, na tvom aparatu se nalazi objektiv posebno kontstruisan (GMO tehnology) koji je napravljen da daje extra ostre fotke, ali mu je Canon dodelio 4x opticki zoom i ovo donekle ublazio.
Pokusaj sa blagim digitalnim zoomom. Kod nekih modela moze da pomogne (Ixus 850).
Ovu fotku sam snimio sa 610kom na rastojanju od oko 2,5m, blicem i max zoomom.
(Ako ce ti nesto pomoci).

[ nesmajnik @ 26.04.2007. 10:10 ] @
Hvala na brzom odgovoru!Pokusacu da uradim nesto,u skladu sa vasim savetima.Ako ne...Ostaje mi PHOTOSHO!
[ cozmo_im @ 26.04.2007. 10:17 ] @
Plitak DOF i dobar bokeh su uvek problem sa malim senzorima, i nema nekog leka. Samo trikova.