[ DALIBORSUHANJI @ 21.05.2007. 03:55 ] @
pOZDRAV POSTOVANE KOLEGE,
JA sam dalibor i pocetnik sam u programiranju pic mikrokontrolera. Zavrsio sam skoro srednju skolu i polako ulazim u ovaj veliki svet. Molio bih da mi pomognete i kazete sve sto mozete o all pic programatoru posto sam primetio da je trazen, kako da ga podesim da radi na ic prog. Takodje bi voleo znati da li ovaj programator zaista podrzava pic18f4550 jer zelim da pocnem sa usb interfejsima pic mikrokontrolera i racunara. Bilo bi lepo ako bi rekli sve sto mozete o pic mikrokontrolerima...

Takodje gde mogu skinuti bin fajlove za televizore, radije, hex fajlove , kompajler za mikrobasic i picbasic ali kompletne verzije. Hitno mi trebaju.
Unapred hvala.
[ Seme @ 22.05.2007. 18:29 ] @
Proguglaj malo pa se onda javi oko nejasnoca. Mislim da nema potrebe da ti mi ovde prekucavamo postojecu literaturu koja vec postoji na X mesta. Informacije o pic mikrokontrolerima mozes naci na www.microship.com .
[ dj bojan @ 03.06.2007. 13:34 ] @
Citat:
Seme: Proguglaj malo pa se onda javi oko nejasnoca. Mislim da nema potrebe da ti mi ovde prekucavamo postojecu literaturu koja vec postoji na X mesta. Informacije o pic mikrokontrolerima mozes naci na www.microship.com .


Dobar ti je ovaj www.microship.com. .......hhhh.....

Salimo se malo! www.microchip.com i tu imas sve o pic micro kontrolerima i njihovoj primeni kao i podrsku u vezi njih.
[ DALIBORSUHANJI @ 03.06.2007. 15:31 ] @
Hvala, ja sam potpuno zaboravio da sam postavio ovo pitanje. U menjuvremenu sam proguglao i nasao ono sto trazim. Mnogo hvala
[ krosKorelacija @ 02.11.2007. 08:12 ] @
Ima jedna zgodna fora na tom www.microchip.com :))
Ukucas lepo www.microchip.com/"ono sto te zanima" i odvesce te na dizajn centar za tu oblast. Npr
www.microchip.com/ethernet - vodi na dizajn centar za ethernet
ili www.microchip.com/miwi - vodi na centar za MiWi

itd... na ovaj nacin mozes lakse naci sta te zanima...
[ deki63 @ 04.11.2007. 11:58 ] @