|
[ spezia @ 21.05.2007. 19:41 ] @
| Imam instaliran Linux Mint koji se bazira na Ubuntu verziji..Posto zelim vise da naucim o Linuxu i radu sa njim,pokusao sam da nadjem odgovarajucu literaturu.
Naisao sam na jednu knjigu " Prelazak na linux,zbogom Windowsu " izdanje 2006.
Knjiga je puna saveta i podesavanja,bar na prvi pogled.Zanima me ko je citao ovu knjigu,da li je dobro objasnjena,utisci i DA LI MOGU DA JE KORISTIM (podesavanja koja su objasnjena),ZA LINUX MINT(UBUNTU 6.10),jer ona uglavnom pojasnjava za KNOPPIX (koji je valjda isto Debian distribucija),koji je dat na prateci CD !!!
Tamo pise
"Ova knjiga nije namenjena iskusnim korisnicima!"
Ja sam skroz neiskusan ali bih takodje zeleo vise da saznam,a ne samo za kucnu upotrebu-tipa gledaj film,pusti muziku..Ali posto sam pocetnik mozda bi i ovo dobro doslo??
http://www.kombib.co.yu/knjiga.php?kid=321&o=10 -> vise o knjizi.
Za to ko je koristio neka stavi komentar
|
[ enaB @ 21.05.2007. 22:00 ] @
Ne dopada mi se terminologija u sadržaju, verovatno je tako i u celoj knjizi...
[ sasa_vu @ 21.05.2007. 22:16 ] @
Za pocetak, citaj dokumentaciju svoje distribucije i trazi ono sto tebi treba. kad zapnes, tu je google:-)
[ spezia @ 22.05.2007. 22:33 ] @
Meni ovakav nacin vise odgovara,eng mi nije jaca strana..I laksi od lutanja stalno netom i maltretiranja dgugih nekad za jednostavne sitnice
[ tdjokic @ 23.05.2007. 07:39 ] @
E, imam nesto za tebe - Mint forum na bosansko-srpsko-hrvatskom jeziku - http://linuxmint.com/forum/index.php?f=78 . Jeste da za sad ima malo tema, ali uvek treba imati nade.
[ enaB @ 23.05.2007. 15:42 ] @
IRC je brza pomoć 
[ spezia @ 23.05.2007. 18:25 ] @
Ma clan sam,ali ne bi pomoglo u ovom slucaju(bar mislim)..mada postavicu i tamo
Mene najvise zanima koliko su KNOPPIX i UBUNTU/LINUX MINT slicni u podesavanjima-tipa otvori karticu Preferences,pa tu nadji...i podesi ovako... to me zanima,ako vec niko nije koristio ovu knjigu
[ maksvel @ 23.05.2007. 21:02 ] @