[ elien @ 02.06.2007. 20:49 ] @
| Naime nema teorije da promenim IP adresu i ako resetujem modem .
Tako da preko Rapid Shera ne mogu da skidam za redom pakete.
Poludeću...nisam tražio statičku IP adresu, jebo je nisam ni platio.
Imam paket standard 256/64 i ništa mi nije jasno....
Ima li neko sličan problem ?????? |
[ tordajav @ 05.06.2007. 16:34 ] @
Joj brate moj napaceni... imam isti problem, ALI I S T I !!!
Cimam se oko promene proxy-ja da bi zeznuo RapidShare i to pomocu Grabber-a, i uspem, ali mi konekcija ne bude dobra (za nesto sto mi treba sat vremena, preko Grabber-a mi treba bar 2 sata za skidanje - to je preko proxy-ja). A sto kazes za IP, tacno je! Nema sanse da ga promenimo iako ga u ugovoru i paketu koji smo uplatili nismo dobili kao staticnog. Mene to ubi!
Evo ti uputstvo za Grabber pa mi javi kako to tebi ide! Javi bilo sta, PLEASE!!!
http://www.elitesecurity.org/p1591305
[ minikola @ 05.06.2007. 17:40 ] @
Neko bi rekao da je to preporuka za Eunet jer ne menja cesto IP
korisniku itd.. Cak nude ljudi i dinamicki DNS besplatno..
Meni je licno samo jednom malo zasmetalo ali mi u vecini slucajeva
odgovara da se ne menja cesto itd.
Sve u svemu ja sam zvao podrsku da pitam kako se menja i odgovor je da
vecina korisnika ima stalno povezan Adsl, po desetine dana i da se zato
i ne menja. Nisam dobio objasnjenje kako ipak da se promeni ali mi i ne
treba menjanje. Ovo ja kazem: Chim hocete da menjate IP, znaci, niste
"bili dobri" itd ;))
[ Slobodan Milivojevic @ 05.06.2007. 21:07 ] @
Mene recimo na telekom ADSL-u nervira sto se ip menja sam od sebe, znaci server provajdera me diskonektuje, i onda se moj komp ponovo kaci... Znaci surfujem tako i odjednom connection was reset! Stane mi radio stream, pa me iznervira tako...
Ovde na ovom wireless-u mi se IP ne menja i po vise od mesec dana, a jedino se sam od sebe diskonektuje kad mi istekne paket za tekuci mesec i krene novi. Ovo meni licno mnogo vise odgovara, jer ako je sve ok, nikad veza ne puca sama od sebe, a dynamic DNS se ne menja previse cesto, sto mi takodje odgovara.
Sta da vam kazem, svetu se ne moze ugoditi... Nekome odgovara jedno, nekome drugo...
[ night-shift @ 05.06.2007. 23:24 ] @
Telekom ADSL - konekcija zna da mi traje po 10ak dana.
[ Hasimbegovic @ 06.06.2007. 00:22 ] @
Ja na Neobee-u nemam takvih problema. U 90 % slucajeva nakon gasenja / restarta rutera menja IP. Veza naravno ne puca. Jos mi to treba.
[ tordajav @ 07.06.2007. 00:19 ] @
Elien, ja ti se moram pohvaliti da sam procvetao! Grabber je sve sto je potrebno za skidanje sa RS-a, STVARNO!!!
Uverio sam se posle par dana upoznavanja sa njim i testiranja. Tako da hocu da napomenem da ti ovo sto smo na EUnet-u sa IP-om kakav god da je, nema veze sa skidanjem sa RapidShare-a, s obzirom na Graberr-ov nacin rada... Stvarno je Grabber SVE STO JE POTREBNO!!! Ne znam za ranije verzije, ali aktuelna i moja preporuka je 1.4.8...
[ elien @ 08.06.2007. 00:13 ] @
Careeeeeeeeeeeee NAJACI SI !!! Radi......
[ tordajav @ 08.06.2007. 00:32 ] @
Da, ali.... mislio sam da necu reci to "ALI"...
Mene sad nervira to sto su neki Proxy sporiji a neki brzi pa sad kontam kako se toga resiti??? Mozda... ali samo mozda kada bi se moglo to sto se dobije u Grabberu (link) da se prebaci u brovser, npr. Operu (koju ja koristim), mozda bi radilo kako treba, boljom brzinom... ali mi za sada to ne uspeva???
P.S. Udaljavamo se od teme...
[ migidnb @ 02.08.2007. 14:15 ] @
o ne ! skino sam taj program grabber i skino jedan fajl sa rapida sve normalno radilo...kad se zavrsio download stavio sam odmah dru gi i pise mi da cekam 210 minuta =(
sta sve treba podesiti na ovom programu da bi normalno mogao skidati?
inace korisnik sam eunet-ovog adsl-a.....
[ acme @ 02.08.2007. 14:46 ] @
@migidnp
Verovatno nisi podesio proxy server.Kada pokrenes greber pod stavkom dva imas polje gde upisujes proxy server.U sustini to je cela poenta, da nadjes odgovarajuci proxy, da ga niko trenutno ne koristi za skidanje sa rapidshare-a i da je dovoljno brz.Da pronadjes proxije koristi google.Kada pronadjes listu proxija uradi copy, stisnes dugme edit na greberu i uradis paste.Obavezno cekiraj auto rotate i stisni grab, ostalo ce program da uradi.
[ markomix @ 02.08.2007. 14:46 ] @
Moras preko proxy-ja da skidas ako planiras vise fajlova, jer ako ovako skidas to ti je isto ko sa brauzerom da skidas. Znaci moras naci neki slobodan proxy koji moze da radi sa rapidshare, tacnije nekoliko, pa ih onda rotirati za svaki fajl koji skidas
[ migidnb @ 02.08.2007. 15:27 ] @
imam listu proxija ubacim ih tamo u program i on ocita koji su slobodni i budu zelene boje....
e sad samo slobodan proxy prekucam u polje 2 ? tako ili kako?
[ markomix @ 02.08.2007. 15:49 ] @
Ma u samom folderu gde ti je program, trebalo bi da bude txt fajl koji se zove Proxy List(tako nesto) i samo one koje valjaju prekopiras tu, i bice ti svi upisani u onoj koloni za proxy kad upalis program
Ja ga nisam koristio 6 meseci pa se ne secam najbolje, ali mislim da tako treba
Nadam se da sam ti pomogao
[ migidnb @ 02.08.2007. 15:55 ] @
izbaci mi txt faj l u kom pise ovo
; Proxy List for RapidShare CMS Tools
;------------------------------------
; Enter here some proxies in format:
; [>][name:password@]xxx.yyy.zzz.www:port [Comment]
; Default proxy is designated by >.
; Be sure that using this proxy you can access RapidShare. Try within your browser.
[ acme @ 02.08.2007. 15:58 ] @
posle tog teksta prekopiraj listu proxija i teraj :)
[ migidnb @ 02.08.2007. 16:03 ] @
problem sto nista vise ne pise....kad ubacim nesto da skidam samo pise grabbing...
[ acme @ 02.08.2007. 16:09 ] @
Pa i treba da pise grabbing, to znaci da program ide po toj listi i trazi proksi koji odgovara, kada bude nasao pojavice ti se ona slova da upises.
[ migidnb @ 02.08.2007. 16:26 ] @
stoji 10 minuta i nista...menja proxy ali nista
[ acme @ 02.08.2007. 16:46 ] @
Nadji jos proksija, u principu budi spreman da svaki dan skidas nove liste.Jer se ti proksiji cesto gase, a i nisi ti jedini koji ih koristi.
[ migidnb @ 02.08.2007. 16:49 ] @
evo naso mi je proksije i sve je ok kreno da downloaduje ali ne ide download nece da krene....u cemu je sad fora
[ acme @ 02.08.2007. 17:01 ] @
Ako ide lose prekini ga i pusti program da nadje neki drugi.
[ migidnb @ 04.08.2007. 19:39 ] @
znaci nema sanse sa tim programom...proxy serveri su suvise spori....ja verovatno imam neke stare.....na kojoj adresi mogu svakog dana da nadjem nove proxy servere?
[ virus_crew @ 04.08.2007. 21:40 ] @
E ljudi platite RS i nemate uopste potrebe da se patite sa proxy-ima moj savet besplatan.
Mozete nekad i nesto da platite ne samo da kradete, a kad bi neko nesto vama ukrao-uzeo odmah bi se bunili eh sta ti je mentalitet nasih ljudi zasto da platimo kad mozemo i da krademo.
Srecno sa proxy-ima....
P.S. Sta reci, a ne zaplakati...
[ acme @ 04.08.2007. 22:01 ] @
@virus_crew
A sta to mi krademo?
Sledeci put kada dobijes zelju da nesto napises, zastani malo, cisto da se uveris da ti je mozak ukljucen pa onda pisi.
[ Goran Nikolovski @ 04.08.2007. 22:45 ] @
Ako pokusavas da zaobices pravila Rapidshare-a, sta radis drugo ako ne krades. Naravno da KRADETE (ne kazem da je to lose, samo iznosim konstataciju) !!!
[ acme @ 04.08.2007. 23:21 ] @
Citat: Goran Nikolovski: Ako pokusavas da zaobices pravila Rapidshare-a, sta radis drugo ako ne krades. Naravno da KRADETE (ne kazem da je to lose, samo iznosim konstataciju) !!!
A koje to pravilo pokusavam da zaobidjem? Ja iskljucivo koristim one mogucnosti koje je rapidshare namenio free user-ima.Nisam nikome ukrao ili na neki drugi nacin pokusao da izdejstvujem premium nalog.Da li to znaci da su svi oni koji imaju dinamicku IP adresu lopovi?Sledeci put procitaj pravila o kojima govoris pa se javi.
Which DOWNLOAD RULES have to be followed? (Terms of use)
Free users have to enter some letters before the downloads start in order to have the permission to use the infrastructure of RapidShare for free.
Free users may only download a certain amount of Megabytes per hour. If this amount is exceeded, a message will appear.
If a free user violates this terms of use, RapidShare has the right to permanently ban the free user from the RapidShare network.
People writing programs with the goal to violate our terms of use will be made fully responsible for the financial losses/damages.
Ja ni jedno od ovih pravila nisam prekrsio, da jesam bio bih banovan kao sto u pravilima i pise.
[ migidnb @ 05.08.2007. 18:46 ] @
da ne zivim u srbiji verovatno bi imao para da platim rapid....
[ Goran Nikolovski @ 05.08.2007. 19:57 ] @
@acme
Ako koristis proxyje to je KRADJA i gotovo. Sto se tice banovanja, ne vidim kako te mogu banovati ako ima dinamicku adresu.
@migidnb
To su price za malu decu. Ako imas da platis za ADSL i tako jako ti treba rapidshare, odna sigurno mozes da das mesecno ~700 dinara, ili za tri meseca ~1500 dinara i skines sve sto ti treba.
[ acme @ 05.08.2007. 20:43 ] @
@Goran
Vecu glupost davno nisam cuo, od kada je koriscenje proksija krivicno delo?
[ virus_crew @ 05.08.2007. 21:55 ] @
@acme
Bolje razmisli pre nego sto ista napises pa ako je za freeusere posle skinutih xy MB zabranjeno da skidaju ili ti pise ti tamo koliko minuta,(izvini moram na prostom srpskom da ti objasnim posto vidim da si manje inteligentna osoba, sorry) ti pokusas da zaobidjes to(koliko minuta) to znaci da zelis da ih prevaris a samim tim i "ukrades" zapravo pokusavas da koristis pogodnosti ljudi koji su sve to POSTENO platili, a ti ako imas za aDSL da platis mesecno cca 1500 din onda bi mogao i 700 za (din) za mesec dana.
Najlakse je da se krade Citat: acme: @Goran
Vecu glupost davno nisam cuo, od kada je koriscenje proksija krivicno delo? , prijatelju koriscenje proxy-ja nije krivicno delo ali ti koriscenjem istog u TE svrhe krsis zakon postenja da li starno mozes da me ubedis da nemas u kuci 700 din (znaci ne EUR nego DIN) svakako ti necu poverovati i to za mesec dana a imas 1500 pod uslovom da koristis 256kbps ako imas jos 512 ili 768 onda jos crnje.
PA GDE CE TI DUSA?????
[ virus_crew @ 05.08.2007. 21:59 ] @
Citat: migidnb: da ne zivim u srbiji verovatno bi imao para da platim rapid....
Ja mislim i kad zivis u Srbiji da moze da se plati, to ti jje glupa fraza a voleo bih da mi odgovoris zasto sad ne mozes da platis.
[ virus_crew @ 05.08.2007. 22:02 ] @
Citat: acme: @virus_crew
A sta to mi krademo?
Sledeci put kada dobijes zelju da nesto napises, zastani malo, cisto da se uveris da ti je mozak ukljucen pa onda pisi.
NO COMMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kad bih komentarisao OVU recenicu znacilo bi to da bi se SPUSTIO na tvoj nivo inteligencije sto ja svakako NECU uciniti!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvala na razumevanju.
[ Hackman @ 05.08.2007. 22:12 ] @
Viruscrev je u pravu sa moralne tačke gledišta, ali pošto na ovom svetu
retko ko bude moralan ta teorija mu odpada
[ acme @ 05.08.2007. 22:46 ] @
Citat: virus_crew: NO COMMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kad bih komentarisao OVU recenicu znacilo bi to da bi se SPUSTIO na tvoj nivo inteligencije sto ja svakako NECU uciniti!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvala na razumevanju.
Kakvo razumevanje ocekujes posle onakvog privitimizma da optuzujes druge da su lopovi bez ikakvog argumenta.Ti da imas ikakav nivo inteligencije ne bi pisao takve stvari.
[ Iksi @ 06.08.2007. 12:54 ] @
dobro momci sto ste se toliko uhvatili za kupovinu rs account-a. Nikako da
neko odgovori na pitanje gde naci sveze proxy liste... Ok kupovina rs naloga
nije veliki izdatak. Drugar i ja razmisljamo da kupimo 1 rs nalog ali ne znam
koliki je limit, tj. koliko moze da se skine u toku dana i u toku meseca.
Inace koristimo zajeno net pa tako imamo i istu ip adresu :)).
[ Iksi @ 06.08.2007. 13:01 ] @
mene samo nervira sto se virus crev hvata za legalnost i placanje gde god
stigne a samo me zanima da li koristi nelegalan software i koji je procenat
istog instaliran na njegovom racunaru.
[ griva @ 06.08.2007. 13:57 ] @
Sa rapida dnevno mozes da skines 5 giga
[ virus_crew @ 07.08.2007. 00:08 ] @
Citat: acme: Kakvo razumevanje ocekujes posle onakvog privitimizma da optuzujes druge da su lopovi bez ikakvog argumenta.Ti da imas ikakav nivo inteligencije ne bi pisao takve stvari.
Ja nikoga ne optuzujem da je lopov to su tvoje reci(Vuk rece citaj kako je napisano), ajde nadji mi gde sam ja nekom rekao da je lopov; ja sam rekao da krades a ne da si lopov to si ti sam za sebe ocigledno rekao znajuci sebe!?!?!
Od tebe nisam ni ocekivao razumevanje rekao sam sta mislim o tvojoj inteligenciji a ti umesto da me demantujes ti to potvrdjujes, ali ne brini se nije to nista strasno.
"optuzujes druge da su lopovi bez ikakvog argumenta"-pa ti si dao argumente samom sebi rekao si da se sluzis prevarom(kradjom)(zaobilazak neceg sto je propisano ukoliko si free user-nadam se da si me shatio) znaci koristis razne programe da bi dobio ono sto nisi platio a to ti nazalost ne mozes da shvatis, takav je zivot...
"Ti da imas ikakav nivo inteligencije ne bi pisao takve stvari."-NO COMMENT!!!
Ili ti, pa po tebi niko nizasta nebi trebalo da plati, ajde sad jos jednom razmisli stavi prst na celo izbroj do 10(mada ti bi trebao i vise) pa napisi nesto pametno.
Citat: Iksi: Ok kupovina rs naloga
nije veliki izdatak. Drugar i ja razmisljamo da kupimo 1 rs nalog ali ne znam
koliki je limit, tj. koliko moze da se skine u toku dana i u toku meseca.
Inace koristimo zajeno net pa tako imamo i istu ip adresu :)).
E ovako razmislja normalna osoba.
Citat: Iksi: mene samo nervira sto se virus crev hvata za legalnost i placanje gde god
stigne a samo me zanima da li koristi nelegalan software i koji je procenat
istog instaliran na njegovom racunaru.
Ovako vec ne.
Da li sam ja nekog napao za nelegalni WS ili AV ili bilo koji program koji ima instaliran na racunaru ako jesam molim citirajte btw to su malo vece sume Eur-a u pitanju ja pricam o 8-9 eur-a koliko kosta 1 mesec premium naloga na RS-u, a to stvarno nije mnogo cak ni za prosecnog coveka u Srbiji.
Ne kazem ja da treba WS imati nelegalan, ne treba kupiti legalan ali on nije bas 8 EUR.
Zar ne?????????????????????????????
[ acme @ 07.08.2007. 08:53 ] @
Citat: virus_crew: Ja nikoga ne optuzujem da je lopov to su tvoje reci(Vuk rece citaj kako je napisano), ajde nadji mi gde sam ja nekom rekao da je lopov; ja sam rekao da krades a ne da si lopov to si ti sam za sebe ocigledno rekao znajuci sebe!?!?!
Sta reci posle ovoga, ti si ili blesav ili se samo pravis.
[ Joker @ 07.08.2007. 10:24 ] @
Citat: griva: Sa rapida dnevno mozes da skines 5 giga
Ne, gleda se uvek download poslednjih pet dana i može da bude 25gb. Nije isto, jer jedan dan skineš 6gb, sledeći 2gb, pa 8gb itd.
[ Hackman @ 07.08.2007. 12:26 ] @
a od kad je to moguće da ako kradeš ne budeš lopov, mene su učili da lopovi
kradu.
[ Iksi @ 07.08.2007. 12:44 ] @
Ok a da li mogu da koristim rs nalog zajedno sa drugorom znaci da obojica
budemo ulogovani. kao sto sam ranije rekao zajedno koristimo net tako da
imamo istu ip adresu mada koliko sam shvatio gledaju se kolacici pa zato
pitam.
[ virus_crew @ 07.08.2007. 13:05 ] @
Citat: Hackman: a od kad je to moguće da ako kradeš ne budeš lopov, mene su učili da lopovi
kradu.
Pa nije moguce, covek me je optuzio da sam ja REKAO da je lopov ako je iko citao moje postove ja nikoga nisam nazvao lopovom vec da krade, inace su te dobro ucili pa bih te zamolio da objasnis coveku sta je posto se sluzi necim sto nije legalno.
Citat: Iksi: Ok a da li mogu da koristim rs nalog zajedno sa drugorom znaci da obojica
budemo ulogovani. kao sto sam ranije rekao zajedno koristimo net tako da
imamo istu ip adresu mada koliko sam shvatio gledaju se kolacici pa zato
pitam.
Mozete obojica da koristite ali ne u istom trenutku da budete ulogovani na RS-u.
Citat: acme: Sta reci posle ovoga, ti si ili blesav ili se samo pravis.
Ja ne znam sta ti kazes posle ovoga ali ja kazem da si ti beznadezan slucaj i da NE ZELIM vise sa tobom da se prepirem i da ti objasnjavam sta ti radis, lepo sam ti rekao da skupis 700din i olaksaces sebi posao neces vise razmisljati o proxy-ima,imaces osecaj da si nesto posteno platio sto koristis.
Kako se zove covek koji ukrade auto-____v, akako se zove covek koji kupi(zamisli da se ovo odnosi na RS) auto-VLASNIK.
Tako ti kad kupis nnalog na RS-u ti si vlasnik tog naloga i ne trebaju ti nikakvi dodatni "programi".
Neka se javi neko moralan i kaze da li sam upravu.
@acme ti nemoj da se javljas ti nisi moralan ali ne kazem ti da si nenormalan.(kao sto ti meni kazes)
[ acme @ 07.08.2007. 14:16 ] @
Citat: virus_crew:
Pa nije moguce, covek me je optuzio da sam ja REKAO da je lopov ako je iko citao moje postove ja nikoga nisam nazvao lopovom vec da krade, inace su te dobro ucili pa bih te zamolio da objasnis coveku sta je posto se sluzi necim sto nije legalno.
Uuuuuuuuuu, sada se pravimo da smo nevesti, tako si mogao i da napises da nista nisi ni REKAO, jer nisi govorio nego pisao.
Ja sam vec postavljao pravila koje je Rapidshare propisao za free korisnike, ali ocigledno da ti citas samo ono sto ti se svidi.Nigde pa ni tu nepise da je koriscenje proxija zabranjeno ili da je nelegalno.I onda se javljas ti, drveni advokat, i lepis etikete kako ti se svidja.
Citat: virus_crew:
Kako se zove covek koji ukrade auto
Pa po tvojoj logici zvao bi se covek koji je ukrao auto, ali nije lopov.Poredjenje ti je bezveze, odnosno bilo bi tacno da sam ja na bilo kakav nelegalan nacin sebi obezbedio premium nalog.Ali nisam.
I stvarno ako nemas sta da napises vezano za temu, nemoj da pises.Od kako su zakljucali temu o povecanju brzina ADSL-a ti si se preselio ovde da spamujes.
[ Iksi @ 07.08.2007. 14:34 ] @
cekaj daco sta covek krade?
[ Hackman @ 07.08.2007. 15:52 ] @
Pa Virus crev je čoveku rekao da krade a da nije lopov pa sam se ja zapitao
kako neko može da krade a da ne bude lopov.
[ migidnb @ 07.08.2007. 15:55 ] @
Citat:
migidnb: da ne zivim u srbiji verovatno bi imao para da platim rapid....
Ja mislim i kad zivis u Srbiji da moze da se plati, to ti jje glupa fraza a voleo bih da mi odgovoris zasto sad ne mozes da platis.
necu da placam glupi rapid zato sto stekam pare za midi kontroler i neke dobre aktivne monitore...eto zato necu da bacam pare na rapid i ovako jedva placam adsl od 256
[ virus_crew @ 08.08.2007. 13:56 ] @
@acme stvarno nemam vise vremena i nerava da se raspravljam sa covekom kao sto si ti i tebi slicni ako neko spam-uje ovde onda si to ti i ne lupetaj gluposti, jer vise na tvoje pisanje necu odgovarati, inace tema glasi: Problem sa IP ...adresama na EUNET ADSL-u -a ne proxy serveri za RS a kad ste vec otisli u off ja sam vas samo upozorio sta radite i nikako ja nisam spam-ovo nego ti pogledaj iznad ako si inteligentan shatices, ali nema veze,
Citat: migidnb: Citat:
migidnb:
necu da placam glupi rapid zato sto stekam pare za midi kontroler i neke dobre aktivne monitore...eto zato necu da bacam pare na rapid i ovako jedva placam adsl od 256
Ja mislim da bi ti mogao i da ne platis to sto hoces da kupis posto jedva placas i aDSL od 256kbps.
Ja vise necu ici u off video sam skim imam posla ako budem imao nesto da kazem recicu u vezi teme a vi samo nastavite u off, ziveli
Virus_crew
P.S. @acme neboj se nikad neces dobiti aDSL u brzini dial-up-a posto si se uplasio da uzmes taj paket ti znas o cemu pricam.
[Ovu poruku je menjao virus_crew dana 08.08.2007. u 15:07 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao virus_crew dana 08.08.2007. u 15:08 GMT+1]
[ acme @ 08.08.2007. 14:58 ] @
Citat: virus_crew: @acme stvarno nemam vise vremena i nerava da se raspravljam sa covekom kao sto si ti i tebi slicni
Pa sto se onda uporno raspravljas, oladi malo ima i drugih tema za spamovanje.Izgleda da to tebi dodje kao neki hobi, evo gledam malo tvoje postove i u skoro svakam ti nekoga nazivas neznalicon, lazovom , krpeljom... Inace primetio sam da cesto dovodis u pitanje neciju inteligenciju, sve se pitam zasto :)
Onda pogledam tvoj profil kad ono pod stavkom - Obrazovanje (zavrseno ili tekuce): pise tekuce, i sve mi bude jasno.Hoces li kada zavrsis to sto je tekuce da napises zavrseno. LOL
[ virus_crew @ 09.08.2007. 21:19 ] @
NO COMMENT!!!
Pa do doktorata se ne stize bas kako ti mislis inace sam clan Mense ako znas sta je to uopste i stvarno otkaci me se a kao sto znas ako znas sta krpelji rade nakace se i sisaju (NEKI KRV) a kako onda da te nazovem kad nikako da se odlepis od mene reci mi kako da te zovem i tako cu te zvati.
Inace kad smo kod obrazovanja koliko vidim ti nista ne napisa jel to znaci da nista (osim osnovne zato sto je po zakonu) nisi zavrsio i ti meni pricas covece ja sam za tebe Bizmark a inace koliko si godina spr*ao u d*pe a nista nisi zavrsio sada je meni jasno zasto ti ovde spam-ujes i gluvaris niko nece da te zaposli jer nista nisi ni zavrsio.
P.S. SKINI MI SE SA Q!!!
P.S.S. Vratimo se na temu ako nije problem @acme ZAMOLIO bih te da ne spam-ujes vise PLEASE!!!
[ acme @ 09.08.2007. 22:07 ] @
Evo ja prestajem.Izvinjavam se svima sto se ova tema pretvorila u prepucavanje, a ne ono sto bi trebala da bude.Priznajem da sam vecim delom kriv za to jer sam naseo na provokaciju clana Mense i buduceg Ph.D.-a koji je ocigledno intelektualno superiorniji, i protiv koga nisam imao nikakve sanse u ovoj super intelektualnoj raspravi.Svakom kome bude bila potrebna pomoc oko liste proxija za Grabber ili po meni bolje alternative u vidu Tor-a slobodno neka me kontaktira preko PM-a.
@virus_crew a.k.a. Oto Eduard Leopold grof fon Bizmark
Nisam ja nezaposlen, ili besposlen kako hoces, ja sam po zanimanju carobnjak.Evo upravo sam obukao svoj ogrtac.Uzimam svoj omiljeni carobni stapic i cast-ujem level 13 spell i podizem anti-idiocy shield.Ne mozes mi nista.
[ virus_crew @ 09.08.2007. 22:49 ] @
Humor ti i nije neka jaca strana, btw bas mi je drago da ti ne mogu nista, uzivaj u svojim magijam samo pazi da sebe na pretvoris u zabu posto si se predhodno pretvorio u magarca.
Prestajem.
"Oto Eduard Leopold grof fon Bizmark"-verujem da imas brz net kad si pre uspeo da nadjes na netu njegovo puno ime bas si SMART.
Ako neko ima neko pitanje u vezi IP adresama na eunet aDSL-u posto tema glasi "Problem sa IP ...adresama na EUNET ADSL-u" a nije tema Torpark ili Grabber (ne razumem zasto ne otvoris takvu jednu temu!?!?) neka slobodno pita.
Pozz svima
[ bachi @ 12.08.2007. 12:27 ] @
... May the force be with you acme Skywalker, that is your destiny!
> Onda pogledam tvoj profil kad ono pod stavkom - Obrazovanje (zavrseno
> ili tekuce): pise tekuce, i sve mi bude jasno.Hoces li kada zavrsis to
> sto je tekuce da napises zavrseno. LOL
Nije mi jasno zašto uopšte odgovarate čoveku? Očigledno da je
konfliktna ličnost, jer svugde gde umeša prste nastaje svađa, ali,
hajde, budite bolji od njega, pa ga ignorišite, je l' to ok?
[ Civijev @ 01.03.2008. 11:31 ] @
Ljudi,naso deda kako da promenim IP adresu na EUNET - u.he,he,he.Nasli mene da zezaju.Namucio sam se ko crnac.nego se plasim da to napisem ovako javno da nam ne bi mozda to zabranili da radimo.Ustvari,nista nije ilegalno.Izgleda da se resetuje ruter na serveru (ili tako nesto posto mi nije jasna topologija EUNETA) i nakon toga ti dodeli potpuno drugu IP adresu.Koga interesuje nek mi posalje mail na [email protected] pa cu mu odgovoriti.Ovoliki trud nije zbog EUNETA vec zbog rapidshare.
[ packypfc @ 01.03.2008. 16:35 ] @
Sto se ne ugledate na one dve simpa curice kad su krale patike: "Kad mogu svi da kradu, sto ne bih i ja" :)
[ Civijev @ 01.03.2008. 21:10 ] @
Stavio sam na rapidshareu uputstvo za promenu IP adrese za EUNET i uputstvo za automatsko skidanje sa rapidshare-a.Molim vas dajte posle neke komentare.
http://rapidshare.com/files/96172047/EUNET_IP.zip
Unutra su i linkovi za programe koji su vam potrebni za celu operaciju.
Zivela SRBIJA ziveo EUNET
[ paradice136 @ 01.03.2008. 23:01 ] @
Prijatelju,hvala ti neizmerno >>> RADI !!!
[Ovu poruku je menjao paradice136 dana 02.03.2008. u 00:51 GMT+1]
[ paradice136 @ 01.03.2008. 23:50 ] @
Zaboravio sam da kazem da sam morao da dodam jos jedan korak tj,nakon unosenja IP adrese ponovo sam usao u internet protocol i stiklirao Obtain an IP address automatically posto bez toga nije hteo da se konektuje...
Jos jednom hvala!!!
[Ovu poruku je menjao paradice136 dana 02.03.2008. u 01:05 GMT+1]
[ Horvat @ 02.03.2008. 13:50 ] @
meni ne radi :(
ostane ista ip adresa
a nece da se konektuje kad je cekirano obtain ip adress
[ Civijev @ 02.03.2008. 14:55 ] @
Nema logike da ne upali. Procitaj jos jednom uputstvo.jako je bitno da kad upisujes IP adresu na kopiju one konekcije koju treba da napravite, prvih 6 cifara budu 192.168.xx.xx. Na mesto ikseva mozete da upisete bilo koje druge brojeve. Znam da ne moze da se konektujete kad promenite na "opciju obtain ip address" ta konekcija treba da vam sluzi da samo resetujete ruter a drugu konekciju (originalnu koju koristite za konektovanje na EUNET internet ADSL) ne treba ni menjati te parametre. Jos jednom ponavljam. Napravite dve iste konekcije u kontrol panelu. Jednoj izmenite zadate parametre a druga(originalna) nek ostane ne promenjena(kako bi ste mogli da se konektujete na internet. Samo uradite pazljivo korak po korak kako sam napisao u uputstvu. Tamo imate i kako da automatski skida fajlove sa rapidshare-a cak i sam upisuje kriptovana slova i pocinje download automatski.ne treba da sedite uopste pored racunara.Ubacis po pet sest linkova i on sve radi sam
[ Horvat @ 02.03.2008. 21:47 ] @
znam za elefanta
hajde probacu sutra,nemam sad volje da cackam,ako radi puno hvala,ako ne,jbg :)
[ HeYoo @ 05.03.2008. 18:11 ] @
Nadjoh da je elegantnije i brze ako se umesto makroa koristi prosta .bat skripata. Otvorite u notpedu novi dokument i napisete:
rasdial /disconnect
rasdial 2 username pass
rasdial 2 username pass
rasdial 2 username pass
rasdial 2 username pass
rasdial 1 username pass
i snimite kao nesto.bat .... dalje koristiti ovaj fajl umesto onog makroa. Da bi ovo radilo imena konkcija moraju da odgovaraju imenima u bat fajlu... ja sam zato pre ovoga konekcije rinejmovo u 1(original) i 2(copy).
Inace svaka cast liku sto je ovo provalio... pitam se samo odakle mu ove informacije... Mozda je insajder ;-]
[ Horvat @ 10.03.2008. 19:48 ] @
civijev hvala ti puno :),ne znam kako si ovo skontao,ali svaka ti cast [ako si ti "autor" ovoga ;)]
a hvala i heyoo-u ,nisam morao da razmisljam kako da napravim bat file :D
[ Stefan032 @ 06.06.2008. 01:08 ] @
Ima li neko resenje za nas sa ruterom, posto ja nemam konekcije na kompu, sve ide preko lan-a.
[ NKSRDJAN @ 08.06.2008. 00:47 ] @
Zamolio bih doticnu gospodu da nam malo objasnite kako radi elephant , meni nikako nece da pocne da skida fajlove, stalno je na pending... a onda error , a dole mi pise Disconnected!You have to connect the server , kada odem na Use File Server connect , kliknem trepne jednom i nista ponovo iste , molim vas da mi pomognete.
Hvala svima
[ Horvat @ 28.06.2008. 16:13 ] @
ako neko ne zna,ip se sada moze promeniti jednostavnim disconnect-connect :)
[ Stefan032 @ 30.06.2008. 15:53 ] @
mozda moze sa modemom ali sa ruterom restart ne pomaze :(
[ Horvat @ 01.07.2008. 22:05 ] @
da,preko modema,nemam ruter,pa ne znam
[ calexx @ 01.07.2008. 23:23 ] @
Zašto bi ruter bio problem? U ADSL ruteru su modem, ruter i eventualno svič pa ako se restartuje konekcija, onda modem odradi svoj deo. Bar ja tako radim, dovoljan mi je save/reboot na ruteru i posle rekonekcije imam novu adresu. Jeste da nije Eunet ali to ne bi trebalo da bude mnogo važno.
[ s i r o m a @ 19.07.2008. 00:49 ] @
nisam pratio temu ali ali koliko vidim jos uvek se nesto tu raspravlja ...
evo resenja kako promeniti (sasvim legalno) ip adresu i plus pride  kako zajebati rapidsit (mada vise nije potrebno) i ostale
Citat: Uradi sve kako kaze dole nvedeno za download bez cekanja:
Kreiraj AOL free email
Kod:
www.aol.com
posle skini
Kod:
http://rapidshare.com/files/78361621/AOL_Modified.rar
Instaliras Aol_modifie d (setup90.exe)
1. Ako javi neki error klikni Yes
2. Klikni New members
3. Express setup
4. Add location
5. Pises Home
6. Manually add connection device
7. Pa biras Home Network
8. Sign On to AOL now
9. You already have an AOL screen name and password
10.Pises username i password sa emaila koji si kreirao na AOL
11. Skidas neki fajl sa Rapidshare i kad zavrsis download pravis SIGN OFF na AOL programu i opet SIGN in
13. I OPET MOZES SKIDATI BEZ CEKANJE TIMERA NA RAPIDSHARE
[ zulemb @ 14.09.2008. 23:15 ] @
hvala za ovo posto radi bez problema provereno na windows xp... Ali je pitanje dali i kako moze napraviti internet konekciu u bridging modu na visti...ovi iz tehnicke podrske u eunetu kazu da je nemoguce napraviti bridging konekciu na visti....
[ Civijev @ 25.03.2009. 10:51 ] @
Da ne duzim vise.Napravio sam post i tamo sve objasnio za sve one koje koriste Eunet adsl preko dialup konekcije.
http://www.elitesecurity.org/t325482-0#1967130
Vec duze vreme koristim tu metodu pa sam i zaboravio da postoje ljudi koji jos uvek imaju taj problem a i sam znam koliko sam se mucio da provalim.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|